Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Martin Davidsen delere gårsdagens navne leg på TV2 Fyn lidt op her. Men ellers intet nyt

http://www.tipsbladet.dk/blog/martin...ulige-ob-emner
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Vi kan vel også bruge et talent....
      http://www.randersfc.dk/index.php?me...er&spiller=141
      Men ved ikke om der er talent nok mere, eller det er gået i stå?
      Nu går fremad

Comment

Det lyder ikke som om, at Thomas Sørensen vender tilbage til Ådalen for at afslutte karrieren, selvom klubhjertet tilsyneladende ikke fejler noget:

http://pleasure.borsen.dk/portraet/a..._ob_dreng.html

Comment

Det gør mig ikke det store

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Det gør mig ikke det store
            Nej, heller ikke her. Havde det været for 4-5 år siden havde jeg sagt ja tak, men det skib er sejlet nu...

Comment

Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
              Nej, heller ikke her. Havde det været for 4-5 år siden havde jeg sagt ja tak, men det skib er sejlet nu...
              Tja som tidligere skrevet er det måske lidt ekstra risikabelt at skrive med en 38-årig målmand, der ikke har spillet regelmæssigt et par år, men det er jo før set at målmænd spiller til de over 40. Det kunne jeg godt se Thomas Sørensen gøre - og jeg ville bestemt ikke blive overrasket hvis han skrev med en dansk klub og var blandt de bedste (hvis ikke den bedste) i suppen en sæson eller to.

Grundlæggende ville jeg da også foretrække en ung målmand (som f.eks. Rønnow) med udviklings- og salgspotentiale. Men afhængigt af hvordan vores forsvar ser ud til næste sæson kunne vi måske rigtig godt bruge en målmand med hans erfaring og lederevne.

Men som det er nævnt her i tråden flere gange skal han jo cykle på tværs af USA henover sommeren (han starter vidst ca. når holdet starter træningen). Så tror næppe det vil blive aktuelt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                Tja som tidligere skrevet er det måske lidt ekstra risikabelt at skrive med en 38-årig målmand, der ikke har spillet regelmæssigt et par år, men det er jo før set at målmænd spiller til de over 40. Det kunne jeg godt se Thomas Sørensen gøre - og jeg ville bestemt ikke blive overrasket hvis han skrev med en dansk klub og var blandt de bedste (hvis ikke den bedste) i suppen en sæson eller to.

Grundlæggende ville jeg da også foretrække en ung målmand (som f.eks. Rønnow) med udviklings- og salgspotentiale. Men afhængigt af hvordan vores forsvar ser ud til næste sæson kunne vi måske rigtig godt bruge en målmand med hans erfaring og lederevne.

Men som det er nævnt her i tråden flere gange skal han jo cykle på tværs af USA henover sommeren (han starter vidst ca. når holdet starter træningen). Så tror næppe det vil blive aktuelt.
                Havde Thomas nu bare stået kontinuerligt i Stoke de sidste par sæsoner, så havde jeg ikke haft det store problem med alderen, og så havde min pibe nok haft en anden lyd, end den har nu, hvor jeg vender tommelfingeren nedad.

Han har dårligt spillet på højeste niveau de sidste 2-3 års tid - ikke fast i hvert fald.
                Hvad er hans nuværende niveau så med de manglende kampe in mente?
                Jeg tror det løb er kørt for ham...
                Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Havde Thomas nu bare stået kontinuerligt i Stoke de sidste par sæsoner, så havde jeg ikke haft det store problem med alderen, og så havde min pibe nok haft en anden lyd, end den har nu, hvor jeg vender tommelfingeren nedad.

Han har dårligt spillet på højeste niveau de sidste 2-3 års tid - ikke fast i hvert fald.
                  Hvad er hans nuværende niveau så med de manglende kampe in mente?
                  Jeg tror det løb er kørt for ham...
                  Jeg forstår bekymringen.

