Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Det kan man ikke. Hvis de fritstiller ham nu, kan han ikke skrive med en anden klub (kun i lande, hvor vinduet stadig er åbnet)
    Er du sikker på det? Kan man ikke skrive med en ny klub, hvis man er kontraktløs, uden for vinduet? Eller det er måske kun hvis kontrakten udløber inden vinduet slutter?

Leave a comment:

• Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Hehe, midt mellem to vinduer mener jeg. Som kontraktfri.
    Det kan man ikke. Hvis de fritstiller ham nu, kan han ikke skrive med en anden klub (kun i lande, hvor vinduet stadig er åbnet)

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Selvom de lod ham gå midt i vinduet, ville vi jo ikke kunne hente ham.. er det ikke en lidt sær diskussion?
    Hehe, midt mellem to vinduer mener jeg. Som kontraktfri.

Leave a comment:

• Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Hallgrimur er vel lige så meget midterforsvarer som Albrechtsen, der også har spillet en del højre og venstre back i sin karriere. Og så har de bestemt heller ikke meget bedre dækning af stopper-positionerne end os, med kun 3 skolede stoppere i truppen, udover ungdomsspillere, som jeg ikke kender så meget til. Så de lader ham aldrig gå midt i et vindue.

Jeg synes Albrechtsen holder et fint niveau for sin høje alder, men han har altså lige forlænget med Brøndby til sommeren '16.
    Selvom de lod ham gå midt i vinduet, ville vi jo ikke kunne hente ham.. er det ikke en lidt sær diskussion?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Mon nogle af vores handler er i blandt?

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...transfervindue

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Forstå mig ret. Vi har én - ÉN! - rendyrket midterforsvarer i truppen. Desperat situation. Albrechtsen er trods alt mand for rutine og indsats.

MvT
    Hallgrimur er vel lige så meget midterforsvarer som Albrechtsen, der også har spillet en del højre og venstre back i sin karriere. Og så har de bestemt heller ikke meget bedre dækning af stopper-positionerne end os, med kun 3 skolede stoppere i truppen, udover ungdomsspillere, som jeg ikke kender så meget til. Så de lader ham aldrig gå midt i et vindue.

Jeg synes Albrechtsen holder et fint niveau for sin høje alder, men han har altså lige forlænget med Brøndby til sommeren '16.
    Last edited by anglicantian; 06-09-2015, 16:17.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Med fare for lige at glemme rækkefølgen på nogen ting, så tror jeg vi har penge nok til den rigtige spiller.

Mener det eneste der skete efter vi spurgte på Mads Fenger, var at vi hentede en keeper og det vidste vi godt, for der var Falke gået i stykker.
    JH har sagt at der ikke var plads til mere i denne omgang.
    Men selvfølgelig er der det. Stort plus på transferkontoen.. Men det var måske også meningen??

Jeg fatter heller ikke en brik af at man tør køre efteråret igennem med så tyndt et midtforsvar

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Forstå mig ret. Vi har én - ÉN! - rendyrket midterforsvarer i truppen. Desperat situation. Albrechtsen er trods alt mand for rutine og indsats.

MvT
    Men er han ikke stadig på kontrakt i Brøndby

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Med fare for lige at glemme rækkefølgen på nogen ting, så tror jeg vi har penge nok til den rigtige spiller.

Mener det eneste der skete efter vi spurgte på Mads Fenger, var at vi hentede en keeper og det vidste vi godt, for der var Falke gået i stykker.

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

MvT

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Situationen taget i betragtning ville jeg ikke have noget imod Albretchsen.

MvT

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    ps. men han er også agent for Martin Albrechtsen, er det JHs nye forsvarsgeneral......Det ville jo ikke undre
    Situationen taget i betragtning ville jeg ikke have noget imod Albretchsen.

MvT

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det er jeg enig med dig i, og det passer sørme også med hvad sportschefen(erne) i klubberne siger om at de kikker hele tiden på de muligheder der er
    Kommer der en ekstraordinær spiller forbi kan der altid findes lidt ekstra. Spørgsmålet er så nok hvor ekstra eller ordinær at Matti er..
    Men jeg ville blive meget overrasket hvis Matti ikke som minimum er på Azer's niveau. Men det er sikkert ikke nok når vi kigger efter spillere de næste par vinduer

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Aldrig nemt når et vindue er lukket og de fleste trupper er fyldte og budgettet er brugt.. Og umiddelbart står ingen SL klubber og har brug for en midtbane spiller som de færreste egentlig kender niveauet på
    Mit gæt er desuden at Matti gambler og giver det chancen her i OB hvor han "træner" med. Han kan jo bare imponere vildt og flot..
    Når JH siger at budgettet er brugt er det jo ikke det samme om at kontoen står i nul. Der vil altid kunne findes plads til en ekstra ordinær spiller til den rigtige pris..

Men det er da klart at hvis der går meget mere end 14 dages tid begynder han nok at tage imod klubber der vil snakke. Også 1.div
    det er jeg enig med dig i, og det passer sørme også med hvad sportschefen(erne) i klubberne siger om at de kikker hele tiden på de muligheder der er

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Hvis alternative kun er 1div klubber for Matti - er han så virkelig værd at have i truppen?
    Aldrig nemt når et vindue er lukket og de fleste trupper er fyldte og budgettet er brugt.. Og umiddelbart står ingen SL klubber og har brug for en midtbane spiller som de færreste egentlig kender niveauet på
    Mit gæt er desuden at Matti gambler og giver det chancen her i OB hvor han "træner" med. Han kan jo bare imponere vildt og flot..
    Når JH siger at budgettet er brugt er det jo ikke det samme om at kontoen står i nul. Der vil altid kunne findes plads til en ekstra ordinær spiller til den rigtige pris..

Men det er da klart at hvis der går meget mere end 14 dages tid begynder han nok at tage imod klubber der vil snakke. Også 1.div

Leave a comment:

Working...
X