Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny træner Kent Nielsen
Collapse
X
-
Jeg er ret fortrøstningfuld omkring hele det nye trænerteam. Måtte lige smile, da jeg så kanalsport-indslaget, hvor Kent fortalte, at spillerne nok skal få brug for deres løbesko:-)
Hvis kent kan få noget positivt op at køre, så er det jo også en frisk start for spillere som Momo, Lado, Kirkeskov, Mikkelsen mv.: bare han får én af dem i gang, så er det jo lige så godt som en ny spiller. Jeg bestemmer mig for at tage Ja-hatten på pga. Kent Nielsen; han kan ikke lave mirakler på ingen tid, og jeg tror heller ikke på en topplacering eller andet urealistisk i næste sæson; men jeg er fortrøstningsfuld omkring at få en positiv udvikling i gang.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg er ret fortrøstningfuld omkring hele det nye trænerteam. Måtte lige smile, da jeg så kanalsport-indslaget, hvor Kent fortalte, at spillerne nok skal få brug for deres løbesko:-)
Hvis kent kan få noget positivt op at køre, så er det jo også en frisk start for spillere som Momo, Lado, Kirkeskov, Mikkelsen mv.: bare han får én af dem i gang, så er det jo lige så godt som en ny spiller. Jeg bestemmer mig for at tage Ja-hatten på pga. Kent Nielsen; han kan ikke lave mirakler på ingen tid, og jeg tror heller ikke på en topplacering eller andet urealistisk i næste sæson; men jeg er fortrøstningsfuld omkring at få en positiv udvikling i gang."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg er ret fortrøstningfuld omkring hele det nye trænerteam. Måtte lige smile, da jeg så kanalsport-indslaget, hvor Kent fortalte, at spillerne nok skal få brug for deres løbesko:-)
Hvis kent kan få noget positivt op at køre, så er det jo også en frisk start for spillere som Momo, Lado, Kirkeskov, Mikkelsen mv.: bare han får én af dem i gang, så er det jo lige så godt som en ny spiller. Jeg bestemmer mig for at tage Ja-hatten på pga. Kent Nielsen; han kan ikke lave mirakler på ingen tid, og jeg tror heller ikke på en topplacering eller andet urealistisk i næste sæson; men jeg er fortrøstningsfuld omkring at få en positiv udvikling i gang.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg går gerne med dig her, det er urealistisk med bare top 5-6 næste år. Jeg sidder med en fornemmelse at endelig er "nedrivningen" slut og vi kan måske begynde at kikke frem og bygge op igen. Det er, undskyld udtrykket, en proces som næppe klares på 1/2 sæson. Det kræver stadig udskiftninger og tilgange på mange pladser, men med økonomien på ret spor og et stærkt hold bag holdet er der tegning til noget der er bedre, end set i mange år."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Martin Davidsen @mpbdavidsen 27 min.27 minutter siden Tilbringer fridag ved OB-træning. Kent Nielsen til de unge spillere: 'Nu var I vel ikke til Tinderbox i går?' #sldk
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Vi tager lige en mere...
Martin Davidsen @mpbdavidsen 3 t.3 timer siden T.Mikkelsen er tæt på mål, spiller bolden på tværs til Kryger i stedet for at afslutte. Kent: 'Skyd nu bare i stedet for det pjat der!'
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægVi tager lige en mere...
Martin Davidsen @mpbdavidsen 3 t.3 timer siden T.Mikkelsen er tæt på mål, spiller bolden på tværs til Kryger i stedet for at afslutte. Kent: 'Skyd nu bare i stedet for det pjat der!'
Comment
-
Kent overvejer ny anfører. Det hilser jeg velkommen
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-anfoerer-i-ob
Comment
Comment