Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vil gerne gå lidt mere ind i dit indlæg senere, men er lig kommet fra arbejde og vil bare gerne kommenterer denne

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    (du lyder ikke som én der vil snakke JH, bare provokere, med den kommentar)
    Jeg kan kun sige at du tager fejl. Jeg vil meget gerne snakke JH, men jeg følte mig provokeret og reagerede derefter. Men jeg vender tilbage senere for at tage snakken videre.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      pardon, så misforstod jeg...jeg beklager
      Det er bare fjong...

      Så mangler vi bare at høre om de også tæller til hans ære..?
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Vil gerne gå lidt mere ind i dit indlæg senere, men er lig kommet fra arbejde og vil bare gerne kommenterer denne

        Jeg kan kun sige at du tager fejl. Jeg vil meget gerne snakke JH, men jeg følte mig provokeret og reagerede derefter. Men jeg vender tilbage senere for at tage snakken videre.
        Det skal du heller ikke høre for, jeg blev det samme med jeres kommentarer...

        Det er som ikke fordi du behøver tage diskussionen, vi kender efterhånden vores meninger til hudløshed...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Det var jo netop derfor vi valgte JH, han er en mand der hele karrieren har haft mindre budgetter end han har haft i OB, en mand der har prøvet nedrykning, at skal rydde op osv... Det lyder tit som om det er en unik situation OB står i... Manden er overhovedet ikke fredet på disse områder, men skal selvfølgelig have tid og ro til arbejdet, derfor nytter det heller ikke han nu igen skal til at rydde op i hans egne indkøb, det gjorde han også i sommers...
          Jeg mener så ikke at man bare kan sige at det er oprydning hver gang. Det blev sagt også sagt TC, PH, TB og så synes jeg at det bliver en unuanceret snak. Når vi står som den klub vi har gjort siden JHs ankomst, så bliver han sendt på en stor opgave. Det har han forhåbentlig været mere end klar over. De kontrakter han har gjort, og sikkert vil lave flere af, er generelt kortere end vi har været vant til i mange år. Det tror jeg at der er flere grunde til. Jeg tror at klubben står i et vadested. JH har formodentlig været klar over at det er de unge spillere der skal til, på andre områder må man lave lejeaftaler eller kortere kontrakter med spillere som man kun skal bruge en kort overgang. Så er der nogle spillere som har fået længere kontrakter. Jeg er klar over at nogle af jer mener at de var hovedløse fra starten af, men vi er ikke den eneste dansk klub der prøver sådanne spillere - Nogle fungere, andre gør ikke. Jeg tror at grunden til at der "hele tiden skal ryddes op" er at man venter på at denne talentmasse, man tror man har, bliver klar og derefter kan man måske tænke lidt længere frem i tiden. Jeg ved at dette bare er min tankegang og ikke har en døjt mere.

          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Jeg giver JH den kredit eller kritik jeg mener han skal have, feks. lavede jeg, modsat alle jer andre, en tråd da han havde været her 1œ år, med alle hans handler, hans gode og dårlige sider ud over købmandskab... i er velkomne til at starte en tråd/debat, men det gør i ikke, i kommer først på banen når nogen har brokket sig(den var ikke direkte til dig, men generelt)
          Tja personligt stikker jeg hoved frem når jeg har noget at sige og nogle gange stikker jeg hovedet i busken hvis jeg ved at det bare ender i en formålsløs kasten med mudder. Jeg bliver nødt til at fortælle dig at jeg også giver den kritik jeg mener der skal gives og det samme når det gælder ros. Jeg blander mig i de tråde hvor jeg mener at jeg kan bidrage og det gør vel ikke mine synspunkter hverken bedre eller dårligere end dine.

