Oprindeligt indsendt af OleKBH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægØnsker herfra til sommer:
Målmand: Frederik Rønnow
Back: Patrick Kristensen
Midtbane: Thomas Enevoldsen, Kasper Kusk, Elmar Bjarnasson
Angreb: Nicklas Helenius, Rasmus Festersen, Djiby Fall
Helenius måske. lejeaftale med billig klausul. Han er en lottokupon efter hans fejlede ophold i Aston Villa.
Kusk uden for vores rækkevide er jeg næsten sikker på (også selvom vi får Kent).
Nej tak til alle de andre, som vel ikke er andet end middelmådige superligaspillere - og godt oppe i årene.Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af macrel Se indlægRønnow ja tak.
Helenius måske. lejeaftale med billig klausul. Han er en lottokupon efter hans fejlede ophold i Aston Villa.
Kusk uden for vores rækkevide er jeg næsten sikker på (også selvom vi får Kent).
Nej tak til alle de andre, som vel ikke er andet end middelmådige superligaspillere - og godt oppe i årene.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægKæmpe nej tak til både Poulsen, Kvist og Sloth. Sloth kunne ikke sætte noget større aftryk i AGF, Kvist er monsterovervurderet, og Poulsen er for gammel (og et dumt svin på banen).
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægFrederik Rønnow er et helt oplagt ønske, og jeg tror at det ligger så meget til højrebenet at han også havner her. Patrick Kristensen er uden tvivl også en god spiller for os, han har også udløb i AaB til sommer (sammen med med hans back konkurrent Frederik Blåbjerg) Enevoldsentror jeg ikke vi kan lokke, men måske er det nemmere hvis farmand bliver assistent. Kusk tror jeg ganske enkelt er for dyr for os hvis både FCK og AaB river i ham, men han ville være et scoop at lande. Bjarnason er vel realistisk og han skal være velkommen i OB. Helenius har vel ikke været overbevisende for AaB, men en god længere aftale vil uden tvivl være godt for ham, så han ikke skal tænke på Aston Villa "oplevelse". Festersen er et logisk køb for OB, han er pænt hurtig og opportonistisk og relativt målfarlig, JATAK til ham. Djiby og OB tror jeg er bedst tjent med at mindes de gamle dage, han virker dog bedre end længe, men er på ingen måde overbevisende som dengang han var bedst
Et alternativ til Djiby Fall og Helenius kunne også være en Marvin Pourie da hans lejeaftale med SjE udløber til sommer.
Det bliver under alle omstændigheder spændende, hvad Kent Nielsen har af planer, når han starter til sommer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af macrel Se indlægTil gengæld har FCM (og FCK) en del gode spillere, der nærmest ikke spiller. Måske vi kan købe eller låne lidt derfra?
Kunne være Haugaard, Rømer, Ureña, Marco Larsen / Remmer, Kim Christensen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af macrel Se indlægTil gengæld har FCM (og FCK) en del gode spillere, der nærmest ikke spiller. Måske vi kan købe eller låne lidt derfra?
Kunne være Haugaard, Rømer, Ureña, Marco Larsen / Remmer, Kim Christensen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægvi skal da ikke have spillere ind der ikke kan bruges andre steder i Danmark. Vi skal have kvalitet ellers har vi selv"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Kunne være Haugaard, Rømer, Ureña, Marco Larsen / Remmer, Kim Christensen817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægSå simpelt er det jo ikke. Højer kunne ikke bruges i Viborg. Men umiddelbart er det kun Remmer af de nævnte, der kunne forstærke os. Haugaard er bedre end Toppel, men ikke nok til at det kunne retfærdiggøre at bruge penge på ham.Last edited by manner; 17-04-2015, 04:22.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Remmer ville kunne forstærke os, men der er ingen chance for at han skifter til os. Han er klart fremtidens mand i FCK, o de vil gå langt for at holde på ham.
Kim C har ikke spillet fodbold i snart tre år, er alt for gammel, og spillede af helvede til i de sidste kampe han fik for FCK. Han ville være en klar svækkelse i forhold til Toppel."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægRemmer ville kunne forstærke os, men der er ingen chance for at han skifter til os. Han er klart fremtidens mand i FCK, o de vil gå langt for at holde på ham.
Kim C har ikke spillet fodbold i snart tre år, er alt for gammel, og spillede af helvede til i de sidste kampe han fik for FCK. Han ville være en klar svækkelse i forhold til Toppel.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægEnig i de to. Til gengæld så jeg meget gerne at man hentede Haugaard. Han er et stort talent og gjorde det rigtig fint for FCM i efteråret. Er sikker på vi kan sælge ham videre til en pæn sum, hvis vi giver ham fast spilletid i et par år.
I øvrigt, hvis man har lyst til at se Haugaard i aktion, så står han for Midtjylland i aften. Dahlin er ude med en skade.
Edit: Haugaard har kontraktudløb til december i år. Det burde gøre hans pris spiselig for de fleste, os inkl.Last edited by Onkel Riffel; 17-04-2015, 08:50."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
Comment