Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Det har bare at være en and! Så vil jeg hellere have Casper Johansen!
    Zohore har nu masser af talent, han er bare meget skadet.....hvor han ellers har spillet er jeg ligeglad med, han har aldrig udtalt sig negativt om OB og han har aldrig været forpligtet i forhold til OB.....så vidt jeg ved.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Det har bare at være en and! Så vil jeg hellere have Casper Johansen!
      ... eller Elstrup i comeback. Eller Søren Berg! Nr. 10 er jo ledig nu
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Zohore har nu masser af talent, han er bare meget skadet.....hvor han ellers har spillet er jeg ligeglad med, han har aldrig udtalt sig negativt om OB og han har aldrig været forpligtet i forhold til OB.....så vidt jeg ved.
        Jeg er også ligeglad. Det ville glæde mig at skabe en ligatopscorer ud af en spiller, som både FCK og BIF ikke kunne få i gang.

        Mit problem er mere, at jeg synes Zohore er virkelig dårlig. Han var skidt i Brøndby. Enstrenget og langsom. Der er ingen tvivl om, at han har et talent. Men det fører bare ikke til ret meget, når vi skal bruge fem-ti mål i foråret. Ikke næste sæson. Men nu!
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Jeg er også ligeglad. Det ville glæde mig at skabe en ligatopscorer ud af en spiller, som både FCK og BIF ikke kunne få i gang.

          Mit problem er mere, at jeg synes Zohore er virkelig dårlig. Han var skidt i Brøndby. Enstrenget og langsom. Der er ingen tvivl om, at han har et talent. Men det fører bare ikke til ret meget, når vi skal bruge fem-ti mål i foråret. Ikke næste sæson. Men nu!
          Jeg havde samme holdning mht. Zohore, indtil jeg så nogle kampe med ham på U21 landsholdet. Der overraskede han mig virkeligt positivt.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            hvad er det lige der gør det dumt?

            sarkasme - ja, decideret sjovt....nja ikke rigtigt vel - nærmere tragikomisk, lidt ligesom den virkelighed han beskriver.
            Det er lige netop sådan det er ment. Vores vindue har igen udviklet sig til en farce, det er amatøragtigt det der foregår. Og er grunden til at vi i ender op med spillere som Thomas Mikkelsen og Kryger. OB er for stor en mundfuld for Jesper Hansen.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
              Det er lige netop sådan det er ment. Vores vindue har igen udviklet sig til en farce, det er amatøragtigt det der foregår. Og er grunden til at vi i ender op med spillere som Thomas Mikkelsen og Kryger. OB er for stor en mundfuld for Jesper Hansen.
              jeg er fuldt ud klar over hvordan det var ment, problemet er for mig at det rammer helt ved siden af denne gang. Du kan da ikke klandre JH for manglende omhu med DL der åbenbart har et mindre problem med moral og etik i fht. mundtlige tilsagn. TD er vel også vanskeligt at vide har brækket et ben hvis det holdes fordækt indtil underskriften skal sættes og ingen af os herinde ved hvad der har været undersøgt og forhandlet med først i vinduet og hvad der er forkastet, både fra OBs side og fra spilleres side. (undtaget er svinet, naturligvis)
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                jeg er fuldt ud klar over hvordan det var ment, problemet er for mig at det rammer helt ved siden af denne gang. Du kan da ikke klandre JH for manglende omhu med DL der åbenbart har et mindre problem med moral og etik i fht. mundtlige tilsagn. TD er vel også vanskeligt at vide har brækket et ben hvis det holdes fordækt indtil underskriften skal sættes og ingen af os herinde ved hvad der har været undersøgt og forhandlet med først i vinduet og hvad der er forkastet, både fra OBs side og fra spilleres side. (undtaget er svinet, naturligvis)
                Hmmm bliver lidt nysgerrig efter at høre dig om hvorfra du ved det var et mundtligt tilsagn?....moral og etik er, efter min overbevisning, forældede begreber i fodboldens verden. Manglende omhu kan også være er, ikke at sikre sig en underskrift før andre bejlere melder sig (det ved vi så ikke i dette tilfælde ). Hvis nogen tilbyder mig et job, og andre så tilbyder mig et bedre betalt, (og måske mere attraktivt sportsligt set udefra) job ville jeg da også slå til hvis første part ikke havde sikret sig min underskrift.
                Nej vi ved ikke hvad der er forsøgt tidligere, men i fodboldens verden måles sportsdirektøre ikke på lige ved og næsten men på det der står på bundlinjen.
                og her har JH absolut ikke (igen efter min mening) ikke imponeret....hvorfor jeg sagtens forstår den sarkastiske tone.
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  http://www.bold.dk/nyt/skade-forhind...algaard-skifte

