Oprindeligt indsendt af sinus
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1
Collapse
X
-
Lyder som om vi skal konkurrere med Hobro om, hvem der vil betale mest af hans løn i Heerenveen. Heerenveen vil formodentlig gerne helt af med ham, så er spørgsmålet vel egentlig 'bare', hvad der ligger økonomisk i det. Håber vi nøjes med at leje ham i ½ år - f.eks. med en klausul på køb, der nok ikke er ret høj. Hvis vi ikke får ham, så overlever vi nok også det - men jeg er heller ikke den vilde Dalgaard-fan, skal det siges.
Comment
-
Lad os nu bare få Dalgaard! Græder mig virkeligt i søvn hvis vi ikke kan hamle op med Hobro, af alle klubber!Ja, han er måske mærket på selvtilliden, og ja han har ikke spillet meget. Men faktum er, at det kun er et halvt år siden han sidst bombede løs i Superligaen, og jeg tror, han inden for rimelighedens grænser er en af de mest sikre kort vi kan få. En angrebs-duo med Dalgaard - Greve tror jeg kunne gå hen og blive et hit.
Comment
-
Tjek det her. Han har altid bombet i dk. På forskellige niveauer godt nok
http://da.m.wikipedia.org/wiki/Thomas_Dalgaard
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægHvor har han ellers bombet end VFF? Kender ham ikke såå godt..
Masser af mål i Skive af to omgange og en meget kort periode i Randers.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægHvor har han ellers bombet end VFF? Kender ham ikke såå godt..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet ville være et nederlag af karat hvis vi ikke kan overmatche HobroBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet kan vi udenal tvivl ogsåsagtens gøre på det økonomiske, noget andet er hvad TD vil.Last edited by Garn; 01-02-2015, 12:54.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet kan vi udenal tvivl ogsåsagtens gøre på det økonomiske, noget andet er hvad TD vil.
så tror det kommer ned til kroner og øre. Men sportsligt må vi da stadig være mest attraktiv
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Garn Se indlægDet er jeg sikker på at vi kan. Er der ikke noget med at Hobro får deres dyreste spillere finansieret eksternt, af en eller anden rigmand? Også lønnen. Og hvad han vil give, ligger måske udenfor vores budget?
på mig lyder det mest som at de gerne vil leje Poul i FCM
Så i bund og grund kan FCM fucke os for 2 handler i dette vindue
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægNu ved jeg godt det der med bagklogskab osv .. Men som det også blev nævnt i sommers så havde det været bedre at prøve at nå til enighed med VFF dengang , fremfor blot at smide et bud på 2,5 mill . I stedet smed man om sig med penge på ubrugelige spillere . Nu kan man så igen forsøge sig med Dalgaard og smide X antal kr efter det , for at rette op på sommerens misserable transfers .
Dengang var TD varm og i form , nu er der en risiko for at vi får en spiller som er ude af form og knækket på selvtilliden fordi det for anden gang var en falliterklæring for ham at komme til udlandet ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægDet er jo også muligt, at Dalgård havde ambitioner om at komme til udlandet, og derfor ikke var interesseret i OB på det tidspunkt.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment