Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Husk at klage. Det er mere eller mindre standard, at man får refunderet sin bøde første gang man klager, hvis man taler sin sag ordentligt.

    (Beklager off topic, men fuck DSB)
    Vil nok hjælpe hvis du kan fremvise kvittering for at du har købt billetten v evt dankort eller kontoudskrift

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Den tager jeg sgu gerne på min kappe... altså jeg er stadig fuldt ud overbevist om det Kent jo også selv siger, men artiklen var ikke fra i middags må jeg jo nok erkende...

    (Fejlen en sendt videre til DSB, der netop i det øjeblik havde udstukket undertegnede en bøde på 750 bobs, for at have tabt min billet på 53 kr, det er 100% deres skyld, en svinestreg )
    Husk at klage. Det er mere eller mindre standard, at man får refunderet sin bøde første gang man klager, hvis man taler sin sag ordentligt.

    (Beklager off topic, men fuck DSB)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Har JH på noget tidspunkt i dag været ude i medierne og "lukke" OB's vindue?

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Så fik vi skæld ud af Superior. Der er vist hverken saftevand eller kage til os i dag

    MvT
    Den tager jeg sgu gerne på min kappe... altså jeg er stadig fuldt ud overbevist om det Kent jo også selv siger, men artiklen var ikke fra i middags må jeg jo nok erkende...

    (Fejlen en sendt videre til DSB, der netop i det øjeblik havde udstukket undertegnede en bøde på 750 bobs, for at have tabt min billet på 53 kr, det er 100% deres skyld, en svinestreg )

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Du har ret, min fejl, hverken den ene eller anden ny...
    Så fik vi skæld ud af Superior. Der er vist hverken saftevand eller kage til os i dag

    MvT

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Du har ret, min fejl, hverken den ene eller anden ny...

    Leave a comment:


  • Superior
    replied
    Styr jer nu! Der er gamle udtalelser fra mindst en uge siden!

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Den har vi jo lige været igennem den der... og nu kommer KN med en splinterny udtalelse, og lukker den...

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Lad os lige få den her lukket... http://www.bt.dk/superligaen/kent-ni...foelger-da-med

    »Når det så er sagt, så har OB altså en træner (Ove Pedersen, red.) og en sportschef (Jesper Hansen, red.), der har en mission om at styre sig fri af nedrykning, og det skal der ikke endnu en træner til at hjælpe med. De ved helt klart bedst, hvad der er mest gunstigt for holdet i dette transfervindue, så det blander jeg mig ikke i,« siger Kent Nielsen, der holder fuldt fokus på sæsonopstarten med AaB og ikke sin kommende trænergerning i OB.
    Jeps, men JH åbner den:

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...n-med-paa-raad

    MvT

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Lad os lige få den her lukket... http://www.bt.dk/superligaen/kent-ni...foelger-da-med

    »Når det så er sagt, så har OB altså en træner (Ove Pedersen, red.) og en sportschef (Jesper Hansen, red.), der har en mission om at styre sig fri af nedrykning, og det skal der ikke endnu en træner til at hjælpe med. De ved helt klart bedst, hvad der er mest gunstigt for holdet i dette transfervindue, så det blander jeg mig ikke i,« siger Kent Nielsen, der holder fuldt fokus på sæsonopstarten med AaB og ikke sin kommende trænergerning i OB.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Aaarhhgg.....det fremhævede er da vist din egen fortolking.
    Hvis OB er i kontakt med Kent Nielsen om transfers, der ryger ind i hans kommende periode, tror du så virkelig de lukker ørerne, hvis KN har noget at indvende??
    Jeg tænker, at når de kontakter Kent, er det besluttet allerede... men ja, det er kun min egen vurdering...

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Jeg tror de store byggeprojekter er godt under kontrol:
    Haddis vil være en gevinst i spilopbygningen, løbestærk og kæmpstærk, kan spille flere positioner.
    Skogseid som "humørforfri" HB, som også kan spille CF.
    Dalgaard og Zohore at komme tilbage til punch i angrebet.
    Og hvis Lado så stadig kommer i form og Toppel beskytter os mod alt for mange sorte huller ...
    bliver det et god forår!
    Skogseid som angriber? (CF - Center Forward)

    tænker du på center forsvar (CD - Center Defence) eller MF - midtforsvar...

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Jeg tror de store byggeprojekter er godt under kontrol:
    Haddis vil være en gevinst i spilopbygningen, løbestærk og kæmpstærk, kan spille flere positioner.
    Skogseid som "humørforfri" HB, som også kan spille CF.
    Dalgaard og Zohore at komme tilbage til punch i angrebet.
    Og hvis Lado så stadig kommer i form og Toppel beskytter os mod alt for mange sorte huller ...
    bliver det et god forår!

    Leave a comment:


  • Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Aaarhhgg.....det fremhævede er da vist din egen fortolking.
    Hvis OB er i kontakt med Kent Nielsen om transfers, der ryger ind i hans kommende periode, tror du så virkelig de lukker ørerne, hvis KN har noget at indvende??
    Jeg tror ikke de har været så meget i kontakt med ham. Jo hvis de er gået i forhandlinger med en spiller med et håb om en længere kontrakt har de jo nok - og så har de også ladet ham give sit besyv med. Ligesom JH har udtalt.

    Men mit personlige bud er mere, at det hele tiden har været planen at lave korte kontrakter nu så KN kan komme ordentligt med i planlægningen til sommer. Og den plan har de nok drøftet og aftalt med KN da de holdt ansættelsessamtaler med ham. Så jeg tror ikke nødvendigvis de på nogen måde har kontaktet ham omkring handlerne denne vinter.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Det er helt fint, at man laver manøvrer, der skal redde røven på os i foråret. Helt fint med mig.
    Og jeg ved også godt at nedrykningsspøgelset skal tages alvorligt, og at det kan være dyrt for OB, hvis det ender i nedrykning, at tegne længerevarende kontrakter. Men jeg satser på (i mine tanker), at nedrykning ikke sker, og så står OB igen der uden noget brugbart i angrebet....eller måske gør de. Time will tell. Jeg har altid set et stort lys i Zohore, så jeg havde håbet på mere end 5 mdr. i stribet.
    Jamen ingen tvivl om at det ligner "pisse i bukserne løsninger " eller lappeløsninger og at de er foretaget fordi største parten af de tidligere indkøbte spillere til nogles overraskelse ikke er slået til ;-) .
    Men så må vi se til sommer om JH magter at rydde op og få lavet længere kontrakter med de brugbare spillere og afskibet de spillere som er i overskud som ikke i forvejen har kontraktudløb . Man kan vel sige at JH købte/lejede sig et halvt år og et vindue mere til at vise om han magter opgaven i OB .
    Last edited by Magge; 03-02-2015, 16:43.

    Leave a comment:

Working...
X