Oprindeligt indsendt af elias.odense
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1
Collapse
X
-
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...oendby/5424130
Transfer tv er startet. Skal nok lytte omkring OB rygter :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæghttp://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...oendby/5424130
Transfer tv er startet. Skal nok lytte omkring OB rygter :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægI den halve times tid, jeg har set med indtil videre, der har det stort set udelukkende handlet om FCM (der sker så også ting og sager derovre på Heden) - dog har de lige kort været omkring Kasper Larsen og hans forhandlinger med Astana
Comment
-
Er der nogen der ved noget om KL..? Det lyder meget godt at sige det er for pengenes skyld, men er Astana nu den mulighed der er for spilletid, uden det samtidig binder ham, hvorfor skulle han så ikke gøre det..? Han har en løn sikret i OB når han kommer hjem igen, hvis ikke det er den løn har får hele tiden/svarer til det samme...Last edited by Kaspernon; 02-02-2015, 10:30.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægEr der nogen der ved noget om KL..? Det lyder meget godt at sige det er for pengenes skyld, men er Astana nu den mulighed der er for spilletid, uden det samtidig binder ham, hvorfor skulle han så ikke gøre det..? Han har en løn sikret i OB når han kommer hjem igen, hvis ikke det er den løb har får hele tiden/svarer til det samme...
Comment
-
Hep på linien. Skylder en tysk forklaring eller i hvert fald en opfølgning på et rygte. Har lige talt med min gode bekendte i Ådalen, som var meget stille. Meget mere end vanligt. Sammenholdt med at han sagde, at der ikke har været så mange ting i gang i årevis, tolker jeg det rigtig godt. Og tror på både til- og afgange.
Tyskerhistorien ville han kun kommentere med: der sker så meget og kommer hele tiden nye muligheder!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af longo Se indlægHep på linien. Skylder en tysk forklaring eller i hvert fald en opfølgning på et rygte. Har lige talt med min gode bekendte i Ådalen, som var meget stille. Meget mere end vanligt. Sammenholdt med at han sagde, at der ikke har været så mange ting i gang i årevis, tolker jeg det rigtig godt. Og tror på både til- og afgange.
Tyskerhistorien ville han kun kommentere med: der sker så meget og kommer hele tiden nye muligheder!
Comment
Comment