Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Odenseeeee Boldklub
    Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

    Comment


      #17
      Velkommen Zohore
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #18
        Velkommen til Zohore, han bliver spændende at følge.

        Er der nogen som har forstand på hvilke klausuler som der bliver foretaget rundt omkring?

        Fint at vi signer ham for et halvt år, men hvis nu knægten skulle bombe løs. Hvordan stiller det os til sommer? Kan der være indbygget en klausul, som gør os egnet til at skrive med Zohore før alle andre - Fordi han kan vel i princippet bygge en god form op i OB, og give os fingeren til sommer?

        Comment


          #19
          Velkommen til. Det er dejligt med en masse offensive strenge at spille på, hvis vi ikke overlever med det her hold, er der simpelthen noget helt galt. Vi er styrket både offensivt og defensivt. Esbjerg og Hobro er begge kommet svækket ud, så det skal simpelthen ikke gå gaæt nu. Stærkt vindue af JH, men forventer sgu også at enkelte af disse signinger er noget KN kan arbejde med, så vi formår at forlænge de korttidskontrakter.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Tror end ikke Zlatan ville gøre Thomas Mikkelsen skarpere, end han reelt er. Thomas Mikkelsen kommer til at se foråret primært fra tribunen, er min fornemmelse.

            MvH ChrisOB
            Jeg er tilbøjelig til at give dig ret, men jeg er en blød mand, så jeg håber trods alt, at Mikkelsen lærer at tæmme en bold og evt. vinder en tackling.

            Måske han kunne lejes ud til Dalum eller B1909.

            Comment


              #21
              Velkommen til Zohore. Men det der orange hår - det gør du ikke mens du er i striwer:

              http://www.bold.dk/nyt/zohore-starter-forfra-i-ob

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Zoorre - lidt tæt på "Zorro":-)

                Velkommen og lad pisken strejker, hævner af den bestjålne og undertrykte.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Velkommen til. Det er dejligt med en masse offensive strenge at spille på, hvis vi ikke overlever med det her hold, er der simpelthen noget helt galt. Vi er styrket både offensivt og defensivt. Esbjerg og Hobro er begge kommet svækket ud, så det skal simpelthen ikke gå gaæt nu. Stærkt vindue af JH, men forventer sgu også at enkelte af disse signinger er noget KN kan arbejde med, så vi formår at forlænge de korttidskontrakter.
                  Enig. Det begynder at se solidt ud., men det er også nødvendigt i den kommende uhyggelige nedrykningsstrid. Vores to nye krigere fra hhv. Norge og Island er jeg sikker på bliver gode for vores defensiv og med Zohore og især Dalgaard har vi fået et par angribere som kan holde modstandernes forsvar beskæftiget......og imellem alt dette har vi stadig både Falk og Emil til at gøre modstanderne rundtossede ;-). Men det der faktisk gør mig mest fortrøstningsfuld er at vi har Ove til at styre tropperne!!!!.

                  Comment


                    #24
                    Velkommen til zohore. Synes det er en meget spændende signing.

                    Tror dog man skal huske, at han stadig er en ret ung mand der faktisk ikke har haft sit gennembrud i superligaen endnu. Han har vidst ikke bombet nogen steder på højt niveau endnu (ret mig hvis jeg tager fejl).

                    Men jeg tror der er fremtid i knægten og lidt faste rammer og fast spilletid så tror jeg vi har fået os en glimrende angriber.

                    giv ham tid, kære medfans.!

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                      Velkommen til Zohore, han bliver spændende at følge.

                      Er der nogen som har forstand på hvilke klausuler som der bliver foretaget rundt omkring?

                      Fint at vi signer ham for et halvt år, men hvis nu knægten skulle bombe løs. Hvordan stiller det os til sommer? Kan der være indbygget en klausul, som gør os egnet til at skrive med Zohore før alle andre - Fordi han kan vel i princippet bygge en god form op i OB, og give os fingeren til sommer?
                      Tror helt sikkert at han går efter at sælge sig selv til U21 til sommer og kan selv bestemme når han er fri.... Kommer han ikke til U21 eller ikke finder en klub kan vi vel behandle ham pænt nok til at han vil forlænge hvis vi er interesserede...
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #26
                        Velkommen til, var det Zorro...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Zoorre - lidt tæt på "Zorro":-)
                          Så er Zo-ho-re vidst heller ikke mere bøvlet at udtale.....

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Så er Zo-ho-re vidst heller ikke mere bøvlet at udtale.....
                            Bortset fra, at det ikke udtales sådan...
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #29
                              Zohore med på træningslejr

                              http://www.fyens.dk/sport/OB-Zohore-...rtikel/2654392

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Velkommen og lad pisken strejker, hævner af den bestjålne og undertrykte.
                                strejker=smælde ??

                                Comment

                                Working...
                                X