Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Lidt fra hestens egen mund.

http://www.bold.dk/nyt/dalgaard-ob-o...e-interessante

Så må vi håbe,at vi sidder med bedre kort på hånden end Hobro ?
    Det ville være et nederlag af karat hvis vi ikke kan overmatche Hobro

Comment

Lyder som om vi skal konkurrere med Hobro om, hvem der vil betale mest af hans løn i Heerenveen. Heerenveen vil formodentlig gerne helt af med ham, så er spørgsmålet vel egentlig 'bare', hvad der ligger økonomisk i det. Håber vi nøjes med at leje ham i ½ år - f.eks. med en klausul på køb, der nok ikke er ret høj. Hvis vi ikke får ham, så overlever vi nok også det - men jeg er heller ikke den vilde Dalgaard-fan, skal det siges.

Comment

Lad os nu bare få Dalgaard! Græder mig virkeligt i søvn hvis vi ikke kan hamle op med Hobro, af alle klubber!Ja, han er måske mærket på selvtilliden, og ja han har ikke spillet meget. Men faktum er, at det kun er et halvt år siden han sidst bombede løs i Superligaen, og jeg tror, han inden for rimelighedens grænser er en af de mest sikre kort vi kan få. En angrebs-duo med Dalgaard - Greve tror jeg kunne gå hen og blive et hit.

Comment

Hvor har han ellers bombet end VFF? Kender ham ikke såå godt..

Comment

Tjek det her. Han har altid bombet i dk. På forskellige niveauer godt nok

http://da.m.wikipedia.org/wiki/Thomas_Dalgaard

Comment

Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
              http://da.wikipedia.org/wiki/Thomas_Dalgaard

Masser af mål i Skive af to omgange og en meget kort periode i Randers.

Comment

Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                Primært i Skive - 1.div. Der kom han fra, røg til Randers, hvor det længe ikke gik så godt, men så gik han mål-amok en halvsæson og blev solgt til tyrkisk fodbold, hvor han ikke fik spillet ret meget. Derfra hjem til Skive igen og bombe videre, så røg han til Viborg, hvor det også kørte meget overbevisende, men igen i 1.div til at starte med. Sidste sæson var han jo Viborgs eneste rigtige våben og beviste for første gang i karrieren, at han kunne holde gang i scoringen på et højere niveau over en hel sæson.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det ville være et nederlag af karat hvis vi ikke kan overmatche Hobro
                  det kan vi udenal tvivl ogsåsagtens gøre på det økonomiske, noget andet er hvad TD vil.
                  Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    det kan vi udenal tvivl ogsåsagtens gøre på det økonomiske, noget andet er hvad TD vil.
                    Det er jeg sikker på at vi kan. Er der ikke noget med at Hobro får deres dyreste spillere finansieret eksternt, af en eller anden rigmand? Også lønnen. Og hvad han vil give, ligger måske udenfor vores budget?
                    Last edited by Garn; 01-02-2015, 12:54.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Det er jo det. Han har bare ikke lagt skjul på at der skal cash's ind her de sidste år..
                      så tror det kommer ned til kroner og øre. Men sportsligt må vi da stadig være mest attraktiv

Comment

Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
                        Det er jeg sikker på at vi kan. Er der ikke noget med at Hobro får deres dyreste spillere finansieret eksternt, af en eller anden rigmand? Også lønnen. Og hvad han vil give, ligger måske udenfor vores budget?
                        Jo de har(også) en der hjælper til. Men de kunne jo også bruge nogle af EB pengene på det..
                        på mig lyder det mest som at de gerne vil leje Poul i FCM

Så i bund og grund kan FCM fucke os for 2 handler i dette vindue

Comment

Skulle være tale om et køb

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...lgaard/5423341

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Nu ved jeg godt det der med bagklogskab osv .. Men som det også blev nævnt i sommers så havde det været bedre at prøve at nå til enighed med VFF dengang , fremfor blot at smide et bud på 2,5 mill . I stedet smed man om sig med penge på ubrugelige spillere . Nu kan man så igen forsøge sig med Dalgaard og smide X antal kr efter det , for at rette op på sommerens misserable transfers .
                            Dengang var TD varm og i form , nu er der en risiko for at vi får en spiller som er ude af form og knækket på selvtilliden fordi det for anden gang var en falliterklæring for ham at komme til udlandet ..
                            Det er jo også muligt, at Dalgård havde ambitioner om at komme til udlandet, og derfor ikke var interesseret i OB på det tidspunkt.

Comment

Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                              Det er jo også muligt, at Dalgård havde ambitioner om at komme til udlandet, og derfor ikke var interesseret i OB på det tidspunkt.
                              TD havde helt sikkert et ønske om en lukrativ kontrakt som afslutningen på hans karriere som fodboldspiller. Jeg er samtidig overbevist om at JH/OB har strukket sig mest muligt og afgivet et et bud som er det bedste der kunne gives i den situation OB er i, og med den alder TD har og med spillemæssige kvaliteter han besidder.
                              Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Dalgaard er klar for de striwede, melder BTs Søren Sorgenfri på Twitter.

Comment

Working...
                                X