Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Ønsker herfra til sommer:

    Målmand: Frederik Rønnow
    Back: Patrick Kristensen
    Midtbane: Thomas Enevoldsen, Kasper Kusk, Elmar Bjarnasson
    Angreb: Nicklas Helenius, Rasmus Festersen, Djiby Fall
    Frederik Rønnow er et helt oplagt ønske, og jeg tror at det ligger så meget til højrebenet at han også havner her. Patrick Kristensen er uden tvivl også en god spiller for os, han har også udløb i AaB til sommer (sammen med med hans back konkurrent Frederik Blåbjerg) Enevoldsentror jeg ikke vi kan lokke, men måske er det nemmere hvis farmand bliver assistent. Kusk tror jeg ganske enkelt er for dyr for os hvis både FCK og AaB river i ham, men han ville være et scoop at lande. Bjarnason er vel realistisk og han skal være velkommen i OB. Helenius har vel ikke været overbevisende for AaB, men en god længere aftale vil uden tvivl være godt for ham, så han ikke skal tænke på Aston Villa "oplevelse". Festersen er et logisk køb for OB, han er pænt hurtig og opportonistisk og relativt målfarlig, JATAK til ham. Djiby og OB tror jeg er bedst tjent med at mindes de gamle dage, han virker dog bedre end længe, men er på ingen måde overbevisende som dengang han var bedst
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Ønsker herfra til sommer:

      Målmand: Frederik Rønnow
      Back: Patrick Kristensen
      Midtbane: Thomas Enevoldsen, Kasper Kusk, Elmar Bjarnasson
      Angreb: Nicklas Helenius, Rasmus Festersen, Djiby Fall
      Rønnow ja tak.
      Helenius måske. lejeaftale med billig klausul. Han er en lottokupon efter hans fejlede ophold i Aston Villa.
      Kusk uden for vores rækkevide er jeg næsten sikker på (også selvom vi får Kent).
      Nej tak til alle de andre, som vel ikke er andet end middelmådige superligaspillere - og godt oppe i årene.
      Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
        Rønnow ja tak.
        Helenius måske. lejeaftale med billig klausul. Han er en lottokupon efter hans fejlede ophold i Aston Villa.
        Kusk uden for vores rækkevide er jeg næsten sikker på (også selvom vi får Kent).
        Nej tak til alle de andre, som vel ikke er andet end middelmådige superligaspillere - og godt oppe i årene.
        Bjarnason så jeg gerne i OB. I mine øjne er han blandt de bedste og mest stabile (sammen med Kasper Fisker og Keller) på et godt Randers-hold. Uden at have set alle deres kampe tror jeg da også, at deres dårlige start på foråret til dels kan tilskrives den skade han har haft.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Kæmpe nej tak til både Poulsen, Kvist og Sloth. Sloth kunne ikke sætte noget større aftryk i AGF, Kvist er monsterovervurderet, og Poulsen er for gammel (og et dumt svin på banen).
          Jeg er altså heller ikke enig i at Kvist er overvurderet... omend det naturligvis kommer an på i forhold til hvem og hvad. Men jeg ville slå flikflak (og det ville være første gang i mit liv), hvis vi kunne få ham, eller en tilsvarende, på vores midtbane. Det ville være en afgørende faktor at få stabiliseret den...

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Frederik Rønnow er et helt oplagt ønske, og jeg tror at det ligger så meget til højrebenet at han også havner her. Patrick Kristensen er uden tvivl også en god spiller for os, han har også udløb i AaB til sommer (sammen med med hans back konkurrent Frederik Blåbjerg) Enevoldsentror jeg ikke vi kan lokke, men måske er det nemmere hvis farmand bliver assistent. Kusk tror jeg ganske enkelt er for dyr for os hvis både FCK og AaB river i ham, men han ville være et scoop at lande. Bjarnason er vel realistisk og han skal være velkommen i OB. Helenius har vel ikke været overbevisende for AaB, men en god længere aftale vil uden tvivl være godt for ham, så han ikke skal tænke på Aston Villa "oplevelse". Festersen er et logisk køb for OB, han er pænt hurtig og opportonistisk og relativt målfarlig, JATAK til ham. Djiby og OB tror jeg er bedst tjent med at mindes de gamle dage, han virker dog bedre end længe, men er på ingen måde overbevisende som dengang han var bedst
            Enig i at Kusk nok er ret urealistisk for os, vi får bare behov for noget i den kaliber når vi skal sige farvel til Falk på et tidspunkt.
            Et alternativ til Djiby Fall og Helenius kunne også være en Marvin Pourie da hans lejeaftale med SjE udløber til sommer.
            Det bliver under alle omstændigheder spændende, hvad Kent Nielsen har af planer, når han starter til sommer.

