Hader at skulle sidde her på en smuk søndag og se en kamp hvor man skal holde med Brøndby
men nogen gange her i livet må man gøre noget man ikke har lyst til
Sønderjyske har vist lige spillet sig i sikkerhed. Vildt man den ene uge taber 1-4 hjemme til sif. Og den næste vinder 4-1 i Ålborg. Superligaen er sgu noget ujævn.
Hader at skulle sidde her på en smuk søndag og se en kamp hvor man skal holde med Brøndby
men nogen gange her i livet må man gøre noget man ikke har lyst til
Har det på samme måde - kan ikke se kampen, men på EB's liveopdatering lyder det til at FCV har været det bedste hold på banen?
Sønderjyske har vist lige spillet sig i sikkerhed. Vildt man den ene uge taber 1-4 hjemme til sif. Og den næste vinder 4-1 i Ålborg. Superligaen er sgu noget ujævn.
Ja de er sikre. Vi skal nok bruge 8p mere de sidste 11 kampe..
så skal FCV vinde 7 ud af de sidste 11 for at går forbi.. Eller 5 sejre og 5 uafgjorte.
Det nægter jeg at tro på de gør..
enig - en uafgjort kan vi til nøds leve med.....meeeeen efter 2 nederlag skulle vi gerne igang med sejrene igen
tror næsten jeg tør garantere max 1 point i næste kamp vi er jo OB.....suk
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Godt med BØF sejr. Selvfølgelig er det altid træls når Brøndby vinder, og aldrig noget jeg håber på, men lige nu er overlevelsen vigtigst, og her hjælper 0 point til FCV mega meget!
Comment