Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Selvfølgelig er det store spørgsmål økonomien , men som klub kan vi stadig tiltrække større navne .
    Er det ikke lidt nostalgi? Så burde AGF, Frem og B1909 jo også kunne tiltrække spillere bare på deres glorværdige fortid. Prof fodbold handler om penge, så det store spørgsmål er nok netop økonomi i første række, men tæt efterfulgt af sportslige ambitioner og udsigt til spilletid (især hvis vi taler unge spillere).

    guldtilobs udmelding er spændende: pt er der 17-18 spillere klar til næste sæson, og de sidste pladser i truppen er ret afgørende. Mon dog ikke der er en forståelse af i OBs ledelse (tænker også Thorborg), at der skal noget kvalitet ind på i hvert fald 3-4 af de pladser? (tænker min. målmand, to offensiv-spillere)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Er det ikke lidt nostalgi? Så burde AGF, Frem og B1909 jo også kunne tiltrække spillere bare på deres glorværdige fortid. Prof fodbold handler om penge, så det store spørgsmål er nok netop økonomi i første række, men tæt efterfulgt af sportslige ambitioner og udsigt til spilletid (især hvis vi taler unge spillere).
      Argh, vist lidt en stramning. Der er trods alt rimelig stor forskel på os og de nævnte klubber. Det er ikke mange år siden, vi tre år i træk vandt sølv og spillede med i CL/EL. Det er kun de seneste få år, vi har ligget i bunden. Når det så er sagt, er vi selvfølgelig ikke en storklub som BIF og FCK (og FCM), men vi ligger i laget lige efter, og dermed blandt den bedste halvdel i ligaen ift. at tiltrække spillere. Og det spiller en rolle. Langt fra lige så stor som penge, spilletid og ambitioner, men det spiller absolut en rolle, når en spiller skal vælge klub.
      Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
        Argh, vist lidt en stramning. Der er trods alt rimelig stor forskel på os og de nævnte klubber. Det er ikke mange år siden, vi tre år i træk vandt sølv og spillede med i CL/EL. Det er kun de seneste få år, vi har ligget i bunden. Når det så er sagt, er vi selvfølgelig ikke en storklub som BIF og FCK (og FCM), men vi ligger i laget lige efter, og dermed blandt den bedste halvdel i ligaen ift. at tiltrække spillere. Og det spiller en rolle. Langt fra lige så stor som penge, spilletid og ambitioner, men det spiller absolut en rolle, når en spiller skal vælge klub.
        de få år er lig med 3 år hvilket svarer til ca. 20-25% af en fodboldspillers karriere .. Og der er ingen der kan sige at vi spiller med om medaljer eller EL næste sæson heller, men sikkert mister vores 2-3 bedste spillere ... Den slags holder spillere og agenter øje med ligesom vores træningsfaciliteter mm lader tilbage at ønske i forhold til de vi vil såmmenligne os med. ....
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Spørgsmålet bliver ikke om økonomien er der, men om hvordan den bruges...
          Hvis OB virkelig kaster sin kærlighed på en spiller og strækker sig langt, så ville meget få hold kunne matche det...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Jeg mener at der har været nævnt en Bubacar Saleh som et stort cf. talent fra ingen ringere klub end....ACH. HVIS DH virkelig bliver solgt er han måske en overvejelse værd at se på
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Jeg mener at der har været nævnt en Bubacar Saleh som et stort cf. talent fra ingen ringere klub end....ACH. HVIS DH virkelig bliver solgt er han måske en overvejelse værd at se på
              Jeg kunne godt se Bozga fra FCV som en mulighed især hvis de rykker ned .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Jeg kunne godt se Bozga fra FCV som en mulighed især hvis de rykker ned .
                Det håber jeg personligt ikke. Han er stor og kan vinde nogle hovedstødsdueller, men er i mine øjne en ganske middelmådig forsvarsspiller. Dårligere end Høegh.

                Og så er han ganske ringe når han rykkes på midtbanen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Jeg kunne godt se Bozga fra FCV som en mulighed især hvis de rykker ned .
                  kunne godt se ham gøre det godt i OB
                  JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Det håber jeg personligt ikke. Han er stor og kan vinde nogle hovedstødsdueller, men er i mine øjne en ganske middelmådig forsvarsspiller. Dårligere end Høegh.

                    Og så er han ganske ringe når han rykkes på midtbanen.
                    Helt enig. Han er et fysisk monster, men langsom og ofte dårlig til at placere sig. Det er måske også grunden til, at han haft svært ved at spille sig på FCVs hold som midterforsvarer her i foråret.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Jeg mener at der har været nævnt en Bubacar Saleh som et stort cf. talent fra ingen ringere klub end....ACH. HVIS DH virkelig bliver solgt er han måske en overvejelse værd at se på
                      Sanneh er et stort talent i mine øjne. Langt hellere ham end Bozga, som mest af alt er en duelstærk, klodset klods - og som ikke er bedre med bolden end Kasper Larsen, anyway. Det eneste der måske trækker ned er hans unge alder (Bubacarr er 20).

                      Comment


                        Nej tak til Bozga.

                        Ham fra Horsens kender jeg ikke, men han lyder spændende.

                        Når jeg ser mig rundt i superligaen og ser på hvad der er realistisk, så ender jeg op med, at min ønskekandidat nr. 1 er.....

                        Pierre Kanstrup

                        Ved godt han ikke er et stort navn, men synes han har gjort det rigtigt godt i Sønderjyske og han må være til at købe for mindre end vi får for Daniel.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Nej tak til Bozga.

                          Ham fra Horsens kender jeg ikke, men han lyder spændende.

                          Når jeg ser mig rundt i superligaen og ser på hvad der er realistisk, så ender jeg op med, at min ønskekandidat nr. 1 er.....

                          Pierre Kanstrup

                          Ved godt han ikke er et stort navn, men synes han har gjort det rigtigt godt i Sønderjyske og han må være til at købe for mindre end vi får for Daniel.
                          Bozga er ikke bedre end KL. Slet ikke i opspillet. Hvis Høegh ryger, er det en Høegh-type der skal hentes ind. Ikke en tonser. Bozga har været sat af holdet i perioder i denne sæson, som ikke kan siges at have været imponerende fra FCV.

                          Og Kanstrup tror jeg ikke på. han er blevet købt fri af Sønderjyske i denne sæson (efter at have været lejet i sidste), og de basører han måtte være værd, ville ikke opveje for hullet i deres forsvarslinje. Det er ikke sandsynligt.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Hvis EFB rykker ud, så er der interessant spillere der

                            Comment


                              Bjørn Paulsen er vel en JH type, han kunne være en erstatning for MS

                              Comment


                                Hverken Michael Jacobsen, Stenderup eller Almebäck har været gode i år. Jeg håber virkeligt ikke der bliver kigget i deres retning mhp Høegh erstatning.

                                Comment

                                Working...
                                X