            Comment


              Til gengæld har FCM (og FCK) en del gode spillere, der nærmest ikke spiller. Måske vi kan købe eller låne lidt derfra?

              Kunne være Haugaard, Rømer, Ureña, Marco Larsen / Remmer, Kim Christensen
              Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                Til gengæld har FCM (og FCK) en del gode spillere, der nærmest ikke spiller. Måske vi kan købe eller låne lidt derfra?

                Kunne være Haugaard, Rømer, Ureña, Marco Larsen / Remmer, Kim Christensen
                Nej vel?
                https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                  Til gengæld har FCM (og FCK) en del gode spillere, der nærmest ikke spiller. Måske vi kan købe eller låne lidt derfra?

                  Kunne være Haugaard, Rømer, Ureña, Marco Larsen / Remmer, Kim Christensen
                  vi skal da ikke have spillere ind der ikke kan bruges andre steder i Danmark. Vi skal have kvalitet ellers har vi selv

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    vi skal da ikke have spillere ind der ikke kan bruges andre steder i Danmark. Vi skal have kvalitet ellers har vi selv
                    Så simpelt er det jo ikke. Højer kunne ikke bruges i Viborg. Men umiddelbart er det kun Remmer af de nævnte, der kunne forstærke os. Haugaard er bedre end Toppel, men ikke nok til at det kunne retfærdiggøre at bruge penge på ham.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                      Til gengæld har FCM (og FCK) en del gode spillere, der nærmest ikke spiller. Måske vi kan købe eller låne lidt derfra?

                      Kunne være Haugaard, Rømer, Ureña, Marco Larsen / Remmer, Kim Christensen
                      Haugaard er på ingen punkter bedre end Toppel , så kan kun se ham som erstatning for E.O
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                        Nej vel?
                        Lad mig gætte - fordi de spillere er onde og tilsværtet med FCM og FCK-nederen.

                        Objektivt set kan de i hvert fald alle, bortset fra Haugaard og måske Marco, forstærke os.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Så simpelt er det jo ikke. Højer kunne ikke bruges i Viborg. Men umiddelbart er det kun Remmer af de nævnte, der kunne forstærke os. Haugaard er bedre end Toppel, men ikke nok til at det kunne retfærdiggøre at bruge penge på ham.
                          Remmer vil uden tvivl kunne forstærke os markant på hb, men lur mig om ikke "Køwenhavner-sygdommen" rammer en som ham. Vi har også et klart talent i form af Magnus Pedersen, men han skal naturligvis heller ikke køres for hurtigt frem. Personligt vil jeg foretrække en lidt mere rutineret som evt. Patrick Kristensen som Magnus kan læne op af, og lære noget af i et par sæsoner.
                          Last edited by manner; 17-04-2015, 04:22.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Remmer ville kunne forstærke os, men der er ingen chance for at han skifter til os. Han er klart fremtidens mand i FCK, o de vil gå langt for at holde på ham.

                            Kim C har ikke spillet fodbold i snart tre år, er alt for gammel, og spillede af helvede til i de sidste kampe han fik for FCK. Han ville være en klar svækkelse i forhold til Toppel.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Remmer ville kunne forstærke os, men der er ingen chance for at han skifter til os. Han er klart fremtidens mand i FCK, o de vil gå langt for at holde på ham.

                              Kim C har ikke spillet fodbold i snart tre år, er alt for gammel, og spillede af helvede til i de sidste kampe han fik for FCK. Han ville være en klar svækkelse i forhold til Toppel.
                              Enig i de to. Til gengæld så jeg meget gerne at man hentede Haugaard. Han er et stort talent og gjorde det rigtig fint for FCM i efteråret. Er sikker på vi kan sælge ham videre til en pæn sum, hvis vi giver ham fast spilletid i et par år.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                Enig i de to. Til gengæld så jeg meget gerne at man hentede Haugaard. Han er et stort talent og gjorde det rigtig fint for FCM i efteråret. Er sikker på vi kan sælge ham videre til en pæn sum, hvis vi giver ham fast spilletid i et par år.
                                Jeg har ikke været specielt imponeret af Haugaard, men han er både bedre og yngre end Toppel, så hvis man kunne få ham billigt eller på fri transfer, kunne jeg måske godt overtales. Jeg håber dog vi henter én der er bedre. Hvis SDJ kan hente Skender, og EFB kan hente Dubravka, så burde vi også kunne finde en god målmand i udlandet.

                                I øvrigt, hvis man har lyst til at se Haugaard i aktion, så står han for Midtjylland i aften. Dahlin er ude med en skade.

                                Edit: Haugaard har kontraktudløb til december i år. Det burde gøre hans pris spiselig for de fleste, os inkl.
                                Last edited by Onkel Riffel; 17-04-2015, 08:50.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X