Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Nej, det er da ikke det samme???

    Ja, jeg er da selvfølgelig ikke i tvivl om at OB informerer en kommende medarbejder om de ting der måtte have ændret sig, eller påvirker ham når han kommer... hvad tror du da..?

    Bold.dk..? Skulle det tages seriøst det argument..?

    OB kontakter ham hvis OB gør sådan og sådan... OB kontakter ham ikke for at høre OM OB skal gøre sådan og sådan...
    Aaarhhgg.....det fremhævede er da vist din egen fortolking.
    Hvis OB er i kontakt med Kent Nielsen om transfers, der ryger ind i hans kommende periode, tror du så virkelig de lukker ørerne, hvis KN har noget at indvende??

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
    Er det ikke det samme som at spørge til råds? Du tror at JH ringer til Kent og siger noget i stil med "Vi skriver med Zohore. Bare lige så du ved det.". Det kan han jo lige så godt læse på bold.dk. Selvfølgelig spørger man KN til råds om hvad han synes om spilleren. Det synes jeg er sagt rimelig explicit i artiklen.
    Nej, det er da ikke det samme???

    Ja, jeg er da selvfølgelig ikke i tvivl om at OB informerer en kommende medarbejder om de ting der måtte have ændret sig, eller påvirker ham når han kommer... hvad tror du da..?

    Bold.dk..? Skulle det tages seriøst det argument..?

    OB kontakter ham hvis OB gør sådan og sådan... OB kontakter ham ikke for at høre OM OB skal gøre sådan og sådan...

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Nu har jeg brokket mig så meget de sidste par år at jeg ikke orker at brokke mig i dag :-)
    JH har rettet op på det total kiksede sommer vindue , så må vi se til sommer om det kun var midlertid opretning for at redde røven i denne sæson . Jeg tror vi står godt forud for den næste 1/2 sæson hvor målet er overlevelse .
    Det er helt fint, at man laver manøvrer, der skal redde røven på os i foråret. Helt fint med mig.
    Og jeg ved også godt at nedrykningsspøgelset skal tages alvorligt, og at det kan være dyrt for OB, hvis det ender i nedrykning, at tegne længerevarende kontrakter. Men jeg satser på (i mine tanker), at nedrykning ikke sker, og så står OB igen der uden noget brugbart i angrebet....eller måske gør de. Time will tell. Jeg har altid set et stort lys i Zohore, så jeg havde håbet på mere end 5 mdr. i stribet.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Dalgaard på leje i et halvt år og med købsoption - det er vel fint
    Zohore - jeg havde håbet meget, han blev signet...og det blev han. Men i et halvt år? Så kan han lige slå igennem hos os, og så passende smutte gratis til sommer. Til sammenligning har vi Thomas Mikkelsen i 4 år. I don't get it. Det er sådan lidt som at pisse i bukserne....men hva' - så havde jeg ikke noget at brokke mig over :-)
    Nu har jeg brokket mig så meget de sidste par år at jeg ikke orker at brokke mig i dag :-)
    JH har rettet op på det total kiksede sommer vindue , så må vi se til sommer om det kun var midlertid opretning for at redde røven i denne sæson . Jeg tror vi står godt forud for den næste 1/2 sæson hvor målet er overlevelse .

    Leave a comment:


  • WhyNot?
    replied
    Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
    Måske Zohore ikke ville skrive en længere kontrakt med OB i håb om at komme af sted eller "hjem" til Brøndby, når de sender Elmander på pension efter forårssæsonen.
    Som han også selv udtaler, så er den korte kontrakt et udtryk for at begge parter gerne vil se hinanden an. OB skal se om han har niveauet til en længere kontrakt, og Kenneth skal se om han får en chance. Derudover er U21 EM til sommer, så det var vigtigt for ham at komme til en klub, hvor han kunne komme til spilletid, frem for en større klub, hvor det ikke var givet.

