Jeg må også sige at jeg synes det er en smule pessimistisk at sige, at FCV har et lettere program end os.. Men lige nu kan vi da godt nok være glade for at vi tog en 2-1 sejr i Slagelse for nogle runder siden. Uafgjort eller nederlag i den kamp havde ændret ret meget på vores position nu
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Foråret 2015 og det samlede resultat.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægJeg må også sige at jeg synes det er en smule pessimistisk at sige, at FCV har et lettere program end os.. Men lige nu kan vi da godt nok være glade for at vi tog en 2-1 sejr i Slagelse for nogle runder siden. Uafgjort eller nederlag i den kamp havde ændret ret meget på vores position nu
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægville være mere end godt - så kan vi gå forbi sønderjyderne med en sejr næste runde.....men nej ikke rart at skulle "heppe" på bif817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Nu er vi faktisk forbi EFB og vi kan snildt få Sønderjyske og Hobro i spil, men det giver også ro på i forhold til planlægningen frem mod næste sæson. Nu kan vi tænke mest på plan A, fremfor at skulle træde vande og ikke kunne tage stilling til noget som helst.
Jeg siger ikke vi er reddet, men procenterne har flyttet sig helt enormt i eftermiddag.
Comment
Comment