                  Comment


                    Ja

                    Comment


                      Det kan jo også være at det brækkede ribben har betydet et betydeligt fald i lejeprisen, som købmand-JH ikke har kunnet sige nej til?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        Hmmm bliver lidt nysgerrig efter at høre dig om hvorfra du ved det var et mundtligt tilsagn?....moral og etik er, efter min overbevisning, forældede begreber i fodboldens verden. Manglende omhu kan også være er, ikke at sikre sig en underskrift før andre bejlere melder sig (det ved vi så ikke i dette tilfælde ). Hvis nogen tilbyder mig et job, og andre så tilbyder mig et bedre betalt, (og måske mere attraktivt sportsligt set udefra) job ville jeg da også slå til hvis første part ikke havde sikret sig min underskrift.
                        Nu var begejstringen på forum altså også til at overse da rygtet med Larsson startede (du kan selv checke de første 3-4 sider).
                        Så havde vi signet ham havde der været ballade og nu hvor det ikke er sket, så er der også ballade.
                        Medmindre vi hiver en spiller ned fra en urealistisk høj hylde, så er der altid nogen der er utilfreds (og hvis det så er fra en høj hylde, så vil nogen sikkert syntes han er for dyr).

                        Comment


                          Jeg her sagt det før og gentager gerne igen, vi aner ikke en hylende fis om hvad der reelt er foregået i disse forhandlinger.
                          Det vi ved er at vores økonomi har været under pres. Vi ved, der er tilført 35 mill, om de så skal bruges til at handle for, ( nok ikke sandsynligt)eller til at pynte på regnskabet.(nok mest sandsynligt).
                          Næsten uanset hvad JH handler med mindre det er Ronaldo, Messi, eller Zlatan så vil det altid være " lottokuponer" hos mange herinde.
                          Men kære venner klubben vil ikke/ har råd til dyre investeringer lige nu. Det må stå soleklart for enhver.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Det kan være muligt at DL ville vente det har du ret i , men muligheden for at det var JH som nølede er vel lige så stor . Han er jo ikke kendt for at handle hurtigt . Så meget mere attraktiv er EfB heller ikke ift OB , så hvis DL ville vente for at se om noget bedre end OB dukkede tror jeg også han ville holde EfB hen de sidste par dage for at se om noget endnu bedre dukkede op .

                            At vi ikke havde økonomi til at sende et højere bud end de 2,5 mil til VFF giver jeg intet for , når vi efterfølgende smider 800.000 for Kryger . 1,3 mill for Mikkelsen og ikke mindst 1,7 mill for Kirkeskov samt brugte X kr på Lado .
                            Men købssummen for de 4 nævnte spillere er stadig et godt stykke under den pris Viborg forlangte for TD. Så vores transferbudget har vel ikke været til at kunne betale det Viborg forlangte, selv hvis vi havde det droppet de 4 spillere.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af W0o0q Se indlæg
                              Søren Sorgenfri ‏@SSorgenfri 3m3 minutes ago
                              Ex #fck #bif #ifkgbg Kenneth Zohore bliver løst af Fiorentina kontrakt og når de det, går han til #ob. Italiensk kilde. #transferdk
                              Hvis det lige pludselig er ham vi ender op med.

                              Så håber jeg vi tager chancen og laver en lang kontrakt, ikke at jeg nødvendigvis har den helt store fidus til ham, men han er jo stadig ung. Ved det er selvmodsigende, men henter vi et ungt talent som ham, vi ellers normalt ikke kommer i nærheden af, så skal vi spille i lotteriet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af W0o0q Se indlæg
                                Søren Sorgenfri ‏@SSorgenfri 3m3 minutes ago
                                Ex #fck #bif #ifkgbg Kenneth Zohore bliver løst af Fiorentina kontrakt og når de det, går han til #ob. Italiensk kilde. #transferdk

                                Hvem er Søren Sorgenfri? Er det en hvis kilder er valide?

                                Comment

                                Working...
                                X