Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.fyens.dk/sport/OB-jagt-An...rtikel/2652997

    Beskrives som en slem skade, men det er vel fordi det er brækket, og nok ikke som flere måneders pause... en måneds penge lyder det her, det er vel også meget normalt... men absolut ikke optimalt...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Hvis Dalgaard kommer, er jeg helt overbevist om at han bliver en gevinst. Spørgsmålet er bare hvornår?

      Men i betragtning af, at vi ikke har meget håb om point i tre ud af de fire første kampe alligevel, betyder det måske mindre.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Hvis Dalgaard kommer, er jeg helt overbevist om at han bliver en gevinst. Spørgsmålet er bare hvornår?

        Men i betragtning af, at vi ikke har meget håb om point i tre ud af de fire første kampe alligevel, betyder det måske mindre.
        Var han iøvrigt ikke også rygtet til os i 2013 ? Så tredie fang kan blive lykkens gang ...

        Der kan så ligge den bekymring at vi lige som i sommers skal køre en ny mand ind i angrebet på et hold som er kommet skidt fra start og er i krise og akut nedrykningsfare , hvis vi kommer ud af de første 3-4-5 kampe uden eller med meget få point ..

        FCM ude , FCK hjemme , FCV ude , BIF ude EfB hjemme , det er sgu en helvedes svært opstart .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Hvis Dalgaard skulle være ude indtil omkring 1/3, så skal han lige have noget boldføling, som han i forvejen er i underskud med, og så tikker kalenderen derudaf. Derfor kan han stadig godt give mening, især hvis han kan være med til at lande livsvigtige points i senere i foråret; men det må blive lidt i kamp med uret. Ikke den nemmeste beslutning for den sportslige ledelse; men mon der er en plan b efterhånden, når deadline nådesløst nærmer sig?

          Comment


            OB har ikke givet 1,7 mill for Kirkeskov, ikke engang tæt på. Tror heller ikke på at man har betalt 1,3 mill for Mikkelsen, men hvad den handel angår ved jeg ikke noget med sikkerhed.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
              OB har ikke givet 1,7 mill for Kirkeskov, ikke engang tæt på. Tror heller ikke på at man har betalt 1,3 mill for Mikkelsen, men hvad den handel angår ved jeg ikke noget med sikkerhed.

              Comment


                E
                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Hvis Dalgaard skulle være ude indtil omkring 1/3, så skal han lige have noget boldføling, som han i forvejen er i underskud med, og så tikker kalenderen derudaf. Derfor kan han stadig godt give mening, især hvis han kan være med til at lande livsvigtige points i senere i foråret; men det må blive lidt i kamp med uret. Ikke den nemmeste beslutning for den sportslige ledelse; men mon der er en plan b efterhånden, når deadline nådesløst nærmer sig?
                vi er allerede igang med plan B allerede jo

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Argh, brækkede ribben er da ikke så slemt. Altså, der er stor forskel på det, og bøjede ribben er værre i forhold til selve smertefølelsen. Dog varer brækkede ribben selvfølgelig typisk længere tid at komme sig over.
                  Jeg har prøvet begge dele. Man kan ikke yde 100% med nogle af dem. Og slet ikke med bøjede, det gjorde ondt bare og trække vejert( og man skal slet ikke grine)
                  men har da spille en hel rugby kamp ( 1 div)godt tapet rundt om kroppen med 2 brækket.
                  Nu går fremad

                  Comment


                    Korrekt, ikke 1,3 men 1,4 mill for Mikkelsen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Envi Se indlæg
                      Korrekt, ikke 1,3 men 1,4 mill for Mikkelsen
                      Er det et officielt tal?

                      Comment


                        Det tror jeg ganske simpelt ikke på.

                        Comment


                          Søren Sorgenfri ‏@SSorgenfri 3m3 minutes ago
                          Ex #fck #bif #ifkgbg Kenneth Zohore bliver løst af Fiorentina kontrakt og når de det, går han til #ob. Italiensk kilde. #transferdk

                          Comment


                            Hvad skal vi med zohore? Hent nu bare TD, så er jeg sku ligeglad med den skade, han er en målscorer! Greve og Lado kan godt klare de første par kampe

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af W0o0q Se indlæg
                              Søren Sorgenfri ‏@SSorgenfri 3m3 minutes ago
                              Ex #fck #bif #ifkgbg Kenneth Zohore bliver løst af Fiorentina kontrakt og når de det, går han til #ob. Italiensk kilde. #transferdk
                              Gad vide hvor mange han kan nå at sende til OB inden vinduet lukker om et døgns tid
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af W0o0q Se indlæg
                                Søren Sorgenfri ‏@SSorgenfri 3m3 minutes ago
                                Ex #fck #bif #ifkgbg Kenneth Zohore bliver løst af Fiorentina kontrakt og når de det, går han til #ob. Italiensk kilde. #transferdk
                                Det har bare at være en and! Så vil jeg hellere have Casper Johansen!
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X