Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Jesper Hansen er skiftet til Bastia:

http://www.sc-bastia.net/?p=84508
    Crap

og Per Hansson stod for Helsingborg igår. Cleen sheet...
    Det går godt

Leave a comment:

• NicolaiN
    replied
    Jesper Hansen er skiftet til Bastia:

http://www.sc-bastia.net/?p=84508

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Vi kan godt blive enige om at vi SKAL have en klassekeeper ind. Faktisk så er den situation vi er i jo slet ikke så dum da Kent nu har mulighed for at sætte sit helt store præg på holdet og med Festersen, AK Jacobsen, Makrini og Oliver Lund og falke, så synes jeg Kent har haft en ganske fin føling med at finde gode spiller til fornuftig pris. Tørnæs må vi anse som et fornuftigt rutineret valg som 2. keeper.
    Det bliver spændende hvilken type Kent Nielsen peger på som ny midterforsvarer og med salgene af både Høegh og Larsen må vi håbe vi er klar til at smide nogle penge efter den helt rigtige " Kent type". Mads Fenger er allerede nævnt. Sanneh fra Horsens har nogle andre kvaliteter, men han kunne også være en spændende type.
    Jeg synes Makrini har vist nogle positive takter, man mangler stadig at falde helt til. Vi bør gå efter en stærk central midtbanespiller og her vil Matti Lund naturligvis være dejlig at få hjem. Jens Jønsson i AGF har kun et år tilbage af sin kontrakt og han kunne virkelig også være spændende at få til OB. Maske vi kan lave en byttehandel med AGF, nu hvor de viser interesse for Emil Larsen. Hvis Emil ryger, kunne jeg godt se en midtbane med Makrini og Jønsson centralt og med Ari på venstre med Kirkeskov i en mere fri backrolle pga backup fra Ari.

Men for at summere op så bliver jeg mega skuffet, hvis vi når transfervinduet lukker, ikke står med:
    1. En ny 1. keeper.
    2. En ny central forsvarsspiller.
    3. En ny central midtbanespiller.

Så kan vi for min skyld godt sælge Emil Larsen, Lado og Lasse Kryger.
    Enig i meget af det du siger. Sanneh og Matti ville være gode signings...
    Hvis vi ikke kan få mere end 2-2.5 mill for Emil syntes jeg helt klart at han skal blive da han har været god i denne sæson og vi har ikke lige de store afløsere klar...
    Hvis vi nærmer os en 4 mill er det måske værd at overveje... Så burde der være god økonomi til at hente en god erstatning vi kan have i mange år....
    Lado skal væk ASAP og vi burde overveje at leje JBL/LJ ud. Kryger må gerne blive som en billig alt muligmand IMO

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af forever ob Se indlæg
    Alt den dårlige karma fra Randers kampen er efterhånden ude af systemet,og vi må se frem mod næste kamp hvor Aab venter.

I den tid vil jeg da gerne komme med mit bedste bud på hvem MIN ønske målmand er. jeg understreger at dette hverken er et rygte eller på nogen måde sandsynligt, MEEEN den dag man ikke tør drømme bliver verden et kedeligt sted

Manden jeg tænker på er Crystal palace's nu trejde målmand Wayne Hennessey
    http://www.transfermarkt.co.uk/wayne.../spieler/45494

Wanye har den perfekte alder for en målmand for ikke at tale om højden til at bestride posten. Han har udover det en del Pl-kampe under bæltet (og har de kampe jeg har set, været rigtig god)
    Sidst kan også nævnes hans internationale erfaring i for af ca 50 landskampe for Wales.

Når nu drømmen er slut ved jeg da godt, at sandsynligheden for at en spiller som ham ser det som et godt karriereskift, at rykke til danmark er forholdsvis minimal og om vi på nogen måde kan mønstre midlerne til at hente ham er også meget uvist.

Men som skrevet i toppen skal der være plads til gode drømme, for med Tørnæs på kasse forudsiger jeg en masse mareridt
    Vi kan godt blive enige om at vi SKAL have en klassekeeper ind. Faktisk så er den situation vi er i jo slet ikke så dum da Kent nu har mulighed for at sætte sit helt store præg på holdet og med Festersen, AK Jacobsen, Makrini og Oliver Lund og falke, så synes jeg Kent har haft en ganske fin føling med at finde gode spiller til fornuftig pris. Tørnæs må vi anse som et fornuftigt rutineret valg som 2. keeper.
    Det bliver spændende hvilken type Kent Nielsen peger på som ny midterforsvarer og med salgene af både Høegh og Larsen må vi håbe vi er klar til at smide nogle penge efter den helt rigtige " Kent type". Mads Fenger er allerede nævnt. Sanneh fra Horsens har nogle andre kvaliteter, men han kunne også være en spændende type.
    Jeg synes Makrini har vist nogle positive takter, man mangler stadig at falde helt til. Vi bør gå efter en stærk central midtbanespiller og her vil Matti Lund naturligvis være dejlig at få hjem. Jens Jønsson i AGF har kun et år tilbage af sin kontrakt og han kunne virkelig også være spændende at få til OB. Maske vi kan lave en byttehandel med AGF, nu hvor de viser interesse for Emil Larsen. Hvis Emil ryger, kunne jeg godt se en midtbane med Makrini og Jønsson centralt og med Ari på venstre med Kirkeskov i en mere fri backrolle pga backup fra Ari.

Men for at summere op så bliver jeg mega skuffet, hvis vi når transfervinduet lukker, ikke står med:
    1. En ny 1. keeper.
    2. En ny central forsvarsspiller.
    3. En ny central midtbanespiller.

