Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Et lidt sørgeligt rygte, men en af mine journo-kontakter påstår, at der "arbejdes på angriber med erfaring fra Danmark". Det er alt hvad jeg har hørt.

    Edit: Og om det betyder én der spiller i DK, eller én der har spillet i DK, aner jeg ikke.
    http://www.bold.dk/nyt/agent-stor-in...e-for-gytkjaer

    Vel noget mere realistisk end Vibe :)

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      det er ikke meget, men det kan principielt godt være Lasse Vibe  meeeen...
      Det tror jeg personligt er meget urealistisk. SDJ-IFK-OB ville være et skridt frem, og ét til siden. Og sportsligt ville det være et skridt ned. Vibe skal ud og "cashe in" på sin gode sæson i Sverige, og skal have sin klassekontrakt i England/Tyskland/Frankrig/Spanien, e.l.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Det tror jeg personligt er meget urealistisk. SDJ-IFK-OB ville være et skridt frem, og ét til siden. Og sportsligt ville det være et skridt ned. Vibe skal ud og "cashe in" på sin gode sæson i Sverige, og skal have sin klassekontrakt i England/Tyskland/Frankrig/Spanien, e.l.
        Ivan Marko Benes sender da 100% Lasse Vibe til Tyskland, om så han rådner op på bænken indtil han bliver 35.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Et lidt sørgeligt rygte, men en af mine journo-kontakter påstår, at der "arbejdes på angriber med erfaring fra Danmark". Det er alt hvad jeg har hørt.

          Edit: Og om det betyder én der spiller i DK, eller én der har spillet i DK, aner jeg ikke.
          Spændende. Jeg har hørt samme rygte fra en kollega, hvis mand har sin daglige gang i OB.
          Jeg ved intet konkret, men jeg har en idé om at det kunne være Thomas Dalgaard. Han har ikke haft den bedste tid i Heerenveen, indtil videre: http://www.bold.dk/nyt/heerenveen-fo...krive-dalgaard
          “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
          Lou Holtz

          Comment


            #80
            Thomas Dalgaard er vel ok at få. Ja, der er andre og bedre, men er de realistiske.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              det er ikke meget, men det kan principielt godt være Lasse Vibe 😜 meeeen...
              Fordi vi har jo de 15+ millioner der skal til at hente ham, for ikke at tale om lønnen og de ambitioner som Vibe ikke får indfriet her.
              Undskyld men, smid lige et stænk realisme ind.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Et lidt sørgeligt rygte, men en af mine journo-kontakter påstår, at der "arbejdes på angriber med erfaring fra Danmark". Det er alt hvad jeg har hørt.

                Edit: Og om det betyder én der spiller i DK, eller én der har spillet i DK, aner jeg ikke.
                Indrømmet, Thomas Dalgaard er mere oplagt, end ham jeg linker til herunder. Det var bare et navn der kom til mig fordi jeg kan huske Ove P. var glad for ham i AGF.


                Edit. Synes formuleringen "erfaring fra Danmark" tyder på en udlænding, det behøves ikke at være det, men er det en dansker, kunne det være formuleret på anden vis, men okay jeg (over)fortolker nok på alle tegn.

                http://www.transfermarkt.de/nando-rafael/profil/spieler/2712









                Last edited by Polle; 03-01-2015, 16:56.

