Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Leje? Det må da være totalt no-go?!

    Vores stærkeste angriber (sammen med Fester) skal da bestemt ikke lejes ud. Skal han væk, skal der smides en ret stor pose penge.

    ENDELIG har OB igen et angreb med noget tyngde og nogle mål i sig. Kunne man dog for pokker ikke prøve at holde sammen på det bare i TO sæsoner?

    Et angreb alene bestående af Fester og AK...tjoh, det går da nok, men jeg må indrømme, at jeg ikke ser det store lys i AK. Og hvad hvis vi rammer ind i skader eller karantæner? Hvem skal så i angrebet?
    Enig.

    Leje det lyder helt hen i skoven, medmindre det er en spidsfindighed omkring det transferembargo. De penge der skal til os, skal under alle omstændigheder ikke være"peanuts", så er det bedre at beholde Zohore.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Leje? Det må da være totalt no-go?!

      Vores stærkeste angriber (sammen med Fester) skal da bestemt ikke lejes ud. Skal han væk, skal der smides en ret stor pose penge.

      ENDELIG har OB igen et angreb med noget tyngde og nogle mål i sig. Kunne man dog for pokker ikke prøve at holde sammen på det bare i TO sæsoner?

      Et angreb alene bestående af Fester og AK...tjoh, det går da nok, men jeg må indrømme, at jeg ikke ser det store lys i AK. Og hvad hvis vi rammer ind i skader eller karantæner? Hvem skal så i angrebet?
      Enig og det værste scenario må være hvis Zohore kommer tilbage skadet, så har vi ingen handel og mangler en meget vigtig spiller.

      Min første tanke med England er netop, at det har hans fysik ikke godt af. Også kunne man også argumentere for at et så tidligt skifte igen er et gamble ift hans karriere.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
        Hvis historien overhovedet passer er det enten et lejemål eller en gratis transfer. Cardiff er underlagt et transferforbud, og de må således IKKE betale nogen former for leje eller transfer godtgørelse. De kan KUN signe spillere der er GRATIS! Den samlede årlige udgift for én sådan må heller ikke overstige 600.000 pund. Det er samlet løn, bonus, agent fee etc.

        Så passer historien er det interessant om det er leje eller fri-transfer. I øvrigt er der også interessant, hvorfor nogen herinde mener at Zohore skulle være op til 2 mill pund værd! Det er 20 mill dk - come on!!!!
        Ja det er mindst lige så skørt som at Andreas Cornelius nogensinde skulle have kostet omkring 90 millioner. Hvis det ikke var sandt, skulle man jo tro det var en joke ;-)
        http://sport.tv2.dk/2014-05-12-cardi...reas-cornelius
        Last edited by OleKBH; 29-01-2016, 08:32.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
          Ja det er mindst lige så skørt som at Andreas Cornelius nogensinde skulle have kostet omkring 60 millioner. Hvis det ikke var sandt, skulle man jo tro det var en joke ;-)
          Viste det sig ikke at prisen var tættere på 75 mill?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Viste det sig ikke at prisen var tættere på 75 mill?
            Faktisk gættes der på 90 mill....det er godt nok sindsygt!
            http://sport.tv2.dk/2014-05-12-cardi...reas-cornelius

            Comment


              Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
              Hvis historien overhovedet passer er det enten et lejemål eller en gratis transfer. Cardiff er underlagt et transferforbud, og de må således IKKE betale nogen former for leje eller transfer godtgørelse. De kan KUN signe spillere der er GRATIS! Den samlede årlige udgift for én sådan må heller ikke overstige 600.000 pund. Det er samlet løn, bonus, agent fee etc.