          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          JH har gjort godt og skidt, en af de ting jeg har haft stor respekt for hos JH, og som var en af hans forcer i AC, det er hans evne til at holde tingene internt, der er han en rigtig dygtig leder... det har så knebet i OB, hvor kakao, Redbull, VIP rum, og OB legender har gjort det svært for ham...
          Og jeg synes også han har lavet fine handler, som jeg flere gange har ytret herinde i diverse lister og oversigter over indkøb, og selvfølgelig rammer manden også rigtigt, bare ikke nok... Kryger er fin at have i truppen, som jeg også løbende har udmeldt det, faktisk fra dag 1, men stuntet vi hentede ham på, var en total fallit erklæring, en uhyggelig amatør transfer... men ellers enig, og jeg har flere gange talt truppen op, når folk kørte den ned under gulvbrædderne, for jeg mener heller ikke at feks. Kirke bare kan listes op som 1. Divisionsspiller, han kom fra flere sæsoner i Suppen... men når han henter 5 spillere til de to backs på et halvt år, så nytter det jo ikke noget bare at sige, "han er ikke helt ved siden af"... for hvad er det så??? er det ikke lige præcis det der gør vi står med en oprydning, vi står med spildte ressourcer, som skal bruges anderledes... Det er egentlig noget af det jeg har sværest ved at forstå, og synes bliver over set... Har har hentet 9 spillere til 3-4 pladser siden i sommers, det er jo HELT GALT!!! (og hvor mange af dem spiller overhovedet)
          Jeg synes at jeg i det indlæg du svarede på, gjorde udtryk for at jeg selvfølgelig også mener at han har trådt ved siden af. Når jeg roser JH så er det jo ikke fordi at Kryger blev købt til højre back. Jeg gør det udfra helhedsindtrykket af hans arbejde, samt det jeg tror er hans opgave, men jeg tager gerne lige udgangspunkt i de 2 back positioner. Kryger som højre back holder ikke, og så er den snak ikke længere. Skogseid lød til at være en nogenlunde erstatning fra Ruud. Han har vist sig at være røv og nøgler og jeg håber at det er slut med ham når denne sæson er over. Jeg synes dog ikke at den handel kan gå som ikke godt nok. Skogseid fik udmærket omtale i Norge, og selvom deres liga er under vores i niveau, lød det til at han burde kunne følge med her. Kirkeskov og JBL skød jeg selv efter forleden, men den må jeg trække lidt tilbage igen. Ari spillede på midtbanen da de blev signet, at Ove vælger at ændre på dette da han tiltræder er jo hvad det er. Det synes jeg ikke JH skal klandres for. Jeg står forøvrigt ved at jeg mener at Kirkeskov er god nok. Der skal arbejdes med det bundniveau, men han bør spille, set med mine øjne, også selvom det betyder at Ari kommer på bænken.

          En kommentar til alle angriberne der er prøvet af. Jeg ville faktisk gerne skrive at JH fandme skal gøre det bedre, men de 3 er nogle habile navne for vores niveau, Lado, Zohore og Dalgaard, men det viser de godt nok ikke. Zohore virker til at være god nok, men skader og den Brøndby-hjerneblødning han fik lader meget tilbage at ønske, men som udgangspunkt burde de 3 være gode nok. Kryger gjorde det fornuftigt i angrebet synes jeg, men han er åbenbart stadig efter de 3 andre selvom de ikke viser meget. Men at sige at det bare er JH er jeg ikke enige i. Som jeg skrev i det indlæg du svarede på, så er det vores klubkultur og måske også hierarkiet den er gal med. Ove må også tage sin del af skylden da han er lidt længe om at bænke folk efter dårlige præstationer. Samtidig skal han prøve at skabe fundamentet. Jeg tror også godt at du ved at det meste der sker i klubben er en del af et større spil. Men jeg tror at de fleste af engang i mellem glemmer det. Det skal dog på ingen måde fritage JH fra ansvaret. Han skal handle bedre, men igen opvejet mod hvordan ser ud med nye trænere og scout efter denne sæson, så mener jeg at JHs indats stadig er godkendt. Ikke med pil op ad, men den drejer bestemt heller ikke nedad.

          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Når det kommer til stykket, er vi to ikke så uenige igen tror jeg, det handler nok mere om hvor vores grænser hver især går, og hvordan vi vægter det gode og det dårlige... selvfølgelig har han lavet gode ting, og ting hvor han ikke rigtig kunne gøre det anderledes, altså så meget kredit vil jeg nu ikke give ham for at feks. at en 36 årig AMCs kontrakt udløber, eller fordi et helt åbenlyst talent hentes op i rækkerne... der må være nogen nede i rækkerne der skal have den kredit, ikke JH... Og ja, selvfølgelig kan de unge udvikle sig, hvad forestillede du dig jeg troede da..? DH ramte den bølgedal som de fleste unge gør, når det medførdte talent ikke længere kan bære så meget af det længere, og den var hård ved ham, enig, også at må have stået til måls for...
          Enig i at der er ting KH får ros for, som han ikke bør have. AMC ville jo gerne forlænge og at JH ikke ville skal han ikke roses for. Den med talenterne er jeg ikke helt enig i. Men han står ikke med ansvaret alene, som du selv er inde på. Men det gør han altså heller ikke når det går den anden vej. Men det er ham der sidder med ansvaret. Men vi er nok ikke så uenige endda, og sådan er det nok med flertallet af os her på forum. Det er et spørgsmål om de små, men meget vigtige ting, samt vores formuleringer og nogle gange irritationer der kan få det til at slå gnister. Det er sgu ok inden for rimelighedens grænser.

