Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Nej. Vi har også brug for en klassisk 6'er. Det sker alt for ofte, at vi ikke får "kampmomentum" (som Ove P vist kalder det), fordi vi ikke kan bryde modstandernes spil ned. Azer gør det til tider godt, men han er for svingende. Får vi overtaget på kampen, så har vi altså mange spillere, som er gode nok til at score. Men selvfølgelig er en klasseangriber da ønsket - det er sådan en vel i alle klubber.

Men igen - en klassisk 6'er - alá Christian Keller. Det tror jeg ville kunne betyde meget for vores spil.
    OK, men måske det er snarere derefter HJ (med erfaring i Suppen), der kan hjælpe os hurtiger med det problem som en bosnisk spiller som tager tid at vænne sig til niveau og tempo? Kunne han ikke også spille en 6ér?
    Men måske vi hvid mere efter Bosnieren spillede med vores drenge i dag.
    Jeg er glad for alle de gør os bedre, uanset hvilken position.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Google oversæt er ikke til nogen stor hjælp, men forstår det i hvert fald sådan, at Bodul er i tankerne som afløser for Marco Djuricin i Sturm Graz, såfremt han ender med at blive solgt, hvilket meget vel sker dette vindue...

http://www.transfermarkt.de/marco-dj...page/1#2142803

"Bodul als Nachfolger im Gespräch"

http://www.sturm12.at/2014/12/23/ana...scoutingluege/ (Oprindelige link)

"Die lautesten Gerüchte folgen jedenfalls noch den alten Mustern. Mit Roman Kienast, Darko Bodul und Gergely Bobal sogar haargenau"

Fandt en anden side: http://www.fussball-imnetz.at/11789_...rtransferliste

SK Sturm Graz

Zugänge

Abgänge

Gerüchte
      Nils Quaschner (von Red Bull Salzburg?)
      Roman Kienast (von Austria Wien?)
      Darko Bodul (von Odense BK?)
      Marco Djuricin (zu Red Bull Salzburg, RB Leipzig, FC Brentford?)
      Anel Hadzic (nach Italien?)

Så måske Bodul er på vej til en hurtig retur hjem igen...
      Lige en update fra det østrigske...

Djuricin er solgt, til gengæld har de fået en ung angriber ind på prøve, tror faktisk også han er købt nu... om han så er erstatningen ved jeg ikke, men en angriber ind åbner jo da i hvert fald ikke mere op for Bodul... men nu må vi se, på de seneste opdaterede rygte lister florerer han da stadig så måske...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...enarie/5390547

- ved ikke lige hvor den hører hjemme....

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...enarie/5390547

- ved ikke lige hvor den hører hjemme....
          Økonomi
          Kent Nielsen tråd

Dejligt at høre lidt fra Thorborg. Man kan vel ikke undgå at blive lidt optimistisk for fremtiden

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Økonomi
            Kent Nielsen tråd

Dejligt at høre lidt fra Thorborg. Man kan vel ikke undgå at blive lidt optimistisk for fremtiden
            Til gengæld er det altså ikke helt optimalt at bestyrelsen er så meget inde over den daglige drift selvom det er "skjult" igennem et sportsudvalg ...

Hvem har det sportslige ansvar? Sportsudvalget eller sportsdirektøren? Er JH ren administrator eller hvad?

Det virker som om Thorborg ikke kan holde sig fra det sjove i OB (køb og salg af spillere) men alligevel ikke har tid til at sætte sig i direktørstolen og styre hele driften..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Til gengæld er det altså ikke helt optimalt at bestyrelsen er så meget inde over den daglige drift selvom det er "skjult" igennem et sportsudvalg ...

Hvem har det sportslige ansvar? Sportsudvalget eller sportsdirektøren? Er JH ren administrator eller hvad?

Det virker som om Thorborg ikke kan holde sig fra det sjove i OB (køb og salg af spillere) men alligevel ikke har tid til at sætte sig i direktørstolen og styre hele driften..
              Vel også fair nok når man betaler gildet
              Lyder helt klart sådan at JH skal finde spilleren, prisen osv og gå til Sportsudvalget med det for at få godkendelse.
              Det har jeg som sådan ikke noget i mod andet at det kan være med til at forsinke processen i de tilfælde hvor man skal være hurtig på aftrækkeren..

det jeg faldt over var at man udtaler at man har hentet nødløsnings spillere. Spillere man måske ved ikke er gode nok men det var hvad man kunne betale.