              Så passer historien er det interessant om det er leje eller fri-transfer. I øvrigt er der også interessant, hvorfor nogen herinde mener at Zohore skulle være op til 2 mill pund værd! Det er 20 mill dk - come on!!!!
              Det er jo Cardiff...alt kan ske :D
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                Øv øv! Er meget træt af det, hvis Zohore smutter. Har været fan af ham fra dag ét!
                Er der andre end mig, der sidder med den her bange anelse om, at nu begyndte det lige at se lidt positivt ud mht tilgange af spillere, der kunne styrke vores hullede defensiv, og så begynder vi at sælge ud af holdets styrke; offensiven? Således at vi på bundlinien kommer svækket ud af vinduet?
                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                  Øv øv! Er meget træt af det, hvis Zohore smutter. Har været fan af ham fra dag ét!
                  Er der andre end mig, der sidder med den her bange anelse om, at nu begyndte det lige at se lidt positivt ud mht tilgange af spillere, der kunne styrke vores hullede defensiv, og så begynder vi at sælge ud af holdets styrke; offensiven? Således at vi på bundlinien kommer svækket ud af vinduet?
                  Nu er han jo ikke solgt endnu, og hvis han bliver det, så er der stadig et par dage tilbage at hente andre spillere.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                    Nu er han jo ikke solgt endnu, og hvis han bliver det, så er der stadig et par dage tilbage at hente andre spillere.
                    Frygter bare en udmelding fra JH á lá; Vi er stærkt nok besatte i offensiven, så der hentes ikke noget ind. Lidt som han meldte ud med vores defensiv i efteråret. Min tillid til JH er nok lidt 'tyndslidt'....
                    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                      Frygter bare en udmelding fra JH á lá; Vi er stærkt nok besatte i offensiven, så der hentes ikke noget ind. Lidt som han meldte ud med vores defensiv i efteråret. Min tillid til JH er nok lidt 'tyndslidt'....
                      Kan godt følge dig :)
                      Det kan godt blive lidt tyndt på toppen, hvis Zohore sælges uden der hentes en anden spiller ind, men ellers syntes jeg det har været et fornuftigt transfervindue (omend et par af spillerne først dukker op til sommer).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                        Kan godt følge dig :)
                        Det kan godt blive lidt tyndt på toppen, hvis Zohore sælges uden der hentes en anden spiller ind, men ellers syntes jeg det har været et fornuftigt transfervindue (omend et par af spillerne først dukker op til sommer).
                        Enig med dig i at det har været et fornuftigt vindue. Men dette Zohore rygte minder een om, hvor hurtigt tingene kan ændres. Men håber, JH og KN har styr på det......!?!?
                        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                          Enig med dig i at det har været et fornuftigt vindue. Men dette Zohore rygte minder een om, hvor hurtigt tingene kan ændres. Men håber, JH og KN har styr på det......!?!?
                          Der kan komme et tilbud der er for godt til at man kan sige nej.
                          Men så skal man selvfølgelig helst have en backup plan. Men okay, der er ikke mange kampe i foråret, og både Greve og Falk kunne tage en offensiv plads hvis enten AK eller Festersen blev skadet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                            Der kan komme et tilbud der er for godt til at man kan sige nej.
                            Men så skal man selvfølgelig helst have en backup plan. Men okay, der er ikke mange kampe i foråret, og både Greve og Falk kunne tage en offensiv plads hvis enten AK eller Festersen blev skadet.
                            Ja, du har ret. Det går nok.... Håber så bare, at der ikke også komme et bud på Festersen....... Det her med Zohore kom jo lidt ud af det blå...
                            Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                            Comment


                              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...paa-lejeaftale Hvor gir det bare ingen mening i mig hoved det her.... Med mindre der er lavet en Crazy købsoption efter endt leje periode.

                              Comment


                                I forbindelse med Kasper Larsens udlejning til Kazakhstan var der så vidt vides tale om, at OB blev udmærket betalt for lejeopholdet med yderligere gevinst ved køb. Det kunne være samme løsning her, da Cardiff vist ikke må købe spillere før sommerferien.
                                Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                                Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                                Comment

                                Working...
                                X