          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Den økonomiske forbedring er allerede kommet, det kan vel forhåbentlig ses på vores transfer politik, og ansættelsen KN allerede sidste år...
          Ja lad os nu se. Jeg forventer ikke de store transfers generelt. Jeg "nøjes" dog gerne med 2, Helenius og Rønnow. Lad vores egen ungdom fylder resten af pladserne op. Det giver ingen top 4 placering næste sæson, men heller ikke nedrykning, som jeg ser det.

          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Jeg er enig med dig i at en udtalelse som feks. "Han har ikke været i nærheden af bare ét anstændigt køb" er for langt ude... men det er også langt ude når en anden bruger så prøver at bruge det mod alle moddebattørerne...
          Enig.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Det skal du heller ikke høre for, jeg blev det samme med jeres kommentarer...

            Det er som ikke fordi du behøver tage diskussionen, vi kender efterhånden vores meninger til hudløshed...
            Ja det er for sent. Nu er det skrevet
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Jeg mener så ikke at man bare kan sige at det er oprydning hver gang. Det blev sagt også sagt TC, PH, TB og så synes jeg at det bliver en unuanceret snak. Når vi står som den klub vi har gjort siden JHs ankomst, så bliver han sendt på en stor opgave. Det har han forhåbentlig været mere end klar over. De kontrakter han har gjort, og sikkert vil lave flere af, er generelt kortere end vi har været vant til i mange år. Det tror jeg at der er flere grunde til. Jeg tror at klubben står i et vadested. JH har formodentlig været klar over at det er de unge spillere der skal til, på andre områder må man lave lejeaftaler eller kortere kontrakter med spillere som man kun skal bruge en kort overgang. Så er der nogle spillere som har fået længere kontrakter. Jeg er klar over at nogle af jer mener at de var hovedløse fra starten af, men vi er ikke den eneste dansk klub der prøver sådanne spillere - Nogle fungere, andre gør ikke. Jeg tror at grunden til at der "hele tiden skal ryddes op" er at man venter på at denne talentmasse, man tror man har, bliver klar og derefter kan man måske tænke lidt længere frem i tiden. Jeg ved at dette bare er min tankegang og ikke har en døjt mere.
              Det er jeg som enig i, det er også hårdt bare at kalde det oprydning denne sommer, men det bliver dog en del af det, ja det er jo sådan set startet med Mikkelsen og Schoop, og det får selvfølgelig en thumbs up...
              Mikkelsen er for nogen en spændende yngre mand, som scorede fint med mål i 1. Division, hvor en længere kontrakt derfor giver ok mening... mens han for andre er middelmådig, der ikke har vist nok til at kunne gøre sig i suppen, hvor en 4 årig kontrakt derfor er skørt... for nogen er Azer middelmådig, og derfor et det fint med en 1 årig, mens andre ser potentiale og gerne havde set en længere kontrakt...
              Det kunne du som godt have en pointe i, det at man venter på den gyldne generation, eller dels gør, der skal jo bygges op omkring dem også, der halter det så i min verden...


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Tja personligt stikker jeg hoved frem når jeg har noget at sige og nogle gange stikker jeg hovedet i busken hvis jeg ved at det bare ender i en formålsløs kasten med mudder. Jeg bliver nødt til at fortælle dig at jeg også giver den kritik jeg mener der skal gives og det samme når det gælder ros. Jeg blander mig i de tråde hvor jeg mener at jeg kan bidrage og det gør vel ikke mine synspunkter hverken bedre eller dårligere end dine.
              Det lyder også som en god taktik, man kan dog falde i når man bliver provokeret...
              Jeg er helt med på at du kommer med kritik og ros, vil også lige slå fast, selvom jeg hev dig med i købet, så er der ikke noget der er direkte ment til dig, men savner da lidt at de positive kommer frem uden der absolut skal have været en negativ smørre først, som de positive så kan kaste sig over... Jo jo, efter en god kamp eller periode er der generelt mere positivitet, men overordnet set starter de store debatter her jo aldrig med at nogen laver et indlæg for at JH skal blive/er bestået/gør det godt, og hvorfor og hvordan... og det kunne jeg da godt efterlyse, med tanke på hvor meget det positive ellers lige pludselig kan fylde når debatten er startet... Jeg føler 9 ud af 10 gange det er mig der skal forsvare min mening fordi jeg er imod, det er egentlig det der er min pointe, og det ender bare ofte med kommentarer lidt ala. det jeg reagredede på her, eller en eller anden som lige kommer ind og forklarer os at vi ikke evner at holde følelserne udenfor/ikke kan tænke klart... Omvendt, når det andet så sker, så har jeg også oplevet at folk truer med at skride fra Forum, fordi de negative angriber...
              Nå, det løb lidt af med mig, og det er jo da i hvert fald ikke ment på dig det her...

