Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Plum
    replied
    http://www.bold.dk/nyt/soenderjyske-...ren-hollaender
    på papiret ser det jo ikke dårligt ud ...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Det er selvfølgelig ikke umuligt, at de kan det, men det lyder eddermame spekulativt, at en forskel på 1-2 placeringer kan finansiere både sign on fee, transfer for en dygtig forsvarer samt løn i hele kontraktperioden. Tror du JH kunne sælge den sådan til bestyrelsen?
    Anslået fordelingsnøgle for placeringspulje efter 22. runde :

Nummer 1: 5,9 millioner kroner.

Nummer 2: 4,3 millioner kroner.

Nummer 3: 3,2 millioner kroner.

Nummer 4: 2,5 millioner kroner.

Nummer 5: 2,2 millioner kroner.

Nummer 6: 1,8 millioner kroner.

Nummer 7: 1,5 millioner kroner

Nummer 8: 1,2 millioner kroner.

Nummer 9: 900.000 kroner.

Nummer 10: 700.000 kroner.

Nummer 11: 400.000 kroner.

Nummer 12: 200.000 kroner.

Tallene er fra sidste sæson og er garanteret væsentlig højere nu. Går ud fra at det er det samme i 33. Runde

Ved godt at dette regnstykke er hypotetisk og alle tænkte på den måde er vi tilbage i de glade forbrugsdage bla bla bla osv.
    Men lad os nu lege med tanken

Hvis vi går ud fra at vi kunne blive 5-6 stykker med et par forstærkninger ville det indbringe ca 4 mill kontra 2,7 mill ved at blive 7-8 stykker..
    Altså 1,3 mill ekstra. Når de 2 spillere var hentet kunne man prøve at leje/sælge/ophæve med 2 spillere til vinter. Diarra og JBL.
    Det ville ca være 10 måneders løn af gennemsnitlig 60.000kr= 600.000kr.
    De puttes oven i de 1,3 mill det gav i ekstra TV penge

At hente 2 spillere her i sep ville koste 18 måneders løn..
    1.900.000/18= 105.555kr pr måned

Det burde man nok kunne få Matti og en solid forsvarsspiller for

Ja det er nemt at være sofa sportsdirektør

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Yes det gør. Men Matti og en solid forsvarsspiller kunne måske gøre at den hed 5-6 plads i stedet for 7-8 plads..
    Ekstra tv indtægter i runde 22 og 33 samt flere på stadig med øl/mad salg til følge kunne UDEN PROBLEMER have finansieret de 2..
    Men heller lim på en fugl i hånden end 7-8 stykker på taget. Eller nowet..
    Manden mangler jo visioner og "fingerspitzgefühl" for hvad få kroner kunne gøre for holdet og os hårdt prøvede fans.. Virker jo klart som om at han hellere vil please bestyrelsen ved at komme ind under budget....
    Det er selvfølgelig ikke umuligt, at de kan det, men det lyder eddermame spekulativt, at en forskel på 1-2 placeringer kan finansiere både sign on fee, transfer for en dygtig forsvarer samt løn i hele kontraktperioden. Tror du JH kunne sælge den sådan til bestyrelsen?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    bliver spændende efter sæsonen og se om skeptikerne eller optimisterne får ret.....
    Yes det gør. Men Matti og en solid forsvarsspiller kunne måske gøre at den hed 5-6 plads i stedet for 7-8 plads..
    Ekstra tv indtægter i runde 22 og 33 samt flere på stadig med øl/mad salg til følge kunne UDEN PROBLEMER have finansieret de 2..
    Men heller lim på en fugl i hånden end 7-8 stykker på taget. Eller nowet..
    Manden mangler jo visioner og "fingerspitzgefühl" for hvad få kroner kunne gøre for holdet og os hårdt prøvede fans.. Virker jo klart som om at han hellere vil please bestyrelsen ved at komme ind under budget....

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Jeg tror helt seriøst at der er penge. Men man generelt er tilfreds med truppen for at nå målet om en solid midterplacering..
    At vi andre syntes noget andet tja.........

Kommer den rigtige spiller forbi med klasse niveau og til den rigtige pris kunne jeg godt se en handel.. Specielt i forsvaret. Hvem ved en skade kan måske sætte gang i processen
    bliver spændende efter sæsonen og se om skeptikerne eller optimisterne får ret.....

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    ... men er der ikke penge til Matti, kan vi vist godt smide den liste væk igen...
    Jeg tror helt seriøst at der er penge. Men man generelt er tilfreds med truppen for at nå målet om en solid midterplacering..
    At vi andre syntes noget andet tja.........

Kommer den rigtige spiller forbi med klasse niveau og til den rigtige pris kunne jeg godt se en handel.. Specielt i forsvaret. Hvem ved en skade kan måske sætte gang i processen

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Ja. Mange
    ... men er der ikke penge til Matti, kan vi vist godt smide den liste væk igen...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
    Ja. Mange

Leave a comment:

• thesheep
    replied
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...n-klub/5725410

Er der nogle imellem vi kan bruge

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Men selv han kan vel se, at så er der jo Matti som klart må være at foretrække...

...nej........... du har ret... glem det...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Dette er navnet på den ene klub der meget gerne vil snakke med Matti i følge min gode kilde

http://www.bold.dk/nyt/silkeborg-vi-...a-nye-spillere

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Det er jo Jesper Hansen. Man ved jo aldrig
    Men selv han kan vel se, at så er der jo Matti som klart må være at foretrække...

...nej........... du har ret... glem det...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Correcto...

Det agentbureau har i øvrigt kun Hjalte Bo der er kontraktløs(ud over Matti) og ham tror jeg alligevel ikke helt på...
    Det er jo Jesper Hansen. Man ved jo aldrig

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Jeg er også sikker på at limefrugten har ret... Kontrakten skal ophæves inden vinduet lukker. Ellers kan man først skrive i næste vindue..
    Eller måske spille som amatør?
    Correcto...

Det agentbureau har i øvrigt kun Hjalte Bo der er kontraktløs(ud over Matti) og ham tror jeg alligevel ikke helt på...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Er du sikker på det? Kan man ikke skrive med en ny klub, hvis man er kontraktløs, uden for vinduet? Eller det er måske kun hvis kontrakten udløber inden vinduet slutter?
    Jeg er også sikker på at limefrugten har ret... Kontrakten skal ophæves inden vinduet lukker. Ellers kan man først skrive i næste vindue..
    Eller måske spille som amatør?

Leave a comment:

Working...
X