Comment

Lyder helt klart sådan at JH skal finde spilleren, prisen osv og gå til Sportsudvalget med det for at få godkendelse.
                Det har jeg som sådan ikke noget i mod andet at det kan være med til at forsinke processen i de tilfælde hvor man skal være hurtig på aftrækkeren..

det jeg faldt over var at man udtaler at man har hentet nødløsnings spillere. Spillere man måske ved ikke er gode nok men det var hvad man kunne betale.
                Faldt også over det med at man har hentet spillere som er "nødløsninger" hvilket jeg ikke forstår , så skulle da have haft kortere kontrakter , og ville som jeg har sagt hele tiden hellere have hentet 2-3-4 gode spillere fremfor 7-8 middelmådige spillere uden det fornødne niveau .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Hvor står der 'nødløsningsspillere'? Det er muligt at jeg er ved at blive blind, men jeg kan ikke finde det i artiklen?

Comment

Hmmmm. Nu er jeg sgu også forvirret..
                    stod det ikke tidligere i artiklen?

Censur?

Comment

Hmmmm. Nu er jeg sgu også forvirret..
                      stod det ikke tidligere i artiklen?

Censur?
                      jeg har også læst det mener jeg. Der må være redigeret i teksten. Kanske JH er presset på de indre linier 😳
                      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Hvor står der 'nødløsningsspillere'? Det er muligt at jeg er ved at blive blind, men jeg kan ikke finde det i artiklen?
                        Følgende er fra fredagens artikel om OB:

Ansættelsen af KN som cheftræner er et vigtigt første skridt i genopbygningen af et troværdigt superligahold. Omkring de seneste års famleri på transfermarkedet udtaler JH bl.a.:
                        "OB kom senere i gang med at skære ned ovenpå finanskrisen end andre danske klubber. Det betyder for eksempel, at vi i den første periode af min tid i nogle tilfælde har hentet spillere ind, som ikke nødvendigvis var tænkt som langsigtede løsninger. Jeg vil ikke sige, det var lappe-løsninger, men det handlede om, hvad vi kunne hente til, samtidig med at klubben bremsede op økonomisk".

Comment

Økonomi
                          Kent Nielsen tråd

begge glimrende bud ;)
                          - en tidlig lørdag med søvn i øjnene får skylden for den uheldige placering....

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            begge glimrende bud ;)
                            - en tidlig lørdag med søvn i øjnene får skylden for den uheldige placering....

Comment

Det er bare en dum mellemløsning ... bestyrelsen er udpeget af ejerne til at udarbejde en langsigtet strategi om hvad man vil med "virksomheden". Bestyrelsen ansætter en direktør til at håndtere den daglige drift, herunder ansættelse og fyring af medarbejdere.
                              Når bestyrelsen der har ansvaret for de overordnede linjer og det langsigtede er det bare ikke hensigtsmæssigt at de blander sig i den daglige drift.. at de måske mener at de brændte fingrene med PH og derfor nu ikke har tiltro til at JH kan udfylde sin rolle er jo ikke så fedt.

Optimalt burde JH have et beløb at disponere over og så er det op til ham at forvalte det bedst muligt, herunder antal spillere, hvilke spillere til hvilke pladser og hvilken kvalitet de skal have .. hvem har i dag ansvaret for holdsammensætningen hvis vi tager udgangspunkt i de spillere der er kommet til under JH og for den sags skyld TB og PH ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Det er bare en dum mellemløsning ... bestyrelsen er udpeget af ejerne til at udarbejde en langsigtet strategi om hvad man vil med "virksomheden". Bestyrelsen ansætter en direktør til at håndtere den daglige drift, herunder ansættelse og fyring af medarbejdere.
                                Når bestyrelsen der har ansvaret for de overordnede linjer og det langsigtede er det bare ikke hensigtsmæssigt at de blander sig i den daglige drift.. at de måske mener at de brændte fingrene med PH og derfor nu ikke har tiltro til at JH kan udfylde sin rolle er jo ikke så fedt.

Optimalt burde JH have et beløb at disponere over og så er det op til ham at forvalte det bedst muligt, herunder antal spillere, hvilke spillere til hvilke pladser og hvilken kvalitet de skal have .. hvem har i dag ansvaret for holdsammensætningen hvis vi tager udgangspunkt i de spillere der er kommet til under JH og for den sags skyld TB og PH ..
                                Altså køb af spillere til meget store beløb der selvfølgelig belaster selskabets økonomi syntes jeg ikke går ind under daglig drift. De få gange om året det sker gør at det ikke går ind under den betegnelse IMO

Comment

Working...
                                X