Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægDet passer ikke. Zlatan er på vej til GF"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægJeg havde selv skrevet en roman og så derefter navnet (Savner en smiley der viser et verdenskendt fingertegn). Så droppede jeg at sende den tekst
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægjeg havde selv lykkeligt glemt alt om ham - tænkte ved mig selv det var da en go omgang rygter der dukkede op - uden nogle af navnene sagde mig det store dog.......men så, suk - hvad er det lige folk får ud af det? jeg forstå ikkForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægÅrh suk - havde helt glemt det glade lille stykke bacon. Hvor træls.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægLige et spørgsmål. Hvordan er Hallgrimur på speed ift. Ruud?
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægOpmærksomhed må være ordet du leder efterBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg huskede ham med det samme og overvejede kort at svare, men "bed mig selv i tungen" og undlod at kommentere. Det må være den bedste løsning at ignorere indlæg fra den side.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægDet passer ikke. Zlatan er på vej til GFBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdu digter http://www.bold.dk/nyt/verratti-zlat...ver-i-paris-sg SVINET waanbeForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Et lidt sørgeligt rygte, men en af mine journo-kontakter påstår, at der "arbejdes på angriber med erfaring fra Danmark". Det er alt hvad jeg har hørt.
Edit: Og om det betyder én der spiller i DK, eller én der har spillet i DK, aner jeg ikke.Last edited by Onkel Riffel; 03-01-2015, 14:19."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægEt lidt sørgeligt rygte, men en af mine journo-kontakter påstår, at der "arbejdes på angriber med erfaring fra Danmark". Det er alt hvad jeg har hørt.
Edit: Og om det betyder én der spiller i DK, eller én der har spillet i DK, aner jeg ikke.Believe OB
Comment
Comment