Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
    Har netop hørt at OB, udover at have haft forhørt sig om Mads Fengers situation, også havde et godt øje til Pierre Kanstrup i sommerens transfervindue, samt at man vidst fortsat kigger hans vej. Kunne måske kaste et bud af sig i vinterens transfervindue.

Det tæller selvfølgelig ned at han skal skifte til en pt. dårligere rangerende klub, men en lønstigning (plus dét, at han bor i Odense med sin kæreste) kunne måske veje op for det.

I min optik kunne det være en rigtig god signing, men jeg kan ikke helt finde ud af om det er urealistisk a la Fenger

Hvad siger i?
    Kanstrup er god spiller; ville klart kunne være en gevinst. Han var skreget ud til et enormt talent som helt ung, siden sejlede han rundt i mange klubber og fik aldrig rigtigt forløst talentet. Han fik ro på i Fredericia og har været en af de bedste på Sønderjyskes hold. Han har så lige kontrakt til 2017, og de slipper ham næppe for peanuts.

Leave a comment:

• mathiashn
    replied
    Har netop hørt at OB, udover at have haft forhørt sig om Mads Fengers situation, også havde et godt øje til Pierre Kanstrup i sommerens transfervindue, samt at man vidst fortsat kigger hans vej. Kunne måske kaste et bud af sig i vinterens transfervindue.

Det tæller selvfølgelig ned at han skal skifte til en pt. dårligere rangerende klub, men en lønstigning (plus dét, at han bor i Odense med sin kæreste) kunne måske veje op for det.

I min optik kunne det være en rigtig god signing, men jeg kan ikke helt finde ud af om det er urealistisk a la Fenger

Hvad siger i?

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    Han har da bedre medietræning end Emil. Hehe

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-paa-ob-aftale

MvT

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Nicolajkh Se indlæg
    Som jeg husker det præsterede han faktisk okay i testkampene og træningskampene, han scorede i hvert fald et par mål, måske også derfor han blevet fundet interessant. At han så faldt fuldstændig igennem i kampe med betydning er så en anden snak.
    det mener jeg er korrekt, men det var mod lavere rangerende hold, muligvis SfB som den stærkeste....der var debattører herinde der kaldte ham en "kynisk afslutter" og sådan kan mandagstrænere tage så grueligt fejl

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Nicolajkh Se indlæg
    Som jeg husker det præsterede han faktisk okay i testkampene og træningskampene, han scorede i hvert fald et par mål, måske også derfor han blevet fundet interessant. At han så faldt fuldstændig igennem i kampe med betydning er så en anden snak.
    ikke ifølge mig :-)

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Man kan ikke lade være med at tænke på, om Erik Larsen fik andet og mere end sin løn fra OB for at finde Diarra. N'Koum var en anden historie; han var jo til prøvetræning og blev lovprist af Troels Bech for sine tekniske evner. At han så ikke kunne spille fodbold på et hold imod andre modstandere end kegler; tja, det var åbenbart ikke lige det, der blev set på...
    Svaret kender du vist godt ;-)

Leave a comment:

• Nicolajkh
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Man kan ikke lade være med at tænke på, om Erik Larsen fik andet og mere end sin løn fra OB for at finde Diarra. N'Koum var en anden historie; han var jo til prøvetræning og blev lovprist af Troels Bech for sine tekniske evner. At han så ikke kunne spille fodbold på et hold imod andre modstandere end kegler; tja, det var åbenbart ikke lige det, der blev set på...

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Lige præcis. Han var ansat i OB på det tidspunkt.

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Ham der har været ansat i PL?
    Ja i Swansea, det er Laudrups håndlanger.

Leave a comment:

• guldtilob
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Lige præcis. Han var ansat i OB på det tidspunkt.

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Jep, den historie har jeg også hørt. Der skete vist det, at da Poul Hansen blev ansat, smed han alt det forudgående scoutingarbejde ud, og tog på rundtur med fuskeren Erik Larsen....hvilket vi fik et par "stortalenter" fra Frankrig ud af, resten er historie.

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Martin Davidsen ‏@mpbdavidsen 13 t.13 timer siden Lewandowski er i øvrigt ikke eneste CL-målscorer her til aften, der kunne være endt i OB. Poul Hansen droppede vist Alfred Finnbogason
    Jep, den historie har jeg også hørt. Der skete vist det, at da Poul Hansen blev ansat, smed han alt det forudgående scoutingarbejde ud, og tog på rundtur med fuskeren Erik Larsen....hvilket vi fik et par "stortalenter" fra Frankrig ud af, resten er historie.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Martin Davidsen ‏@mpbdavidsen 13 t.13 timer siden Lewandowski er i øvrigt ikke eneste CL-målscorer her til aften, der kunne være endt i OB. Poul Hansen droppede vist Alfred Finnbogason

Leave a comment:

• NicolaiN
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Måske ikke rette tråd men... Poul Hansen skulle have afvist Alfred finnbogason på et tidspunkt , hvor vi fik ham tilbudt. Han ville hellere satse på vores to franskmænd der var sindsyg store talenter
    Nej, det var ikke sådan, at det hang sammen. Det var Marcus P., som OB valgte frem for Finnbogason

Leave a comment:

• guldtilob
    replied
    Måske ikke rette tråd men... Poul Hansen skulle have afvist Alfred finnbogason på et tidspunkt , hvor vi fik ham tilbudt. Han ville hellere satse på vores to franskmænd der var sindsyg store talenter

Leave a comment:

Working...
X