Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af longo Se indlæg
    Hep på linien. Skylder en tysk forklaring eller i hvert fald en opfølgning på et rygte. Har lige talt med min gode bekendte i Ådalen, som var meget stille. Meget mere end vanligt. Sammenholdt med at han sagde, at der ikke har været så mange ting i gang i årevis, tolker jeg det rigtig godt. Og tror på både til- og afgange.
    Tyskerhistorien ville han kun kommentere med: der sker så meget og kommer hele tiden nye muligheder!
    Hvad var det for noget du skyldte opfølgning på ?

    Måske det for en gangs skyld er en fordel at være sent ude.

    Og er der nogen der vil have Emil, så sælg for fanden, han bliver ikke god igen på Fyn!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af W0o0q Se indlæg
      Søren Sorgenfri ‏@SSorgenfri 3m3 minutes ago
      Ex #fck #bif #ifkgbg Kenneth Zohore bliver løst af Fiorentina kontrakt og når de det, går han til #ob. Italiensk kilde. #transferdk
      Søren Sorgenfri er vist sportsjournalist på Berlingske. Ved ikke hvor troværdig den her er. Der står Italiensk kilde, men det kan jo være en mega utroværdig kilde. Men bortset fra det, så kunne Zohore da være en interessant angriber at få ind med et kæmpe potentiale. Kan jo være Kent Nielsen har peget på ham. Håber dog stadig på Thomas Dalgaard, men det ene behøver jo ikke udelukke det andet ;-)

      Comment


        Er meget stor tilhønger af Zohore, og selvrom hans store dovne udtryk, så er han en ualmindelig hurtig fodboldspiller, og jeg mener at han stadig har et kæmpe uforløst potentiale!!!

        Comment


          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...laegetjek-i-ob

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Hvad var det for noget du skyldte opfølgning på ?

            Måske det for en gangs skyld er en fordel at være sent ude.

            Og er der nogen der vil have Emil, så sælg for fanden, han bliver ikke god igen på Fyn!
            I midten af sidste uge hørte jeg, at der var aftale hjemme med en spiller, der på en eller anden måde havde noget med tysk fodbold at gøre. Og at det skulle offentliggøres fredag. Men så skete der et eller andet som vi jo bare kan gisne om..

            det var det hele

            Comment


              De har lige brugt 5 minutters tid på OB i EB's transfer-tv...
              Sådan overordnet så ser de OB som et hold (som det ser ud lige nu), der bare skal være glade for at overleve i Superligaen, og så kunne få en frisk start til sommer. Jeg er nok ret enig med dem.
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                De har lige brugt 5 minutters tid på OB i EB's transfer-tv...
                Sådan overordnet så ser de OB som et hold (som det ser ud lige nu), der bare skal være glade for at overleve i Superligaen, og så kunne få en frisk start til sommer. Jeg er nok ret enig med dem.
                Sad but true......
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  Thomas Dalgaard befinder sig angiveligt på fyn lige nu og nærmer sig dermed OB. Keneth Zohore, den tidligere FCK'er og BIF'er kan ligeledes være på vej til OB

                  Comment


                    Dalgaard bekræfter.. Næsten
                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-dansk-skifte

                    Comment


                      Det var egentlig KL selv jeg tænkte
                      på, hvorfor han gør det... ikke hvorfor OB gør :-)
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Det var egentlig KL selv jeg tænkte
                        på, hvorfor han gør det... ikke hvorfor OB gør :-)
                        penge penge penge. Økonomisk uafhængighed..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          penge penge penge. Økonomisk uafhængighed..
                          Og det var egentlig pointen før, er der nogen der ved det..? Gør han det for pengene..?
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af longo Se indlæg
                            I midten af sidste uge hørte jeg, at der var aftale hjemme med en spiller, der på en eller anden måde havde noget med tysk fodbold at gøre. Og at det skulle offentliggøres fredag. Men så skete der et eller andet som vi jo bare kan gisne om..

                            det var det hele
                            Tak - Kan jeg godt huske nu du siger det.

                            NB: Ham Tim V. fra Finland og Dortmund 2, er vist skiftet til Vikotoria Køln.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Og det var egentlig pointen før, er der nogen der ved det..? Gør han det for pengene..?
                              What else?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                What else?
                                Læste du slet ikke det indlæg du svarede på til at starte med, hehe :-)
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X