Jeg har bare flere gange hørt TS fremhævet for hans professionalisme ift. daglig træning m.m. Så hvis man ser bort fra den her cykeltur tror jeg han har holdt sig fit til træning i Stoke og sikkert er klar til at gå lige ind og deltage på holdet.

Der mangler så noget kamptræning, det er klart. Det tror jeg dog er et mindre problem for en målmand, med hans rutine især. Tror ikke han skulle bruge mange kampe/uger på at komme i god kampform.

Comment

Jeg forstår bekymringen.

Jeg har bare flere gange hørt TS fremhævet for hans professionalisme ift. daglig træning m.m. Så hvis man ser bort fra den her cykeltur tror jeg han har holdt sig fit til træning i Stoke og sikkert er klar til at gå lige ind og deltage på holdet.

Der mangler så noget kamptræning, det er klart. Det tror jeg dog er et mindre problem for en målmand, med hans rutine især. Tror ikke han skulle bruge mange kampe/uger på at komme i god kampform.
                    Fra Twitter i går (ikke at det ændre noget, men det ville nok betale mere end OB)

https://twitter.com/TSorensen1/statu...10334638702593

Comment

Jeg forstår bekymringen.

I 2010 ved VM så han allerede langsom ud, han er sandsynligvis blevet betydeligt langsommere.
                      Jeg kan ikke forestille mig at han længere har niveauet.
                      Det sidste år har han været tredjemålmand og ikke fået en eneste kamp ... nej, det er slut for ham.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg
                        Fra Twitter i går (ikke at det ændre noget, men det ville nok betale mere end OB)

https://twitter.com/TSorensen1/statu...10334638702593
                        Hvorfor tror du, at de betaler mere? Deres budget er sikkert ikke halvt så stort som vores.

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          I 2010 ved VM så han allerede langsom ud, han er sandsynligvis blevet betydeligt langsommere.
                          Jeg kan ikke forestille mig at han længere har niveauet.
                          Det sidste år har han været tredjemålmand og ikke fået en eneste kamp ... nej, det er slut for ham.
                          Tja, vildt hurtig er han nok ikke mere - og han så da heller ikke for godt ud ved de to frisparksmål mod Japan. Men nu er der godt nok også pæææææænt forskel på superligaen og VM :-)

Men selv dengang synes jeg egentlig også han var bedre på landsholdet end eksempelvis Stephan A er i dag. Synes stadig han var klasse da han stoppede på landsholdet. De "få" gange jeg har set ham fra Stoke efterfølgende synes jeg også han så god og frisk ud. Hvis han bare har lidt af det tilbage tror jeg sagtens han kunne blive en profil i suppen.
                          Last edited by Agbre; 10-06-2015, 14:45.

Comment

Vi skal ikke sprænge budgettet for at hente en 38-årig målmand, der ikke har stået fast i to år, bare fordi han har været ungdomsspiller i OB. Det er IMO stort set kun sentimentalitet der gør, at vi overhovedet diskuterer det.

Havde han fået sin fodboldopdragelse i Brøndby eller FCK, ville jeg gerne se, hvor mange herinde der gerne ville have ham...
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Tja, vildt hurtig er han nok ikke mere - og han så da heller ikke for godt ud ved de to frisparksmål mod Japan. Men nu er der godt nok også pæææææænt forskel på superligaen og VM :-)

Men selv dengang synes jeg egentlig også han var bedre på landsholdet end eksempelvis Stephan A er i dag. Synes stadig han var klasse da han stoppede på landsholdet. De "få" gange jeg har set ham fra Stoke efterfølgende synes jeg også han så god og frisk ud. Hvis han bare har lidt af det tilbage tror jeg sagtens han kunne blive en profil i suppen.
                              Tak, Agbre. Jeg havde lykkeligt glemt den Japan-kamp

MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

AK holder mulighederne åbne.
                                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

Comment

Working...
                                X