Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    http://www.bold.dk/nyt/kvist-takker-af-i-wigan

    Måske lidt urealistisk, men han ville da være en klar forstærkning. Han kunne danne en duo med Azer, JJT eller Greve.

    http://mobil.bold.dk/nyt/kvist-ambit...premier-league

    http://mobil.bold.dk/nyt/staale-will...elkommen-i-fck

    Sker næppe ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Niks, men håber lidt JH har et vågent øje på ham. FCK har en del gode defensive midtbanespillere, der har vi trods alt ingen. HJ er ikke god nok, ser ham mere som CB eller HB.
      Hans rutine ville være konge at få ind på holdet, specielt hvis Spelmann ryger.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Niks, men håber lidt JH har et vågent øje på ham. FCK har en del gode defensive midtbanespillere, der har vi trods alt ingen. HJ er ikke god nok, ser ham mere som CB eller HB.
        Hans rutine ville være konge at få ind på holdet, specielt hvis Spelmann ryger.
        Jeg er sikker på, at FCK nok skulle finde plads til Kvist

        Comment


          Hva med en Fall i Randers, starter da ofte på bænken, men har da alligevel scoret 8 kasser i sæsonen

          Comment


            Jeg siger ja tak.

            Comment


              Jeg tror ikke vi kommer til at se Fall i odense for tredje gang, til gengæld bliver jeg ikke det fjerneste overrasket hvis vi har Helenius på en lejeaftale for en sæson..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                Hva med en Fall i Randers, starter da ofte på bænken, men har da alligevel scoret 8 kasser i sæsonen
                Ja det kan lige så godt være ham som Lado,Dalgaard og Zohore

                Comment


                  Mht. til Kvist. Et folk så klar til en spiller der kun afleverer til siden og bagud?
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Izunna lyder umiddelbart ikke som en spiller der kan blive tilgænglig for os

                    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ilbage/5570098

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Mht. til Kvist. Et folk så klar til en spiller der kun afleverer til siden og bagud?
                      Synes han er lidt fesen, men han ville dog stadig pynte gevaldigt, når jeg bruger fornuften..
                      Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Mht. til Kvist. Et folk så klar til en spiller der kun afleverer til siden og bagud?
                        Man kan aldrig helt vide hvad man får når man henter en dansker med manglende succes hjem fra udlandet - og det har godt nok ikke været imponerende at se Kvist spille de sidste par år. Har ofte virket som en spiller uden selvtillid.

                        Men det er umiddelbart et sats jeg helt sikkert var klar til at lave hvis jeg var sportsdirektør i en dansk klub. Især OB, hvor vi som jeg ser det i den grad mangler en stærk og rutineret spiller på den defensive midtbane. Han er trods alt kun 30 år. Da han forlod FCK var han i mine øjne den bedste og mest dominerende spiller på hans position og FCK kæmper vel reelt stadig med at finde en ordentlig erstatning for ham.

                        Jeg tror personligt han ville blive en profil i ligaen hvis han kom hjem til en dansk klub. Jeg tror dog ikke vi har nogen reel chance for at hente ham.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Izunna lyder umiddelbart ikke som en spiller der kan blive tilgænglig for os

                          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ilbage/5570098
                          Nej det har vel hele tiden været mest oplagt, at han kom til en større liga. Jeg kunne også se Brøndby være interesseret og dem har vi nok også svært ved at hamle op med.

                          Men vi kunne helt sikkert godt bruge en defensiv midtbanespiller af hans kaliber, så jeg håber da trods alt det er en mulighed man afsøger.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            Nej det har vel hele tiden været mest oplagt, at han kom til en større liga. Jeg kunne også se Brøndby være interesseret og dem har vi nok også svært ved at hamle op med.

                            Men vi kunne helt sikkert godt bruge en defensiv midtbanespiller af hans kaliber, så jeg håber da trods alt det er en mulighed man afsøger.
                            Må gerne være af minimum samme kvalitet ja. Gerne højere. For han er sgu god

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Jeg kan ikke rigtig hitte ud af om han er eller kan blive god nok, men jeg har dog en idé om han er en spiller efter Kents hoved...
                              Jeg har læst de her referencer til, at Kent Nielsen angiveligt skulle have en særlig præference for (defensivt stærke) 6'ere en del gange efterhånden. Hvor stammer den opfattelse fra? Er der et interview eller noget jeg har overset?

                              Jeg tror langt de fleste trænere (Kent Nielsen inkl.) vil være enige i, at noget af det vigtigste (hvis ikke dét vigtigste) for et hold kan være at have en stabil og defensivt stærk 6'er, der kan skærme af foran forsvaret og skabe balance på holdet, men jeg ved ikke om Kent Nielsen lægger særligt vægt på dette.

                              I de seneste sæsoner har Würtz oftest spillet pladsen i AaB og har i mine øjne nok været ligaens bedste og mest stabile. Dels fordi han er god i defensiven, men i høj grad også fordi han er god på bolden og er blandt de bedste i ligaen til at slå de lange skift og bolde i dybden.

                              Comment


                                Både Izunna og Kvist er dybt urealistiske for OB. Enten tager de til udlandet eller alternativt til FCK. De ville begge være en klar forstærkning, men absolut uden for vores reach.
                                Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X