    Leave a comment:


  • Hanz
    replied
    Måske Zohore ikke ville skrive en længere kontrakt med OB i håb om at komme af sted eller "hjem" til Brøndby, når de sender Elmander på pension efter forårssæsonen.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Dalgaard på leje i et halvt år og med købsoption - det er vel fint
    Zohore - jeg havde håbet meget, han blev signet...og det blev han. Men i et halvt år? Så kan han lige slå igennem hos os, og så passende smutte gratis til sommer. Til sammenligning har vi Thomas Mikkelsen i 4 år. I don't get it. Det er sådan lidt som at pisse i bukserne....men hva' - så havde jeg ikke noget at brokke mig over :-)

    Leave a comment:


  • Hanz
    replied
    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
    Mon ikke at det der gemmer sig bag kontraktlængden og sætningen "så kan vi se hinanden rigtig godt efter", er at spillerne er bange for at binde an med os i længere tid, da de ikke vil risikere at skulle spille 1. division efter sommerferien. Vi risikerer selvfølgelig hård konkurrence, hvis han præsterer godt, men skulle han floppe så kan han hurtigt glemmes og Kent kan få lov til at vælge spillere efter hans hoved. Jeg synes at det er en fin løsning.
    Det handler jo også om to andre elementer. 1. rykker vi ned skal vi jo ikke stå med to hundedyre folk. 2. Kent Nielsen skal vurdere, om han vil beholde dem.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af storm68 Se indlæg
    godt nok træt af de korte kontrakter,vi kan jo stå uden et hold efter sommer pausen.
    jeg kan sagtens følge dig - det minder om de leje aftaler jeg har set mig lidt sur på.....men igen når nu vi står med en ny træner efter sommer pausen, desuden ved vi ikke om Zohore slår til, og endelig kan vi stadig rykke ned....der vil det heller ikke være optimalt at have alt for mange dyre folk rendende.

    Optimalt er det så langt fra.....men det er vores situation jo heller ikke

    Leave a comment:


  • Balboa
    replied
    Oprindeligt indsendt af storm68 Se indlæg
    godt nok træt af de korte kontrakter,vi kan jo stå uden et hold efter sommer pausen.
    Mon ikke at det der gemmer sig bag kontraktlængden og sætningen "så kan vi se hinanden rigtig godt efter", er at spillerne er bange for at binde an med os i længere tid, da de ikke vil risikere at skulle spille 1. division efter sommerferien. Vi risikerer selvfølgelig hård konkurrence, hvis han præsterer godt, men skulle han floppe så kan han hurtigt glemmes og Kent kan få lov til at vælge spillere efter hans hoved. Jeg synes at det er en fin løsning.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Så mangler vi bare en midtbane spiller ala Zimling.

    Man kan vel god håbe så længe at JH ikke har lukket vinduet

    Leave a comment:


  • storm68
    replied
    godt nok træt af de korte kontrakter,vi kan jo stå uden et hold efter sommer pausen.

    Leave a comment:


  • Jesper G
    replied
    Zohore er bekræftet indtil sommer i mail fra OB nu

    Leave a comment:


  • badazz
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Nej, det har han aldrig meldt ud... Han kontakter KN hvis de laver handler der rammer hans periode, det er ikke det samme som spørge om råd...

    ... men ellers lyder artiklen da mere eller mindre som jeg også beskrev der...
    Jeg er nu sikker på, at de ikke signer en spiller (med en længerevarende kontrakt) uden at tage Kent med på råd først.
    Men jeg tror vi er enige

    Leave a comment:


  • mathiashn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Nej, det har han aldrig meldt ud... Han kontakter KN hvis de laver handler der rammer hans periode, det er ikke det samme som spørge om råd...

    ... men ellers lyder artiklen da mere eller mindre som jeg også beskrev der...
    Er det ikke det samme som at spørge til råds? Du tror at JH ringer til Kent og siger noget i stil med "Vi skriver med Zohore. Bare lige så du ved det.". Det kan han jo lige så godt læse på bold.dk. Selvfølgelig spørger man KN til råds om hvad han synes om spilleren. Det synes jeg er sagt rimelig explicit i artiklen.

    Leave a comment:

Working...
X