Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
    Jeg forstår virkeligt ikke hvad han vil der.. Penge?
    Fatter det heller....det kan næsten kun være fordi pengene er virkeligt store
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      Fatter intet hvis OB ikke får noget ud af den handel

      Comment


        Nogen der tager ned og ser træningen her om et kvarters tid?

        Comment


          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...oendby/5424130

          Transfer tv er startet. Skal nok lytte omkring OB rygter :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...oendby/5424130

            Transfer tv er startet. Skal nok lytte omkring OB rygter :).
            I den halve times tid, jeg har set med indtil videre, der har det stort set udelukkende handlet om FCM (der sker så også ting og sager derovre på Heden) - dog har de lige kort været omkring Kasper Larsen og hans forhandlinger med Astana
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              Har selv skrevet 3 spørgsmål om OB uden held

              Comment


                Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                Jeg forstår virkeligt ikke hvad han vil der.. Penge?
                ja den fatter jeg heller ikke meget af....må være pengene der er gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Har selv skrevet 3 spørgsmål om OB uden held
                  De er vel som altid meget BØF/FCK centriske.

                  Comment


                    Off topic, men Hans Krabbe fra FCM er da en fantastisk kommunikationschef.
                    "Er I færdige med at handle"
                    "Nej".
                    Sådan. Lyder som om, han bare elsker at snakke fodbold.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      I den halve times tid, jeg har set med indtil videre, der har det stort set udelukkende handlet om FCM (der sker så også ting og sager derovre på Heden) - dog har de lige kort været omkring Kasper Larsen og hans forhandlinger med Astana
                      Ja, det har primært været deres fokus. Men jeg holder øjne og ører åbne. Sidder også med tv2s livedækning og #transferdk på twitter, og spørger "alle" steder. Tv2s er gode til at svare.

                      Comment


                        Er der nogen der ved noget om KL..? Det lyder meget godt at sige det er for pengenes skyld, men er Astana nu den mulighed der er for spilletid, uden det samtidig binder ham, hvorfor skulle han så ikke gøre det..? Han har en løn sikret i OB når han kommer hjem igen, hvis ikke det er den løn har får hele tiden/svarer til det samme...
                        Last edited by Kaspernon; 02-02-2015, 10:30.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Er der nogen der ved noget om KL..? Det lyder meget godt at sige det er for pengenes skyld, men er Astana nu den mulighed der er for spilletid, uden det samtidig binder ham, hvorfor skulle han så ikke gøre det..? Han har en løn sikret i OB når han kommer hjem igen, hvis ikke det er den løb har får hele tiden/svarer til det samme...
                          Håber fandme at vi får 1-2 mill i leje

                          Comment


                            Vi ville ikke leje ham ud hvis vi ikke fik noget for det. Han har spillet næsten alle kampe de to sidste sæsoner, så ville jo ikke give nogen mening hvis vi bare lod ham gå.

                            Comment


                              Hep på linien. Skylder en tysk forklaring eller i hvert fald en opfølgning på et rygte. Har lige talt med min gode bekendte i Ådalen, som var meget stille. Meget mere end vanligt. Sammenholdt med at han sagde, at der ikke har været så mange ting i gang i årevis, tolker jeg det rigtig godt. Og tror på både til- og afgange.
                              Tyskerhistorien ville han kun kommentere med: der sker så meget og kommer hele tiden nye muligheder!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af longo Se indlæg
                                Hep på linien. Skylder en tysk forklaring eller i hvert fald en opfølgning på et rygte. Har lige talt med min gode bekendte i Ådalen, som var meget stille. Meget mere end vanligt. Sammenholdt med at han sagde, at der ikke har været så mange ting i gang i årevis, tolker jeg det rigtig godt. Og tror på både til- og afgange.
                                Tyskerhistorien ville han kun kommentere med: der sker så meget og kommer hele tiden nye muligheder!

                                Comment

                                Working...
                                X