              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Jeg synes at jeg i det indlæg du svarede på, gjorde udtryk for at jeg selvfølgelig også mener at han har trådt ved siden af. Når jeg roser JH så er det jo ikke fordi at Kryger blev købt til højre back. Jeg gør det udfra helhedsindtrykket af hans arbejde, samt det jeg tror er hans opgave, men jeg tager gerne lige udgangspunkt i de 2 back positioner. Kryger som højre back holder ikke, og så er den snak ikke længere. Skogseid lød til at være en nogenlunde erstatning fra Ruud. Han har vist sig at være røv og nøgler og jeg håber at det er slut med ham når denne sæson er over. Jeg synes dog ikke at den handel kan gå som ikke godt nok. Skogseid fik udmærket omtale i Norge, og selvom deres liga er under vores i niveau, lød det til at han burde kunne følge med her. Kirkeskov og JBL skød jeg selv efter forleden, men den må jeg trække lidt tilbage igen. Ari spillede på midtbanen da de blev signet, at Ove vælger at ændre på dette da han tiltræder er jo hvad det er. Det synes jeg ikke JH skal klandres for. Jeg står forøvrigt ved at jeg mener at Kirkeskov er god nok. Der skal arbejdes med det bundniveau, men han bør spille, set med mine øjne, også selvom det betyder at Ari kommer på bænken.


              En kommentar til alle angriberne der er prøvet af. Jeg ville faktisk gerne skrive at JH fandme skal gøre det bedre, men de 3 er nogle habile navne for vores niveau, Lado, Zohore og Dalgaard, men det viser de godt nok ikke. Zohore virker til at være god nok, men skader og den Brøndby-hjerneblødning han fik lader meget tilbage at ønske, men som udgangspunkt burde de 3 være gode nok. Kryger gjorde det fornuftigt i angrebet synes jeg, men han er åbenbart stadig efter de 3 andre selvom de ikke viser meget. Men at sige at det bare er JH er jeg ikke enige i. Som jeg skrev i det indlæg du svarede på, så er det vores klubkultur og måske også hierarkiet den er gal med. Ove må også tage sin del af skylden da han er lidt længe om at bænke folk efter dårlige præstationer. Samtidig skal han prøve at skabe fundamentet. Jeg tror også godt at du ved at det meste der sker i klubben er en del af et større spil. Men jeg tror at de fleste af engang i mellem glemmer det. Det skal dog på ingen måde fritage JH fra ansvaret. Han skal handle bedre, men igen opvejet mod hvordan ser ud med nye trænere og scout efter denne sæson, så mener jeg at JHs indats stadig er godkendt. Ikke med pil op ad, men den drejer bestemt heller ikke nedad.
              Ja, det synes jeg osgå du gør, og er meget enig, man kan ikke bare hænge JH op på alt, der er spillere der bare ikke kan fungere, skader, trænere der får idéer osv... men grunden til det ender med Skogseid, er jo at han ikke fik en afløser for Ruud, eller en for Kryger(i stedet for Ruud igen), altså som enkeltstående tilfælde ville Skog ikke være en katastrofe, men det synes jeg det er endt som nu...

              Og det leder mig hurtigt videre, til angriberne, for feks. Lado som du nævner, vil jeg som spiller godkende, han skal nok vise et eller andet på et tidspunkt, hvis der satses på ham, og han har et godt cv. ved at han jo allerede har vist sig, så af navn er det egentlig godkendt... men som transfer, som handel, er det helt galt... vi ventede og ventede, fik gentagende gange at vide det skulle være den rigtige, og så er det bare helt så forkert som det næsten kan være når han endelig kommer, manden var ikke engang i nærheden af at være i form, Mikkelsen og Kryger har begge haft en periode i efteråret hvor de var den foretrukne angriber, men ham der skulle være det blev det aldrig... så 100% helt og aldeles dumpet transfer...

              ... men vi kan overordnet set selvfølgelig godt blive enige om at det ikke bare er JHs skyld, der var jo osgå en TB som blev ved med at ævle om Lados form var lige om hjørnet, men da Ove så kom til røg han helt ud på tribunen, så langt var formen væk... det kan aldrig bare blive JHs skyld at det stod helt stille omkring ham, da han så var blevet købt...