Så kan vi for min skyld godt sælge Emil Larsen, Lado og Lasse Kryger.

Leave a comment:

• forever ob
    replied
    Alt den dårlige karma fra Randers kampen er efterhånden ude af systemet,og vi må se frem mod næste kamp hvor Aab venter.

I den tid vil jeg da gerne komme med mit bedste bud på hvem MIN ønske målmand er. jeg understreger at dette hverken er et rygte eller på nogen måde sandsynligt, MEEEN den dag man ikke tør drømme bliver verden et kedeligt sted

Manden jeg tænker på er Crystal palace's nu trejde målmand Wayne Hennessey
    http://www.transfermarkt.co.uk/wayne.../spieler/45494

Wanye har den perfekte alder for en målmand for ikke at tale om højden til at bestride posten. Han har udover det en del Pl-kampe under bæltet (og har de kampe jeg har set, været rigtig god)
    Sidst kan også nævnes hans internationale erfaring i for af ca 50 landskampe for Wales.

Når nu drømmen er slut ved jeg da godt, at sandsynligheden for at en spiller som ham ser det som et godt karriereskift, at rykke til danmark er forholdsvis minimal og om vi på nogen måde kan mønstre midlerne til at hente ham er også meget uvist.

Men som skrevet i toppen skal der være plads til gode drømme, for med Tørnæs på kasse forudsiger jeg en masse mareridt

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Nej tak. Vi har hvad vi skal bruge på kanterne / offensiv midt.. Desuden ser jeg ikke hans niveau værende tilstrækkeligt højere end vores nuværende.

Jeg synes vi har nogle andre positioner som er lidt vigtigere at hente ind til..
    Nu står der jo specifikt at det skulle være ved afgang ... Men er han ikke højrekant hvor vi har Desler, Greve og Lucas?
    Vi mangler på venstrekanten hvis Emil smutter ... Der er alternativet Falk eller JBL... Thomsen ...

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    http://www.bold.dk/nyt/hollandsk-avi...l-leje-lucas-a

Han kunne også være en mulighed at leje når/hvis Emil/Falk smutter. Kent har jo tidligere haft ham i AaB.
    Nej tak. Vi har hvad vi skal bruge på kanterne / offensiv midt.. Desuden ser jeg ikke hans niveau værende tilstrækkeligt højere end vores nuværende.

Jeg synes vi har nogle andre positioner som er lidt vigtigere at hente ind til..

Leave a comment:

• Hr.Chrede
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg

Han kunne også være en mulighed at leje når/hvis Emil/Falk smutter. Kent har jo tidligere haft ham i AaB.
    Han er godt nok blevet sat af i Ajax, men mon ikke hans ambitioner rækker længere end OB? 27 kampe for Ajax sidste sæson, så ville det da være ærgerligt at vende hjem allerede.

Leave a comment:

• WhyNot?
    replied

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Lyder ikke lige til at Lindegaard er på vej til OB

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-lurer/5689061

Leave a comment:

• Henning001
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det hele tror jeg. Men mest fordi at han vil videre. Det har han ville nu i 2 år
    Ja, du har sikkert ret. Det må vel bare være noget begrænset hvor han i givet fald kan komme hen. Forårets nedtur må vel have en vis betydning. Hvis han nu fik noget succes, som det ser ud til, han kan få med Kents spillestil, så ville han vel få større muligheder.
    Men nej, jeg tror heller ikke på, han forlænger. (og heller ikke Falk)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
    Fordi han i bund og grund helst vil væk? - Eller fordi fordelen ved fri transfer er for stor (i forhold til at blive) ?
    Det hele tror jeg. Men mest fordi at han vil videre. Det har han ville nu i 2 år

Leave a comment:

• Henning001
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Om han så blev dansk mester med os samtidig med en kåring som årets superliga profil kunne jeg ikke forestille mig at han forlængede...
    Fordi han i bund og grund helst vil væk? - Eller fordi fordelen ved fri transfer er for stor (i forhold til at blive) ?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
    Er det helt i hegnet at forestille sig en kontraktforlængelse? - Emil Larsen ser f.eks. ud til at trives glimrende under Kent Nielsen. Kunne han ikke have en fordel af at blive, få noget spilletid og succes, og derved forøge sin markedsværdi? - Eller vil han have større fordel ved at kunne skifte på en fri transfer?
    Om han så blev dansk mester med os samtidig med en kåring som årets superliga profil kunne jeg ikke forestille mig at han forlængede...

Leave a comment:

• Henning001
    replied
    Oprindeligt indsendt af Hr.Chrede Se indlæg
    Synes sgu det er en svær situation med Larsen og Falk. De er uhyre vigtige for vores angrebsspil, og som dem der gør vores angribere farlige. Samtidig står de begge to, og vil med garanti gerne til udlandet. Så sælger man nu og tjener lidt penge på dem, med den risiko at vi får en rigtig hård sæson, da det ligner at vi skal leve på vores offensiv. Eller beholder man med risiko for at de begge smutter gratis næste sommer? Jeg kan simpelthen ikke finde det optimale scenarie, for det kan ikke ende lykkeligt for OB..
    Er det helt i hegnet at forestille sig en kontraktforlængelse? - Emil Larsen ser f.eks. ud til at trives glimrende under Kent Nielsen. Kunne han ikke have en fordel af at blive, få noget spilletid og succes, og derved forøge sin markedsværdi? - Eller vil han have større fordel ved at kunne skifte på en fri transfer?

Leave a comment:

Working...
X