Oprindeligt indsendt af obforever
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1
Collapse
X
-
-
Der er 4 måneder til vi spiller den sidste kamp, vi skal handle en vi kan bruge i alle 4 måneder...
1 måneds skade, 1 måned til at komme tilbage og til at finde lidt ind på holdet, så er der 2 tilbage til at få gang i karrieren igen... Det er jeg ikke tryg ved...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDer er 4 måneder til vi spiller den sidste kamp, vi skal handle en vi kan bruge i alle 4 måneder...
1 måneds skade, 1 måned til at komme tilbage og til at finde lidt ind på holdet, så er der 2 tilbage til at få gang i karrieren igen... Det er jeg ikke tryg ved...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnej det sgutte optimalt - men så må JH jo sætte plan C og D i værk.....for dem har han vel liggende817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJa mon ikke han har kig på endnu en middelmådig angriber med et niveau som knap rækker til 1. div som han kan smide 1,3 mill og en 4 årig kontrakt efter ;-) ..
http://www.bold.dk/nyt/hobro-ude-efter-thygesen
skræmmende handel JH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægOK, sorry det var ikke min mening at træde nogen over tæerne....eller ribbenene ;-), vil dog tro der kan være forskel på sådanne brud, bl.a. præcist hvilket ribben der er tale om og hvor voldsomt slaget har været. Jeg har naturligvis ingen anelse om hvor slemt det står til med Dalgaard, men jeg håber bare stadig vi lejer ham frem til sommer, evt suppleret med endnu en angriber med fart i støvlerne, så dybdeløb også kan blive et våben fra vores side.
Blot ville jeg lige pointere, at det der med et brækket ribben altså ikke er for sjov....man kan stort set intet lave udover bare at sidde stille og hvile.
....og hvor er det dog tragikomisk - først "lander" OB ham svenskeren...ham napper EfB for næsen af OB. Dernæst er den sikker med Dalgaard - så kommer der lige et brækket ribben i vejen....hvad så nu, JH? Du har haft hele efteråret og vinteren over til at se på bl.a. angribere - du har vel fundet frem til mere end blot disse to?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJa mon ikke han har kig på endnu en middelmådig angriber med et niveau som knap rækker til 1. div som han kan smide 1,3 mill og en 4 årig kontrakt efter ;-) ..
Har der overhovedet været en plan, for det her vindue.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægNu er du ikke fair overfor Jesper Hansen. Casper Johansen kan da ikke koste over en million, og kan sikkert overtales til at sige ja til en 3 årig kontrakt . 1,2 mille om året. Og en million til Middelfart hvis han spiller 2 hele kampe.
Har der overhovedet været en plan, for det her vindue.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDer var nu ikke noget at undskylde for :-)
Blot ville jeg lige pointere, at det der med et brækket ribben altså ikke er for sjov....man kan stort set intet lave udover bare at sidde stille og hvile.
....og hvor er det dog tragikomisk - først "lander" OB ham svenskeren...ham napper EfB for næsen af OB. Dernæst er den sikker med Dalgaard - så kommer der lige et brækket ribben i vejen....hvad så nu, JH? Du har haft hele efteråret og vinteren over til at se på bl.a. angribere - du har vel fundet frem til mere end blot disse to?
Nu starter man så endnu et vindue med at nøle så man i den første handel bliver overhalet af en konkurrent og man står tilbage med en lang næse og er til grin . Så vender man næsen mod den angriber som man også i sommer blev snydt for pga nøleri , men han er så i nøletiden rendt ind i en skade ..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægNU må det stoppe. Det der indlæg er så usigelig dumt, at det ikke på nogen som helst måde tenderer at være morsomt...det er simpelthen DUMT
sarkasme - ja, decideret sjovt....nja ikke rigtigt vel - nærmere tragikomisk, lidt ligesom den virkelighed han beskriver.
Comment
Comment