              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Enig i at der er ting KH får ros for, som han ikke bør have. AMC ville jo gerne forlænge og at JH ikke ville skal han ikke roses for. Den med talenterne er jeg ikke helt enig i. Men han står ikke med ansvaret alene, som du selv er inde på. Men det gør han altså heller ikke når det går den anden vej. Men det er ham der sidder med ansvaret. Men vi er nok ikke så uenige endda, og sådan er det nok med flertallet af os her på forum. Det er et spørgsmål om de små, men meget vigtige ting, samt vores formuleringer og nogle gange irritationer der kan få det til at slå gnister. Det er sgu ok inden for rimelighedens grænser.
              Også meget enig her... som vi begge har været inde på, er der nok ikke så langt imellem os, det er bare lige det der med balancen, og hvor grænsen går...
              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Ja lad os nu se. Jeg forventer ikke de store transfers generelt. Jeg "nøjes" dog gerne med 2, Helenius og Rønnow. Lad vores egen ungdom fylder resten af pladserne op. Det giver ingen top 4 placering næste sæson, men heller ikke nedrykning, som jeg ser det.
              Det gør jeg egentlig heller ikke, og ikke hvis der er hold i at ambitionerne næste sæson bliver de samme... det er måske nok meget fornuftig at de er det, men det er da klart, det er da ikke de "stykke kage man helst ville have haft...


              (Det er gået lidt stærkt, vi må lige tage det hen af vejen hvis noget mangler)
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Det er bare fjong...

                Så mangler vi bare at høre om de også tæller til hans ære..?
                det tæller da til JHs ære at de ikke længere er her. ;-)
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  FCV's træner ser kun tre potentielle nedrykkere (sammen med SIF): FCV, EFB og SE.

                  OB nævnes altså ikke som nedrykningskandidat. Dejligt.

                  http://www.bt.dk/superligaen/fc-vest...-i-nedryknings
                  Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Så lad os håbe, han ved noget om fodbold, og man kan stole på ham ...
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Så lad os håbe, han ved noget om fodbold, og man kan stole på ham ...
                      håber ikke det bliver en sovepude, og er smart spin. Vi kan stadig ende i akut nedrykning fare. Vi skal vinde over SIF, men det er der ingen garanti for.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                        FCV's træner ser kun tre potentielle nedrykkere (sammen med SIF): FCV, EFB og SE.

                        OB nævnes altså ikke som nedrykningskandidat. Dejligt.

                        http://www.bt.dk/superligaen/fc-vest...-i-nedryknings
                        Det forstår jeg så ikke. EfB skal møde alle 3 under os - på hjemmebane - og kan selv afgøre deres skæbne ved at hente 9 point i disse - hvor OB er afhængig af andres hjælp (SIF undtaget), hvis ikke man selv kan vinde.

                        Synes OB er lige så oplagt nedrykningskandidat som EfB og SjE - men det er klart det kræver en helt igennem fantastisk slutspurt af FCV.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                          Det forstår jeg så ikke. EfB skal møde alle 3 under os - på hjemmebane - og kan selv afgøre deres skæbne ved at hente 9 point i disse - hvor OB er afhængig af andres hjælp (SIF undtaget), hvis ikke man selv kan vinde.

                          Synes OB er lige så oplagt nedrykningskandidat som EfB og SjE - men det er klart det kræver en helt igennem fantastisk slutspurt af FCV.
                          Tænker også det er for tidligt (og farlig) at sige det er allerede klart for os. Men det er også en fordel for os, hvis holdene under os spille mod hinanden. Så successen af den kaster den anden tilbage, og hvis de deler point hjælper det ingen rigtigt og det er også god for os.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                            Det forstår jeg så ikke. EfB skal møde alle 3 under os - på hjemmebane - og kan selv afgøre deres skæbne ved at hente 9 point i disse - hvor OB er afhængig af andres hjælp (SIF undtaget), hvis ikke man selv kan vinde.

                            Synes OB er lige så oplagt nedrykningskandidat som EfB og SjE - men det er klart det kræver en helt igennem fantastisk slutspurt af FCV.
                            en masse uafgjorte i de indbyrdes kampe ville ikke gøre noget. Bliver spændende at følge EFB-SIF om 5 min

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Tænker også det er for tidligt (og farlig) at sige det er allerede klart for os. Men det er også en fordel for os, hvis holdene under os spille mod hinanden. Så successen af den kaster den anden tilbage, og hvis de deler point hjælper det ingen rigtigt og det er også god for os.
                              FCK skal altså vinde mod FCV i denne runde..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                FCK skal altså vinde mod FCV i denne runde..
                                Ikke så rart at håbe på FCK, men desværre meget, meget nødvendigt. (Nogle gange skal en mand gøre, hvad en mand skal gøre)
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X