Oprindeligt indsendt af JMJ
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægLidt flueknepperi, men mener ikke at huske Utaka som værende noget ørn i hovedspillet? Ellers meget enig. Tvivler dog bare på han ville genfinde skarpheden ved en retur.
Mht. hovedspillet husker jeg helt anderledes. At være en stærk afslutter med hovedet betyder vel ikke, at man skal være et fysisk monster som Djiby. Som jeg husker det var Utaka både træfsikker og placeringsstærk i hovedstødsafslutningerne. Ihvertfald i en grad hvor jeg ikke fornemmer nogle af vores nuværende angribere (Kryger undtaget) kan matche ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægLidt flueknepperi, men mener ikke at huske Utaka som værende noget ørn i hovedspillet? Ellers meget enig. Tvivler dog bare på han ville genfinde skarpheden ved en retur.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægBodul ikke til træning i dag... Plejer den ikke at være god nok, når en spiller er blevet "skadet i motionscenteret", og derfor ikke er til den første træning..? (Der må fiskes)
1. Han er syg.
2. Han er blevet væk fra træningen af sig selv. Evt. været hjemme i hjemlandet og kommet for sent af sted. (ikke første gang det er set)
3. Han er i dialog / på besøg, i en anden klub.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægBodul ikke til træning i dag... Plejer den ikke at være god nok, når en spiller er blevet "skadet i motionscenteret", og derfor ikke er til den første træning..? (Der må fiskes)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægKuhn afviste, små 50 min. før indlægget(pudsigt nok), at svare på spørgsmålet om OB..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Ja, jeg ser det også som meget logisk for alle parter. Kent har brug for en assistent, de tager sig af spillerne, da han ikke selv er den bedste til dette. Der er Kuhn fremragende, og de to kender hinanden igennem mange års samarbejde. Jeg tror også gerne Kuhn selv vil prøve noget nyt, efter mange år i AaB, når nu han alligevel ikke kan blive tilbudt cheftrænerjobbet. Den eneste hindring er at Kuhn, vil forsøge sig som cheftræner andetsteds, men hvis han fortsat ønsker rollen som assistent, er sandsynligheden for han lander i Ådalen, stor.
Edit: Om han virkelig er en fremragende assistent ved jeg ikke. Men han er i hvert fald den assistent, der for mest omtale og ros i medierne af spillerne. Jeg kender faktisk ikke navnene på mange assistenter i de andre klubber. Hans eventyr med AaB i CL, har nok heller ikke givet ham mindre opmærksomhed. Men han virker yderst kompetent som assistent.Last edited by WhyNot?; 06-01-2015, 15:57.
Comment
Comment