Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    medmindre der er en klausul så skal de jo frikøbe ham. Omvendt vil OB nok ikke stå i vejen hvis Kent får budet - og vil man virkeligt have en sur og misfornøjet træner i 3 år fordi han ikke fik lov til at lege landstræner?

Og får han budet så siger han da ja. Men nu har DBU jo selv listet nogle "krav" op til en kommende landstræner - et af dem skulle være international erfaring - ved jeg ikke hvor meget Kent har af den slags.

Jeg tror ikke på det bliver ham - i denne omgang.

Laudrup må stå ret højt på listen, Hjulmand måske, Lars Olsen syntes jeg også er et fint bud. Og hvad med en svensker - ham der træner island lige pt....eller malmøs træner - han har selv fisket en smule......
    Jeg kender ikke "proceduren" på sådan noget... men kunne sagtens forestille mig at man bøjede af, når det var DBU der spurgte. Og jeg tror heller ikke Kent står øverst på deres liste... en arbejdsløs Hjulmand, eller Riddersholm, må da stå før Nielsen... med Laudrup helt fremme på den forreste plads.

Mvh

MaxHH

Comment

Er også rimelig sikker på at Kent må være 5.-6. valg.

MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Jeg kender ikke "proceduren" på sådan noget... men kunne sagtens forestille mig at man bøjede af, når det var DBU der spurgte. Og jeg tror heller ikke Kent står øverst på deres liste... en arbejdsløs Hjulmand, eller Riddersholm, må da stå før Nielsen... med Laudrup helt fremme på den forreste plads.

Mvh

MaxHH
        kender heller ikke proceduren......man ja man vil da helt sikkert ikke stille sig på bagbenene hvis kent fik muligheden. Men udgangspunktet må være at OB skal kompenseres - men mon ikke man fandt en løsning skulle det komme dertil.

Og ja riddersholm havde jeg da hel glemt - ståle har ogsåfør været nævnt som en mulighed. Derudover skulle der vidst også være interesse om en amerikaner (træner vidst pt i norge)

SÅ er kent på den liste så er det et pænt stykke nede. Er det et absolut krav den nye er dansker vil det naturligvis øge hans muligheder en del.

Comment

kender heller ikke proceduren......man ja man vil da helt sikkert ikke stille sig på bagbenene hvis kent fik muligheden. Men udgangspunktet må være at OB skal kompenseres - men mon ikke man fandt en løsning skulle det komme dertil.

Og ja riddersholm havde jeg da hel glemt - ståle har ogsåfør været nævnt som en mulighed. Derudover skulle der vidst også være interesse om en amerikaner (træner vidst pt i norge)

SÅ er kent på den liste så er det et pænt stykke nede. Er det et absolut krav den nye er dansker vil det naturligvis øge hans muligheder en del.
          jeg tror ikke der noget "danskerkrav" til den nye landstræner. International erfaring må højeste prioritet til det job, og det kan selvf. gradbøjes hvad det er. Laudrup må være DBU's favorit, som ikke nødvendigvis er pøblens krav.
          Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            jeg tror ikke der noget "danskerkrav" til den nye landstræner. International erfaring må højeste prioritet til det job, og det kan selvf. gradbøjes hvad det er. Laudrup må være DBU's favorit, som ikke nødvendigvis er pøblens krav.
            Jeg mener man har udtalt at man helst vil have en dansker...

Mvh

MaxHH

Comment

Mvh

MaxHH
              mener jeg også jeg har hørt....men der er selvfølgelig forskel på at man foretrækker en dansker og til at det er et krav.

Comment

Mvh

MaxHH
                Så må de finde en anden. KN skal simpelthen ingen steder.
                Syntes det ville være et kæmpe tilbageslag for OB og processen.
                Man kan sige at hvis man fik en 10-15 mill kompensation ville man kunne opveje tabet med investeringer i truppen men det er nok kun store forbund der smider om sig med så store beløb

Så hold fingrene væk DBU

Comment

Mvh

MaxHH
                  jeg har hørt at Horst Wohlers er ledig...han er NÆSTEN dansker 😂
                  Believe OB

Comment

mener jeg også jeg har hørt....men der er selvfølgelig forskel på at man foretrækker en dansker og til at det er et krav.
                    Bestemt... Og jeg mindes ikke at have læst kategoriske krav om dansk nationalitet fra DBUs side, hvilket også ville male dem ind i et hjørne, unødigt...

Mvh

MaxHH

Comment

KN revser den nye generation af unge

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...re-end-selfies

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

jeg vil næsten kalde en typisk KN udtalelse...og den er ganske svær at være uenig i
                        Believe OB

Comment

Var det den indstilling man så fredag aften?

Comment

Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            Var det den indstilling man så fredag aften?
                            Det er jeg ret sikker på - naturligvis ikke fra alle - men fra udvalgte og det er nok til at ødelægge det stærke kollektiv.

Væk med de spillere, der ikke vil arbejde benhårdt for kollektivet 90 minutter hver kamp.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Det er jeg ret sikker på - naturligvis ikke fra alle - men fra udvalgte og det er nok til at ødelægge det stærke kollektiv.

Væk med de spillere, der ikke vil arbejde benhårdt for kollektivet 90 minutter hver kamp.
                              Enig. Men det store grundlæggende problem er og bliver at en masse spillere ikke er gode nok og holdet/truppen er i total ubalance...
                              Vores fantastiske angreb har jo lignet lort de sidste kampe ift i starten da vi ikke kan fastholde bolden på midten og sætte dem i scene

Comment

Enig. Men det store grundlæggende problem er og bliver at en masse spillere ikke er gode nok og holdet/truppen er i total ubalance...
                                Vores fantastiske angreb har jo lignet lort de sidste kampe ift i starten da vi ikke kan fastholde bolden på midten og sætte dem i scene
                                Det er en opgave at spille bolden op, når man har Lasse, Kirke og Ari på banen samtidig

Comment

Working...
                                X