Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Ja jeg har set den her. TS vil ikke sidde på bænken. Sådan har jeg det også
    Hvis han ikke kunne slå Tørnæs kan det vel også være lige meget det hele

    Comment


      Jeg er ikke med... Er det Thomas Larsen (hvem det så end er), eller Thomas Sørensen??

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
        Jeg er ikke med... Er det Thomas Larsen (hvem det så end er), eller Thomas Sørensen??
        Det er Thomas Sørensen
        Thomas Larsen må være en fejl

        Comment


          Så er Thomas Sørensen osse væk tager 2 år til Australien ifølge BT !!

          Comment


            http://www.bt.dk/fodbold/thomas-soer...oendby-spiller

            helvede
            Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
              Tjaah jeg er ret lettet.....dog i tvivl om hvad JH mon så kan finde��
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                Tjaah jeg er ret lettet.....dog i tvivl om hvad JH mon så kan finde��
                Jeg er bestemt også lettet. En 39 årig målmand er ikke løsningen.
                Hvis JH er villig til at bruge lidt penge, kan man forsøge sig med David Jensen eller Kevin Stuhr. Ellers står Wessels sikkert parat; han har vel brugt de sidste par år på at dyppe handskerne i smør, så han kan nok holde niveauet fra sidst
                Lykken er at se Brøndby fejle.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                  Jeg er bestemt også lettet. En 39 årig målmand er ikke løsningen.
                  Hvis JH er villig til at bruge lidt penge, kan man forsøge sig med David Jensen eller Kevin Stuhr. Ellers står Wessels sikkert parat; han har vel brugt de sidste par år på at dyppe handskerne i smør, så han kan nok holde niveauet fra sidst
                  Glimrende. Så mangler vi bare at få fjernet Lindegaard-fantasien, så vi kan komme igang med at snakke om hvem vi rent faktisk henter. Håber virkelig at JH smider en keepertransfer der virkelig er substans i. Et ubetinget og kvalitetsfyldt 1. valg.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Emnerne tynder godt ud. Det ender nok med et køb i Norge/Sverige eller en lottokupon fra østeuropa...

                    Comment


                      Bubacarr Sanneh - hent ham for guds skyld ind til det forsvar. Hold kæft han er god i dagens kamp mod Silkeborg.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                        Bubacarr Sanneh - hent ham for guds skyld ind til det forsvar. Hold kæft han er god i dagens kamp mod Silkeborg.
                        Ja tak!!! Han bliver ikke billigere med tiden.. Men frygter at prisen er på niveau med Rønnow eller over...
                        Jeg tænker bare. Man sælger KL for 3,7 mill og her har man et meget større talent. Så brug dog KL pengene og smid lidt oven i...
                        Ham her kan sælges for 10-20 mill om 2-3 år

                        Comment


                          Enig! Sanneh ser altså bedre ud for hver kamp.. Hans pris falder i hvert fald ikke med tiden! Ham burde vi virkelig hente, han kan sagtens begå sig i superligaen. Kan man ikke tippe JH et sted? :-)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Enig! Sanneh ser altså bedre ud for hver kamp.. Hans pris falder i hvert fald ikke med tiden! Ham burde vi virkelig hente, han kan sagtens begå sig i superligaen. Kan man ikke tippe JH et sted? :-)
                            Han ved det 100% men sidder som sædvanligt med hænderne i skødet...
                            Ender garanteret med at Efb, FCM eller BIF henter ham..
                            Specielt hvis FCM sælger Erik S

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                              Bubacarr Sanneh - hent ham for guds skyld ind til det forsvar. Hold kæft han er god i dagens kamp mod Silkeborg.
                              Enig Bubacarr Sanneh til OB tak. Giv dem evt Luces J og Lado eller lign. med i handlen.
                              Nogen der ved om Kent var i Horsens og se kampen?
                              Der MÅ simpelthen være penge til at handle for efter alle de salg.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                Enig Bubacarr Sanneh til OB tak. Giv dem evt Luces J og Lado eller lign. med i handlen.
                                Nogen der ved om Kent var i Horsens og se kampen?
                                Der MÅ simpelthen være penge til at handle for efter alle de salg.
                                Enig!!! Brug dine kontakter JH!!! Vis handlekraft tak!!! Vis vi er tilbage i gamet!!!

                                Og vi ved det ikke sker jo Transferkontoen står jo kun i + 7-8 millioner og 18-20 mill mere på vej..
                                Vi har jo ikke råååååååååååd...

                                Comment

                                Working...
                                X