Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Enig! Havde manden været 30 år og skulle have banket rust af sig, så havde det været okay.. Men han er 39 år, og har ikke rørt en bold i to år.. Det tror jeg simpelthen er for sent at få banket af ham. Men han er da velkommen til en prøvetræning, så man kan se hans niveau an. Jeg udelukker ikke at hans erfaring og tidligere høje niveau sagtens kan gavne OB og superligaen.
    Hvis han virkelige ville have givet noget tilbage til klubben, så havde han skiftet til os for 3 år siden. Jeg mener det er for sent, og når jeg ser på Bif, så har de gjort et fantastisk godt køb med Rønnow. Jeg ville jagte David Jensen, som LH sikkert kan gøre til en supermålmand i løbet af sæsonen.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tim Vermund Se indlæg
    Personligt ville jeg være mere tryg med Lars Høgh på målet, selvom han også er oppe i årene, end Tørnes.
    hold nu op

Leave a comment:

• Tim Vermund
    replied
    Personligt ville jeg være mere tryg med Lars Høgh på målet, selvom han også er oppe i årene, end Tørnes.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det ville se uhyre fattigt ud...
    2 super år med, mindst lige så godt som Carroll... det må jeg indrømme jeg ikke ved hvor skulle komme fra...

Sidder og tænker på hvornår manden egentlig sidst har rørt en bold overhovedet...
    jeg tror han rørte en bold sidste gang mens den endnu var firkantet....

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Han er færdig med cykelturen.

Men seriøst - hatten af for Thomas Sørensen, som VAR en meget dygtig målmand, og jeg synes han har fået noget nær det optimale ud af sin karriere.
    Men....han har ikke spillet fast de sidste 3 års tid, og vel stort set slet ikke de sidste 2 år. Det er vel ikke lige det, vi mangler i OB nu? Jeg er bange for, at der er for meget rust, der ikke længere kan bankes af.
    Enig! Havde manden været 30 år og skulle have banket rust af sig, så havde det været okay.. Men han er 39 år, og har ikke rørt en bold i to år.. Det tror jeg simpelthen er for sent at få banket af ham. Men han er da velkommen til en prøvetræning, så man kan se hans niveau an. Jeg udelukker ikke at hans erfaring og tidligere høje niveau sagtens kan gavne OB og superligaen.

Leave a comment:

• obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
    Hvordan ville et scenarie se ud med Thomas Sørensen? Har han ikke luftet mulighed for Superligaen?
    Han har vel op til 2 super år i sig - hvori Radza og Falkesgaard kan blive kørt i stilling…?
    Thomas Sørensen ville da gøre det mindst lige så godt som Carroll.
    Er det ikke noget med, at han er ved at cykle tværs over USA med kæresten lige nu - og først er klar/tilbage i disse dage? Kan det være dét der holder præsentationen af en ny 1. målmand tilbage?
    Han er færdig med cykelturen.

Men seriøst - hatten af for Thomas Sørensen, som VAR en meget dygtig målmand, og jeg synes han har fået noget nær det optimale ud af sin karriere.
    Men....han har ikke spillet fast de sidste 3 års tid, og vel stort set slet ikke de sidste 2 år. Det er vel ikke lige det, vi mangler i OB nu? Jeg er bange for, at der er for meget rust, der ikke længere kan bankes af.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Hvordan ville et scenarie se ud med Thomas Sørensen? Har han ikke luftet mulighed for Superligaen?
    Han har vel op til 2 super år i sig - hvori Radza og Falkesgaard kan blive kørt i stilling…?
    Er det ikke noget med, at han er ved at cykle tværs over USA med kæresten lige nu - og først er klar/tilbage i disse dage? Kan det være dét der holder præsentationen af en ny 1. målmand tilbage?
    Det ville se uhyre fattigt ud...
    2 super år med, mindst lige så godt som Carroll... det må jeg indrømme jeg ikke ved hvor skulle komme fra...

Sidder og tænker på hvornår manden egentlig sidst har rørt en bold overhovedet...

Leave a comment:

• MESSI_FAN
    replied
    Mange års erfaring i Premier League - det tæller altså en del… Og det drejer sig jo netop kun om denne - og gør han det super - så måske næste sæson…
    Hans alder er jeg som sådan ikke bange for, når det er en målmand. Bevares: Hvis der var tale om en langtidskontrakt - så ja. Men ikke for 1 - maks 2 år.
    Tror at hans erfaring, ro og rutine vil gøre en verden til forskel. Igen tænker jeg på Carroll. Indtil hans tid i OB, havde jeg godt nok ikke de store tanker om ham. Men han lagde da Superligaen ned, da han ankom...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Han kom vist i mål i søndags.
    Og er som mange andre vildt meget i tvivl om en 39 årig der har siddet 2 år på bænken er den vi har brug for..

Leave a comment:

• MESSI_FAN
    replied

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
    Bare synd det ikke er alle tusinde som har et niveau der kan gøre folket tilfredse :b

Med Jesper Hansens franske skifte begynder jeg mere og mere at tro på Thomas Sørensen på en et-årig kontrakt.
    Ja antallet på emneblokken bliver mindre og mindre desværre

Leave a comment:

• Vasi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Så er det godt at der findes flere tusinde andre målmænd. Hvis vores sportsdirektør er dygtig nok, skal han nok finde sådan en.
    Bare synd det ikke er alle tusinde som har et niveau der kan gøre folket tilfredse :b

Med Jesper Hansens franske skifte begynder jeg mere og mere at tro på Thomas Sørensen på en et-årig kontrakt.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Så er det godt at der findes flere tusinde andre målmænd. Hvis vores sportsdirektør er dygtig nok, skal han nok finde sådan en.
    Det får vi jo at se om han er så.

Leave a comment:

• Sheed
    replied

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Jesper Hansen er skiftet til Bastia:

http://www.sc-bastia.net/?p=84508
    For hulen , vi har også en Jesper Hansen som jeg gerne ser skifte ..

Leave a comment:

Working...
X