Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg er stadig kæmpe fan af Lasse Nielsen. Han burde forlænge og blive i OB..
    Bare som 3-4 valg
    Send Diarra og Haddi videre til sommer og hent et par nye
    jeg er frisk på et aftale med vores tidligere talent Jacob Rasmussen, det er næppe sandsynligt hvis han rykkes op i 1. holdstruppen i Schalke 04...omvendt kan det måske blive mulig hvis han ikke rykkes op og ja...Lasse bør blive i truppen med hans fantastiske attitude

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Jeg er stadig kæmpe fan af Lasse Nielsen. Han burde forlænge og blive i OB..
    Bare som 3-4 valg
    Send Diarra og Haddi videre til sommer og hent et par nye

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    http://www.superliga.dk/no_cache/for...lectedgame_pi1[tabId]=1

Hvis du ser fra 1:20, er det vel Lasses assist til 3-1 målet. Han bliver aldrig nogen Maldini.. eller Høegh, for den sags skyld. Han bliver dog også gjort lidt værre end han er.
    Ahhh, synes du er lige lovligt generøs, hvis du vil give Lasse Nielsen en assist på Festersens tredje mål. Ja han afleverer til ham, men det er helt oppe ved midterlinien og Fester skal sætte 2 mand af, før han smækker den ind. Sådan et mål plejer man ikke notere andre for en assist for. Temmeligt søgt, hvis du spørger mig.

Du har måske ret i det, du siger om Lasse Nielsen, men det andet er vist lige at stramme den.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    Men i forhold til Lasse Nielsen, så kan Kanstrup rykke os meget. Lasse er decideret uvenner med bolden :o) jeg takker mange gange for Lasses evner til at rydde op, men ham stopper vores spil og ødelægger dermed vores opspil (og forsvar når vi har bolden)
    http://www.superliga.dk/no_cache/for...lectedgame_pi1[tabId]=1

Hvis du ser fra 1:20, er det vel Lasses assist til 3-1 målet. Han bliver aldrig nogen Maldini.. eller Høegh, for den sags skyld. Han bliver dog også gjort lidt værre end han er.

Leave a comment:

• mågen
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Jeg mener så ikke at kanstrup er en der kan flytte os nok. Han er en ganske fin spiller, men håber da på en der er bedre.
    Men i forhold til Lasse Nielsen, så kan Kanstrup rykke os meget. Lasse er decideret uvenner med bolden :o) jeg takker mange gange for Lasses evner til at rydde op, men ham stopper vores spil og ødelægger dermed vores opspil (og forsvar når vi har bolden)

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Jeg ved godt, at jeg brokkede mig over alt den Lindegaard snak i sommers, hvor jeg mente det var umuligt. Det var der nok også, men er det stadig det? Lindegaard ville fortsætte sit eventyr, og fik sig en ny kontrakt med WBA, hvor man regnede med, at han ville gå direkte ind i start 11'eren. I dag er han blevet tredjevalg, kan slet ikke forestille mig, hvor skuffet han må være, og mon ikke at han allerede forsøger et skifte væk til vinter?

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Tror vi snakker mere end Bjørn Paulsen.

I mine øjne er Kanstrup en bedre spiller og er en type som mange hold gerne vil have (midtstopper, der også er okay med bolden). Jeg vil ikke blive overrasket hvis vi snakker en pris i omegnen af 6-8 millioner.
    Arh. Så er vi over DH og der synes jeg trods alt både DH med sin alder og hans tid under Ove viste lidt mere klasse, men det kan sgu sagtens være de vil presse prisen derop hvis vi snakker et julekøb. OB vil være desperate efter en CF og det vil kunne koste Sønderjyske dyrt

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Tror også de kunne forlange en bjørn paulsen-pris for ham hvis han skal skifte til vinter. Nu har de gang i en super sæson, så skal de sælge anføren midt i sæsonen, så bliver det ikke for peanuts til en klub, som forhåbentlig kommer til at konkurrere med sønderjyderne i tabellen
    Tror vi snakker mere end Bjørn Paulsen.

I mine øjne er Kanstrup en bedre spiller og er en type som mange hold gerne vil have (midtstopper, der også er okay med bolden). Jeg vil ikke blive overrasket hvis vi snakker en pris i omegnen af 6-8 millioner.

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Tror også de kunne forlange en bjørn paulsen-pris for ham hvis han skal skifte til vinter. Nu har de gang i en super sæson, så skal de sælge anføren midt i sæsonen, så bliver det ikke for peanuts til en klub, som forhåbentlig kommer til at konkurrere med sønderjyderne i tabellen
    Tænker at det mest realistiske, vil være til næste sommer, når han har 12 måneder tilbage. Til den tid udløber Lasse Nielsens kontrakt også og han er åbenbart ikke lige det Kent vil have.

Det ændrer bestemt ikke ved, at vi skal have en CB til vinter.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
    Og så alligevel, for der er tale om en stabil cf'er med lederpotentiale, som er en Kent Nielsen type (god på bolden) og som er i sin bedste alder. Taget i betragtning hvad JH tidligere har betalt for Kryger, Mikkelsen osv., så tænker jeg faktisk at 3-4 millioner godt kunne fungere. Jeg frygter så bare at han koster mere end det.

Leave a comment:

• mathiashn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Kanstrup skulle være yderst velkommen, men en 3-4 millioner (mit gæt) for en forsvarsspiller, det er ikke en klassisk Jesper Hansen
    Og så alligevel, for der er tale om en stabil cf'er med lederpotentiale, som er en Kent Nielsen type (god på bolden) og som er i sin bedste alder. Taget i betragtning hvad JH tidligere har betalt for Kryger, Mikkelsen osv., så tænker jeg faktisk at 3-4 millioner godt kunne fungere. Jeg frygter så bare at han koster mere end det.

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Kanstrup skulle være yderst velkommen, men en 3-4 millioner (mit gæt) for en forsvarsspiller, det er ikke en klassisk Jesper Hansen

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Kanstrup er klasser bedre end dem vi har. Siden han kom til Sønderjyske har han været deres sikreste kort i de bageste geleder i en 4-kæde som er væsentlig mere sikker end vores. Tror egentlig der er fine muligheder for at forhandle. De har en fin mængde af midterforsvarer til at tage over da begge deres backer er skolede cf-ere, men han er helt sikkert ikke billig, da han er anfører dernede!

Leave a comment:

• guldtilob
    replied
    Jeg mener så ikke at kanstrup er en der kan flytte os nok. Han er en ganske fin spiller, men håber da på en der er bedre.

Leave a comment:

• mathiashn
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Kanstrup er god spiller; ville klart kunne være en gevinst. Han var skreget ud til et enormt talent som helt ung, siden sejlede han rundt i mange klubber og fik aldrig rigtigt forløst talentet. Han fik ro på i Fredericia og har været en af de bedste på Sønderjyskes hold. Han har så lige kontrakt til 2017, og de slipper ham næppe for peanuts.
    Det gør de helt sikkert ikke, nej, men SønderjyskE har i min optik altid været retfærdige ift. til at prissætte deres spillere, i modsætninger til hvad RFC åbenbart var med Fenger. Dertil lægger jeg, at OB jo åbenbart er villig til at spendere et beløb på en forsvarer, da man jo trods alt spurgte om, hvad Fenger kostede. Selvfølgelig var man fra OB's side klar over, at en af ligaens dygtigste CF'ere ville koste knaster - prisen var så alligevel for høj. Bare en tanke.

Leave a comment:

Working...
X