Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Tror vi får 16-17 point , scorer 21-23 mål . Emil og Dalgaard bliver forårs topscorer med 4-5 mål . Lado 2 og Zohore 1 , de øvrige 8-10 mål bliver fordelt på Spellmann , Lasse Nielsen , Håkon , Høegh , Falk, Greven og selvmål .

    Men håbet er at vi hurtigt får afstand til stregen og får ro på så vi i stedet henter 24-26 point .
    Det lyder meget sandsynligt. Bortset fra, at jeg tror vi godt kan glemme at hente mange point i de første otte-ni runder. Vi skal hente pointene mod vores direkte konkurrenter, og det bliver først til sidst vi kommer til at spille os fri (men det er jeg til gengæld ikke i tvivl om, at vi gør).
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Øh, nej. På ingen måde. Chancen for at vi får under 45 point er nok større, end at vi får 45 eller over, men 8 er gaveodds.
      er det ikke lidt lavt sat? skal vi nå 45 point skal vi lave 26p i 16 kampe, 8 sejre og 2 uafgjorte....og et point snit på 1,63 ville sgu blive til et helt dejligt forår så :)

      vil tro vi ender lige i underkanten af de 40 point, men så skal der selvf. heller ikke den store stime til før vi passere 45

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        er det ikke lidt lavt sat? skal vi nå 45 point skal vi lave 26p i 16 kampe, 8 sejre og 2 uafgjorte....og et point snit på 1,63 ville sgu blive til et helt dejligt forår så :)

        vil tro vi ender lige i underkanten af de 40 point, men så skal der selvf. heller ikke den store stime til før vi passere 45
        Eller 7-5-4, men jo det er ikke specielt sandsynligt og odds 8 er i hvert fald ikke højt i mine øjne.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #19
          Skal FCN også med i nedrykningsræset?

          taber 0-3 hjemme til Randers og spiller 50 min i overtal

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Skal FCN også med i nedrykningsræset?

            taber 0-3 hjemme til Randers og spiller 50 min i overtal
            FCN har vinket farvel til meget rutine i det overståede vindue, AC, Lorentzen m.fl. De er svære at erstatte og tanken er nærliggende at de får en hård tid i foråret.
            2. halvleg i dag var RFC meget defensive og ville intet....bare dræbe kampen, og det er de også gode til, de kan godt lave en "AaB" på FCK og snuppe sølvet tror jeg.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              FCN har vinket farvel til meget rutine i det overståede vindue, AC, Lorentzen m.fl. De er svære at erstatte og tanken er nærliggende at de får en hård tid i foråret.
              2. halvleg i dag var RFC meget defensive og ville intet....bare dræbe kampen, og det er de også gode til, de kan godt lave en "AaB" på FCK og snuppe sølvet tror jeg.
              nu havde de også fået smidt en mand ud, og førte 3-0....så er det ikke rigtigt dem der skal ud og tegne kampen vel ;)

              Comment


                #22
                men ja - fcn kan sagtens blive viklet ind i et stort felt af potentielle nedrykkere....skulle vi vinde mandag(næppe sandsynligt men alligevel) så er der altså kun 3 point mellem dem og os.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Skal FCN også med i nedrykningsræset?

                  taber 0-3 hjemme til Randers og spiller 50 min i overtal
                  De skal smide ti point til FCV, og overhales af fem hold. Det tror jeg sgu ikke på. Men de kommer ikke til at spille med i den bedste halvdel med det hold. Nej, hvor er de tandløse på midten uden "AC" og Bech.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    men ja - fcn kan sagtens blive viklet ind i et stort felt af potentielle nedrykkere....skulle vi vinde mandag(næppe sandsynligt men alligevel) så er der altså kun 3 point mellem dem og os.
                    Altså de har stadig 10p ned til FCV så man tror måske ikke helt på det. Men alliwl ligner det ikke at de spiller med om EL pladser

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      De skal smide ti point til FCV, og overhales af fem hold. Det tror jeg sgu ikke på. Men de kommer ikke til at spille med i den bedste halvdel med det hold. Nej, hvor er de tandløse på midten uden "AC" og Bech.
                      Og lorentzen også jo. Ved godt at de ikke rykker ned
                      Men var en fin overskrift jo

                      Comment


                        #26
                        Fatter forøvrigt ikke at Mtiliga kan blive ved med at klare frisag ift udvisninger - hvor er han dog en svinsk spiller - Elsker når han er tændt, men for fanden hvor den dog kammer over til den forkerte side mange gange...
                        ... et lille sidespring i debatten - men måtte liiiige...
                        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                        JM Barometer 1
                        2 3 4 5 6 7 8 9 10

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                          Fatter forøvrigt ikke at Mtiliga kan blive ved med at klare frisag ift udvisninger - hvor er han dog en svinsk spiller - Elsker når han er tændt, men for fanden hvor den dog kammer over til den forkerte side mange gange...
                          ... et lille sidespring i debatten - men måtte liiiige...
                          ...Og det er altid sådan nogle albuer op i masken i en ellers lidt ligegyldig duel på midten. Han skulle have været smidt ud i dag. Stokholm var også en grov spiller, men det var (som regel) ikke svinsk på samme måde som Mtiliga.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Altså de har stadig 10p ned til FCV så man tror måske ikke helt på det. Men alliwl ligner det ikke at de spiller med om EL pladser
                            jeg tror heller ikke på den.

                            Men - de har været igennem store udskiftninger - og rammer de en negativ stime så er det ikke umuligt(vi kan bare kigge på eget hold de sidste par forårssæsonner - hvor intet ville virke).

                            Desuden er der også en forskel - på at rykke ned, og blive indblandet i kampen om nedrykning ;)

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              jeg tror heller ikke på den.

                              Men - de har været igennem store udskiftninger - og rammer de en negativ stime så er det ikke umuligt(vi kan bare kigge på eget hold de sidste par forårssæsonner - hvor intet ville virke).

                              Desuden er der også en forskel - på at rykke ned, og blive indblandet i kampen om nedrykning ;)
                              Korrekt

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                nu havde de også fået smidt en mand ud, og førte 3-0....så er det ikke rigtigt dem der skal ud og tegne kampen vel ;)
                                nej da og det har jeg vel heller ikke antydet de skulle, jeg roser deres evne til at lukke kampen uden på nogen på nogen måde øst komme i vanskeligheder på en svær bane. Det er jo ikke noget vi som OB fans har været vidner til i en lang periode, vel da
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X