Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• kyhn
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hans temperament og indstilling er vist ikke god
    men har han ikke fået rettet lidt op på han temperament...? drenge spiller U18 på det tyrkiske landshold og bliver linket til de største tyrkiske klubber, så han burde da kunne noget, og med KN som træner burde han nok kunne udfolde sig i superligaen... (vores forsvar kan da ikke blive værre)

Leave a comment:

• OB er Gud
    replied
    Hvor langt er Magnus Pedersen fra at kunne bruges på superligniveau?

Fysisk ser han ret stærk ud og synes egentlig han lavede et fornuftigt indhold mod Randers.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
    ville gerne se hassan kurucay i superliga truppen... nogen der ved hvorfor han ikke er rykket op, da han skulle være et kæmpe talent...?
    Hans temperament og indstilling er vist ikke god

Leave a comment:

• kyhn
    replied
    ville gerne se hassan kurucay i superliga truppen... nogen der ved hvorfor han ikke er rykket op, da han skulle være et kæmpe talent...?

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
    Hvad skete der egentlig med Matti Lund Nielsen? - Har han fundet en ny klub?
    Jeg håber virkelig at vi henter Matti Lund hjem lige så snart Emil Larsen er solgt. 7-9-13

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg

Ser gerne Borring tilbage men det er nok ikke realistisk.
    Enig, træls at sådan en spiller ikke render rundt i OB. Han får garanteret ikke særligt meget i Randers. Næsten ligeså irriterende som da Berg konstant leverede i både Randers og AGF, imens vi ofte var ude i nødløsninger som HH og Johansson på højre kanten.

Leave a comment:

• Kim-Odense
    replied
    Emil Larsen er ombejlet.. måske link allerede findes i tråden......http://www.bt.dk/superligaen/ob-prof...ed-emil-larsen

jeg håber han bliver solgt...... jeg synes han er blive bedre men synes generelt hans attitude har været træls og opgivende.

Ser gerne Borring tilbage men det er nok ikke realistisk.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
    Hans agent sagde for ikke ret lang tid siden at de nærmede sig en afklaring mht ny klub

Leave a comment:

• Henning001
    replied

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Nææ, det synes jeg som heller ikke... Jeg undrer mig bare over det du kunne få ud af det...
    ilm

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Jeha@ob.dk

Leave a comment:

• guldtilob
    replied
    Send bare forslag til Jesper Hansen .. han bokser lidt med det transfer vindue.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Måske han kunne være løsningen af vores målmandsproblemer:
    http://www.transfermarkt.de/lars-unn.../spieler/53696

God målmand med erfaring i 1. Bundesliga og i Champions League. Har set ham i flere Schalke-kampe. Overbeviste også i sin lejetid i Schweiz. Har kun 25 år, så har nok videre udvidlingsmuligheder. Med et imponerede 1,98m. Har nok to år kontrakt, men på grund af stærk konkurrence (Michael Rensing, tidligere målmand of Bayern Muenchen og 1.FC Koeln) spiller han aktuell kun i pokalkampe. Da Rensing spiller god aktuell er der ikke at forvente mere spilletid for ham.
    Kunne være manden for tilstedeværelsen og fremtiden.
    Godt scoutet
    Ville være lækkert

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Måske han kunne være løsningen af vores målmandsproblemer:
    http://www.transfermarkt.de/lars-unn.../spieler/53696

God målmand med erfaring i 1. Bundesliga og i Champions League. Har set ham i flere Schalke-kampe. Overbeviste også i sin lejetid i Schweiz. Har kun 25 år, så har nok videre udvidlingsmuligheder. Med et imponerede 1,98m. Har nok to år kontrakt, men på grund af stærk konkurrence (Michael Rensing, tidligere målmand of Bayern Muenchen og 1.FC Koeln) spiller han aktuell kun i pokalkampe. Da Rensing spiller god aktuell er der ikke at forvente mere spilletid for ham.
    Kunne være manden for tilstedeværelsen og fremtiden.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg synes nu ikke at vi har gået efter manden - altså hvis manden er dig og mig :o)
    Nææ, det synes jeg som heller ikke... Jeg undrer mig bare over det du kunne få ud af det...

Leave a comment:

Working...
X