                Comment


                  #83
                  Det dækker et ret bredt felt af angribere. Håber personligt på Dalgaard, og at vi holder os langt væk fra Ilsø. Samt at Jesper Hansen har forstået situationens alvor, og leverer hurtigere og mere kvalitetsbevidst.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                    Det dækker et ret bredt felt af angribere. Håber personligt på Dalgaard, og at vi holder os langt væk fra Ilsø. Samt at Jesper Hansen har forstået situationens alvor, og leverer hurtigere og mere kvalitetsbevidst.
                    Helt enig, det er egentlig det punkt jeg har øverst på listen... Hvis ikke han hæver niveauet, behøver vi for min skyld ikke handle noget som helst...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Fordi vi har jo de 15+ millioner der skal til at hente ham, for ikke at tale om lønnen og de ambitioner som Vibe ikke får indfriet her.
                      Undskyld men, smid lige et stænk realisme ind.
                      jeg beklager hvis jeg har udtrykt mig uklart, men når jeg skriver "det kan principielt godt være Lasse Vibe, meeeen..." så har jeg da mere end antydet at det nok ikke går den vej, men jeg forsøger så igen så det er helt klart for alle hvad jeg mener.
                      Det kan principielt godt være Lasse Vibe, meeeen det nok ikke det vi skal sætte næsen op efter. Zufrieden oder?
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                        Det dækker et ret bredt felt af angribere. Håber personligt på Dalgaard, og at vi holder os langt væk fra Ilsø. Samt at Jesper Hansen har forstået situationens alvor, og leverer hurtigere og mere kvalitetsbevidst.
                        Det kan jo også være en Nicki Bille som Evian efter sigende er interesseret i at leje ud, men deeet....
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Det kan jo også være en Nicki Bille som Evian efter sigende er interesseret i at leje ud, men deeet....
                          That would be awesome !

                          Selvom han har haft lidt ego-problemer tidligere i hans karriere, så ville han være niveauer over vores nuværende angribere, og jeg tror han vil blive en succes. Spørgsmålet er om vi vil have en potentiel ballademager i truppen.

                          Comment


                            #88
                            Med fare for at forum går amok, så er der en i Asien, som kigger sig om efter en ny klub.

                            Peter Utaka har lige afsluttet en udlåning, og hans nuværende klub vil gerne af med ham. Han har efter sigende tjent de penge han skulle derover, og vil gerne tilbage til Europa, for at forsøge at få sin karriere tilbage på sporet igen, der gjorde han i sin tid kom på landsholdet. Jeg fik det at vide for en måneds tid siden, af en som var tæt på ham da han var i OB, og som fortsat har kontakt med ham. Lagde dog ikke noget i det, da jeg ser det som værende urealistisk.
                            Men med den info om at vi kigger efter en som har erfaring med Danmark, så dukkede han da op i hovedet på mig.

                            Fyens og alle andre medier, det er IKKE et rygte, blot min egen fortolkning af hvad der er blevet skrevet i tråden, sammenblandet med min egen lille fantasi.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                              Med fare for at forum går amok, så er der en i Asien, som kigger sig om efter en ny klub.

                              Peter Utaka har lige afsluttet en udlåning, og hans nuværende klub vil gerne af med ham. Han har efter sigende tjent de penge han skulle derover, og vil gerne tilbage til Europa, for at forsøge at få sin karriere tilbage på sporet igen, der gjorde han i sin tid kom på landsholdet. Jeg fik det at vide for en måneds tid siden, af en som var tæt på ham da han var i OB, og som fortsat har kontakt med ham. Lagde dog ikke noget i det, da jeg ser det som værende urealistisk.
                              Men med den info om at vi kigger efter en som har erfaring med Danmark, så dukkede han da op i hovedet på mig.

                              Fyens og alle andre medier, det er IKKE et rygte, blot min egen fortolkning af hvad der er blevet skrevet i tråden, sammenblandet med min egen lille fantasi.
                              Er godt nok vild med din lille fantasy.
                              JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                                Med fare for at forum går amok, så er der en i Asien, som kigger sig om efter en ny klub.

                                Peter Utaka har lige afsluttet en udlåning, og hans nuværende klub vil gerne af med ham. Han har efter sigende tjent de penge han skulle derover, og vil gerne tilbage til Europa, for at forsøge at få sin karriere tilbage på sporet igen, der gjorde han i sin tid kom på landsholdet. Jeg fik det at vide for en måneds tid siden, af en som var tæt på ham da han var i OB, og som fortsat har kontakt med ham. Lagde dog ikke noget i det, da jeg ser det som værende urealistisk.
                                Men med den info om at vi kigger efter en som har erfaring med Danmark, så dukkede han da op i hovedet på mig.

                                Fyens og alle andre medier, det er IKKE et rygte, blot min egen fortolkning af hvad der er blevet skrevet i tråden, sammenblandet med min egen lille fantasi.
                                tja en utaka der er motiveret - ja tak.....meeeeen ser det som mere end usandsynligt

                                Comment

                                Working...
                                X