Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Foråret 2015 og det samlede resultat.
Collapse
X
-
"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægØh, nej. På ingen måde. Chancen for at vi får under 45 point er nok større, end at vi får 45 eller over, men 8 er gaveodds.
vil tro vi ender lige i underkanten af de 40 point, men så skal der selvf. heller ikke den store stime til før vi passere 45
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæger det ikke lidt lavt sat? skal vi nå 45 point skal vi lave 26p i 16 kampe, 8 sejre og 2 uafgjorte....og et point snit på 1,63 ville sgu blive til et helt dejligt forår så :)
vil tro vi ender lige i underkanten af de 40 point, men så skal der selvf. heller ikke den store stime til før vi passere 45Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSkal FCN også med i nedrykningsræset?
taber 0-3 hjemme til Randers og spiller 50 min i overtal
2. halvleg i dag var RFC meget defensive og ville intet....bare dræbe kampen, og det er de også gode til, de kan godt lave en "AaB" på FCK og snuppe sølvet tror jeg.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægFCN har vinket farvel til meget rutine i det overståede vindue, AC, Lorentzen m.fl. De er svære at erstatte og tanken er nærliggende at de får en hård tid i foråret.
2. halvleg i dag var RFC meget defensive og ville intet....bare dræbe kampen, og det er de også gode til, de kan godt lave en "AaB" på FCK og snuppe sølvet tror jeg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSkal FCN også med i nedrykningsræset?
taber 0-3 hjemme til Randers og spiller 50 min i overtal"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægmen ja - fcn kan sagtens blive viklet ind i et stort felt af potentielle nedrykkere....skulle vi vinde mandag(næppe sandsynligt men alligevel) så er der altså kun 3 point mellem dem og os.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDe skal smide ti point til FCV, og overhales af fem hold. Det tror jeg sgu ikke på. Men de kommer ikke til at spille med i den bedste halvdel med det hold. Nej, hvor er de tandløse på midten uden "AC" og Bech.
Men var en fin overskrift jo
Comment
-
Fatter forøvrigt ikke at Mtiliga kan blive ved med at klare frisag ift udvisninger - hvor er han dog en svinsk spiller - Elsker når han er tændt, men for fanden hvor den dog kammer over til den forkerte side mange gange...
... et lille sidespring i debatten - men måtte liiiige...JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
JM Barometer 12 3 4 5 6 7 8 9 10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Claus Se indlægFatter forøvrigt ikke at Mtiliga kan blive ved med at klare frisag ift udvisninger - hvor er han dog en svinsk spiller - Elsker når han er tændt, men for fanden hvor den dog kammer over til den forkerte side mange gange...
... et lille sidespring i debatten - men måtte liiiige..."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAltså de har stadig 10p ned til FCV så man tror måske ikke helt på det. Men alliwl ligner det ikke at de spiller med om EL pladser
Men - de har været igennem store udskiftninger - og rammer de en negativ stime så er det ikke umuligt(vi kan bare kigge på eget hold de sidste par forårssæsonner - hvor intet ville virke).
Desuden er der også en forskel - på at rykke ned, og blive indblandet i kampen om nedrykning ;)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægjeg tror heller ikke på den.
Men - de har været igennem store udskiftninger - og rammer de en negativ stime så er det ikke umuligt(vi kan bare kigge på eget hold de sidste par forårssæsonner - hvor intet ville virke).
Desuden er der også en forskel - på at rykke ned, og blive indblandet i kampen om nedrykning ;)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnu havde de også fået smidt en mand ud, og førte 3-0....så er det ikke rigtigt dem der skal ud og tegne kampen vel ;)Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment