Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Jeg synes, at vi mangler en 6'er. Hverken Azer, Schoop, Skulason eller Spelmann en rigtig 6'er, som ligger og sweeper foran forsvaret. Der var i efteråret - også under Ove - en tendens til, at vores midtbane var en motorvej for modstanderne. Dermed får vi aldrig lov til "forsvare os med bolden", for vi får sjældent brudt modstandernes spil ned, i og med vores presspil sidder stadig ikke i skabet.
    Vi kunne helt sikkert godt bruge en rigtig 6'er, der kan levere på højt niveau fra forårets start.

    Men jeg synes nu stadig ikke Azer er et dårligt bud på fremtidens 6'er. Af en central midtbanespiller med hans størrelse synes jeg han har vist sig lidt forbavsende ufarlig offensivt, både som målscorer og oplægger. Han er rimelig rolig på bolden, har en udmærket fysik og har forbedret sig en del i nærkampene. Har svært ved at se ham udvikle de offensive kvaliteter i tilstrækkelig grad.

    Derfor tror jeg personligt det er som decideret 6'er han skal spille hvis han for alvor skal slå igennem på dette niveau. En position han også spillede mod slutningen af foråret - og det så fornuftigt ud i mine øjne.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Det er dæleme flot hvis der bliver hentet mere....
    Bestemt. Mon ikke at pengene fra KL's udlejning skal ud og arbejde lidt?
    eller blev de mon brugt på Zohore?

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Det er dæleme flot hvis der bliver hentet mere....
    ja....jeg kan sagtens se vi kan forstærkes; central midt, midterforsvaret nu kasper er rejst, og målmandsposten - alle steder der kunne trænge til en opgradering. Men finder vi lige den blandt kontraktløse spillere??

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Det er dæleme flot hvis der bliver hentet mere....

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ove siger i dagens avis at der stadig er et ledigt nr. til træningslejren i Tyrkiet i næste uge. Det nummer gives enten til en ung spiller fra klubben eller EN NY SPILLER, med klar henvisning til de mange kontraktløse spillere.
    Nice. Så vidt jeg ved rejser de jo i weekenden så det bliver spændende at følge de næste dage..
    Mange pladser kan være i spil

    K Traoré igen?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Er Halgrimur ikke 6'er?
    Jo. Men spørgsmålet er om han er bedre en det vi har til den plads.. Det vides ikke endnu så det bliver spændende..

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Jeg synes, at vi mangler en 6'er. Hverken Azer, Schoop, Skulason eller Spelmann en rigtig 6'er, som ligger og sweeper foran forsvaret. Der var i efteråret - også under Ove - en tendens til, at vores midtbane var en motorvej for modstanderne. Dermed får vi aldrig lov til "forsvare os med bolden", for vi får sjældent brudt modstandernes spil ned, i og med vores presspil sidder stadig ikke i skabet.
    Er Halgrimur ikke 6'er?

    Leave a comment:


  • NicolaiN
    replied
    Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
    Vi kunne vel reelt set godt mangle alternativer på venstre fløj og i det centrale forsvar - så lur mig om der ikke bliver rykket en ung op til en af pladserne som breddespiller...
    Jeg synes, at vi mangler en 6'er. Hverken Azer, Schoop, Skulason eller Spelmann en rigtig 6'er, som ligger og sweeper foran forsvaret. Der var i efteråret - også under Ove - en tendens til, at vores midtbane var en motorvej for modstanderne. Dermed får vi aldrig lov til "forsvare os med bolden", for vi får sjældent brudt modstandernes spil ned, i og med vores presspil sidder stadig ikke i skabet.

    Leave a comment:


  • Claus
    replied
    Vi kunne vel reelt set godt mangle alternativer på venstre fløj og i det centrale forsvar - så lur mig om der ikke bliver rykket en ung op til en af pladserne som breddespiller...

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ove siger i dagens avis at der stadig er et ledigt nr. til træningslejren i Tyrkiet i næste uge. Det nummer gives enten til en ung spiller fra klubben eller EN NY SPILLER, med klar henvisning til de mange kontraktløse spillere.
    Spændende, hvis han mener det alvorligt.

    Nu fik han jo sin "eine neue stürmer" eller faktisk to.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Ove siger i dagens avis at der stadig er et ledigt nr. til træningslejren i Tyrkiet i næste uge. Det nummer gives enten til en ung spiller fra klubben eller EN NY SPILLER, med klar henvisning til de mange kontraktløse spillere.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jeg kunne også bare lade som om jeg havde læst det et andet sted...

    (mon ikke en fad eller to kunne komme på tale, hvis det endte med vi bragede sammen en dag )
    Top man

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Du kan bare sende mig halvdelen af den refunderede bøde
    Jeg kunne også bare lade som om jeg havde læst det et andet sted...

    (mon ikke en fad eller to kunne komme på tale, hvis det endte med vi bragede sammen en dag )

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Tak for hintet, det skal da prøves så...
    Du kan bare sende mig halvdelen af den refunderede bøde

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Husk at klage. Det er mere eller mindre standard, at man får refunderet sin bøde første gang man klager, hvis man taler sin sag ordentligt.

    (Beklager off topic, men fuck DSB)
    Tak for hintet, det skal da prøves så...

    Leave a comment:

Working...
X