Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Kan du ikke videresende den til Jesper Hansen?
    Mon ikke transfertråden er en del af klubbens scouting netværk

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Hr.Chrede Se indlæg
    Synes sgu det er en svær situation med Larsen og Falk. De er uhyre vigtige for vores angrebsspil, og som dem der gør vores angribere farlige. Samtidig står de begge to, og vil med garanti gerne til udlandet. Så sælger man nu og tjener lidt penge på dem, med den risiko at vi får en rigtig hård sæson, da det ligner at vi skal leve på vores offensiv. Eller beholder man med risiko for at de begge smutter gratis næste sommer? Jeg kan simpelthen ikke finde det optimale scenarie, for det kan ikke ende lykkeligt for OB..
    Nogen der ved hvad de forskellige placeringer giver af TV-penge? Skyder vi Larsen og Falk af nu tjener vi nogle transferpenge, men vil også tabe TV-penge, da vi nok rasler nogle pladser ned, hvis vi sælger dem.

MvT

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Hr.Chrede Se indlæg
    Synes sgu det er en svær situation med Larsen og Falk. De er uhyre vigtige for vores angrebsspil, og som dem der gør vores angribere farlige. Samtidig står de begge to, og vil med garanti gerne til udlandet. Så sælger man nu og tjener lidt penge på dem, med den risiko at vi får en rigtig hård sæson, da det ligner at vi skal leve på vores offensiv. Eller beholder man med risiko for at de begge smutter gratis næste sommer? Jeg kan simpelthen ikke finde det optimale scenarie, for det kan ikke ende lykkeligt for OB..
    Har det 100% på samme måde

Leave a comment:

• Hr.Chrede
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    I. flg. TV3 sport har AGF lagt et millionbud på EL som JH har takket nej til

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Ganske enig.

Keeper, nu siger jeg ikke Tørnes skulle have haft den sidste, men altså, vi skriger på en keeper, det er så akut som noget kan være i fodboldens verden. Pär Hansson, Jesper Hansen, Rune Jarstein.

CF, selvfølgelig mangler vi det. Kanstrup, Sanneh eller en af de unge fra FCN måske (Maxsø, Gregor).

Midt-midt (pssst, Matti).
    Kan du ikke videresende den til Jesper Hansen?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Tjek evt Emil tråden fra i eftermiddags

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Michael Tørnæs er stensikkert ikke hentet ind som førstemålmand på en 1-årig kontrakt, det kan jeg simpelthen ikke tro. Der er blevet lavet en "Ousager" med en 1-årig, fordi han er tiltænkt en reserveplads et års tid inden Falkesgaard er tilbage, og så er XXX vores nye førstekeeper.

Desuden må det være klart for enhver, at vi mangler kvalitet i det centrale forsvar. Momo gør det ikke godt nok til at jeg ville være tryg ved ham som starter, og med LN på bænken/tribunen de første fire kampe må det konkluderes, at han næppe heller har Kent Nielsens tillid.

Ind:
    Keeper, Centerforsvar, Midt-midt. ASAP!
    Ganske enig.

Keeper, nu siger jeg ikke Tørnes skulle have haft den sidste, men altså, vi skriger på en keeper, det er så akut som noget kan være i fodboldens verden. Pär Hansson, Jesper Hansen, Rune Jarstein.

CF, selvfølgelig mangler vi det. Kanstrup, Sanneh eller en af de unge fra FCN måske (Maxsø, Gregor).

Midt-midt (pssst, Matti).

Leave a comment:

• manner
    replied

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Jeg skrev også de første 4 kampe.... ;)
    Sorry

Leave a comment:

• mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lasse Nielsen var skadet idag
    Jeg skrev også de første 4 kampe.... ;)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Michael Tørnæs er stensikkert ikke hentet ind som førstemålmand på en 1-årig kontrakt, det kan jeg simpelthen ikke tro. Der er blevet lavet en "Ousager" med en 1-årig, fordi han er tiltænkt en reserveplads et års tid inden Falkesgaard er tilbage, og så er XXX vores nye førstekeeper.

Desuden må det være klart for enhver, at vi mangler kvalitet i det centrale forsvar. Momo gør det ikke godt nok til at jeg ville være tryg ved ham som starter, og med LN på bænken/tribunen de første fire kampe må det konkluderes, at han næppe heller har Kent Nielsens tillid.

Ind:
    Lasse Nielsen var skadet idag

Leave a comment:

• mckellberg
    replied

Ind:

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Der mangler altså også en midtbane general til at styre slaget....
    Han findes pt ikke
    Mantra: ud med Lado, Kryger, JBL, Diarra og Lucas - ind med en keeper, CM og CF .....

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Der mangler altså også en midtbane general til at styre slaget....
    Han findes pt ikke

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
    Ønske: En målmand og et midterforsvar. Målene hagler jo ind, så man skulle tro Troels Bech var tilbage som træner...
    er vi ikke ved at være derhenne hvor det ikke er et ønske mere....det er et KRAV

Fair nok - der skulle lappes - fordi JH havde gamblet og så hiver man tørnes ind.....han holder ikke som 1 keeper sæsonen ud.

Forsvaret - den gik ikke da KL var her - nu han solgt - og så går den stadig ikke Jonasson, LN og Diarra - det holder ikke, og da slet ikke når to af dem så er skadet oven i hatten

Leave a comment:

Working...
X