Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kenneth Zohore
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægden er jeg helt på linje med.....men nu starter vi da formentlig ikke sæsonnen op uden en angriber i truppen....allerede der har vi en gevinst ;)
Og hvad kunne vi ellers have tiltrukket?? Efter de sidste par sæsonners dårlige præstationer og et lønbudget der nok er barberet en del - hvilke stjerner ville vi kunne gøre os interessante overfor?
- Men det spørgsmål skal JH vel ud og besvare alligevel - zohore er ikke nok!
Jeg vil se en angriber fra start, der ikke er skadet, der ikke er ude af form, der ikke skal have fri, der ikke skal spille kant, der ikke skal spille back, før jeg tør sige vi allerede har en gevinst...
Det er selvfølgelig en speciel(egentlig ikke for OB) situation, at skal handle ind kun til foråret, men ikke til efter det, ikke som sådan da... men hvilke lappeløsninger der så havde været bedre, det ved jeg heller ikke... En Dalgaard kunne man helt have sparet... han blev en lappeløsning for en anden lappeløsning...
Helt sikkert, nu er det ikke lappeløsninger længere, der kommer måske en enkelt eller 2, der bliver jo meget der skal gå op, men sindssvagt spændende vindue...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Tophandel. Har fra dag 1 i Ådalen været bedste angriber i en alder af blot 21. Har modsat Dalgaard, Lado og andre brugte haft en force. Fysikken og farten gav et tandløst angreb en dimension. Det er jeg sikker på at han bygger videre på fremover.
Skaderne bekymrer jovist, men kan de komme under kontrol så har klubben et absolut bæst i hænderne der med tiden kan indbringe fin transfersum.
Positiv signing!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Coach Se indlægTophandel. Har fra dag 1 i Ådalen været bedste angriber i en alder af blot 21. Har modsat Dalgaard, Lado og andre brugte haft en force. Fysikken og farten gav et tandløst angreb en dimension. Det er jeg sikker på at han bygger videre på fremover.
Skaderne bekymrer jovist, men kan de komme under kontrol så har klubben et absolut bæst i hænderne der med tiden kan indbringe fin transfersum.
Positiv signing!
Comment
-
Jeg er også yderst positiv. Jeg er sikker på, at det er Kent der har sagt god for ham. Han skal nok blive god, hvis han får en masse spilletid. Hans topniveau er højt, men desværre har vi også set en del på middelmådigt niveau. Men hvis Kent har sagt god for ham, så må det også betyde, at han vil give ham spilletid.
Comment
-
Synes det er en fornuftig signing uden jeg har hænderne højt oppe over hovedet af begejstring. Jeg tror ikke han for alvor har ramt topformen mens han har været hos os endnu, pga. manglende kampform og småskader, men de sidste par kampe tyder på han er på vej. Han har været en stor mundfuld for modstanderens forsvar, fordi han både kan spilles dybt og er et monster i luften. Derudover er han fortsat ung og har dermed et stort udviklingspotentiale. Det største minus er klart hans skadesfrekvens og så mangler han lidt instinkt oppe foran. Han er ofte på bolden, men det er for sjældent i situationer hvor han er farlig!
Comment
-
http://mobil.bold.dk/nyt/zohore-regner-med-ob-fremtid
Ser ud til at Zohore bliver. Fornuftigt efter min mening og det må være fordi han gider projektet i OB og er klar til at vise det på banen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af AStL1982 Se indlæghttp://mobil.bold.dk/nyt/zohore-regner-med-ob-fremtid
Ser ud til at Zohore bliver. Fornuftigt efter min mening og det må være fordi han gider projektet i OB og er klar til at vise det på banen.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af AStL1982 Se indlæghttp://mobil.bold.dk/nyt/zohore-regner-med-ob-fremtid
Ser ud til at Zohore bliver. Fornuftigt efter min mening og det må være fordi han gider projektet i OB og er klar til at vise det på banen.
Han missede U21
Klubber står ikke længere i kø for at få ham
Talentet og fysikken er ikke længere nok
Hvis han skal til udlandet skal han have spilletid og præstere over længere tid
jeg er godt tilfreds med at han bliver. Håber han får 2 år
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægjeg er godt tilfreds med at han bliver. Håber han får 2 år
Comment
Comment