Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    "Senere på onsdagen kan du høre meget mere om Kent Nielsens syn på transfervinduet og den nuværende trup, når han er gæst i den første udgave af OB Podcast."

Er det bare mig der har overset det her? Er første gang jeg hører om det i hvert fald. En klub der laver en podcast om sig selv tilgengæld..... Det lyder ikke rart.
    Det orker jeg simpelthen ikke at høre på hvis det er mere af samme skuffe som vi har skulle ligge ører til de sidste 24 timer. FFS

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

MvH ChrisOB
      Der mangler altså en lang tunge

Comment

MvH ChrisOB
        I guder det er sgu vildt . Horsens Sagaen kører videre som en tragedie uden ende ...

Hvad er det for en målfarlighed de bliver ved med at hæfte på Casper Nielsen ? Det ser imo ud til at han er omtrent lige så målfarlig som William Kvist ..
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det orker jeg simpelthen ikke at høre på hvis det er mere af samme skuffe som vi har skulle ligge ører til de sidste 24 timer. FFS
          Og de foregående vinduer under JH
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

MvH ChrisOB
            Han er ikke bange for den varme luft ! Man kan vænne sig til meget.

En mere præcis tegning ville være en stor. skumlende mand i lænker efter en lille mand med klovnenæse..

Forresten: hvorfor stopper Kent ikke op under interviewet.Tror slet ikke han ønsker dette interview med Leif R.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Det her er godt nok et ulækkert stykke bestillingsarbejde, hvor Kent er ude og lave "damage control", og rent faktisk roser Jesper Hansens arbejde nu her offentligt!

http://www.ob.dk/artikel/kent-nielse...i-truppen.aspx

Jeg håber kraftedme Kent har givet Jesper sin uforbeholdne mening om truppens offensive muligheder internt, for hvis han virkelig har så stor tro på den "Kære Leder", så bliver jeg nødt til at stille alvorlige spørgsmålstegn ved Kents evner til at analysere truppens sammensætning, og Jesper Hansens arbejde generelt, og hans evne til at være generalen for vores hold fremover specifikt.

Det skriger jo til himlen!
              "har vi også både Weber og Yao, mens Jönsson og Joan får bedre mulighed for at blive rykket frem"
              Du havde præcis samme muligheder i efteråret!!!!!!

"OB sendte i januar angriberen Thomas Mikkelsen til skotske Dundee United. Han havde med to træffere på 466 minutter det bedste scoringssnit blandt OB's offensivspillere i efteråret."

SÅ tragikomisk ...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                I guder det er sgu vildt . Horsens Sagaen kører videre som en tragedie uden ende ...

Hvad er det for en målfarlighed de bliver ved med at hæfte på Casper Nielsen ? Det ser imo ud til at han er omtrent lige så målfarlig som William Kvist ..
                Iflg Superstats har han spillet 90 kampe for EfB og scoret 2 mål - det er...øhm... ikke helt målfarligt i mine øjne.
                Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Iflg Superstats har han spillet 90 kampe for EfB og scoret 2 mål - det er...øhm... ikke helt målfarligt i mine øjne.
                  Jo det er det i følge JH og KN

Comment

Jo det er det i følge JH og KN
                    Han laver et mål eller et oplæg hver sekshundredeogsyvogtyvende minut ... fordelt over 90 kampe.

En lille kuriøsitet er at han har fået dobbelt så mange gule kort som han har scoret mål, så hvis 2 mål er målfarlig, så er 4 gule kort jo voldsmand.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Han laver et mål eller et oplæg hver sekshundredeogsyvogtyvende minut ... fordelt over 90 kampe.

En lille kuriøsitet er at han har fået dobbelt så mange gule kort som han har scoret mål, så hvis 2 mål er målfarlig, så er 4 gule kort jo voldsmand.
                      Det er jo mindre gule kort end Makrini fik i efteråret alene

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Samme her... Er det det Max har snakket om at starte op, eller hvordan..?

Og er der nogen der ved hvad kl. "Senere på Onsdagen" er..?
                        Nej, dette er klubbens helt egen podcast... den vi arbejder på kommer til at køre 100 % uafhængigt af klubben...

Mvh

MaxHH

Comment

Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Nej, dette er klubbens helt egen podcast... den vi arbejder på kommer til at køre 100 % uafhængigt af klubben...

Mvh

MaxHH
                          Super :-)
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Savner altså nogengange at høre noget lign fra Kent Nielsen

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/z...og-tie-stille/

Alle skal steppe up. De kan ikke gemme sig længere, som nogle af dem gjorde i efteråret. Der er ikke flere undskyldninger. Jeg vil ikke høre noget fra deres agenter eller noget om, hvorfor de ikke får chancen. De skal præstere og tie stille, siger Zorniger til Brøndby Indefra.

Comment

Savner altså nogengange at høre noget lign fra Kent Nielsen

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/z...og-tie-stille/

Alle skal steppe up. De kan ikke gemme sig længere, som nogle af dem gjorde i efteråret. Der er ikke flere undskyldninger. Jeg vil ikke høre noget fra deres agenter eller noget om, hvorfor de ikke får chancen. De skal præstere og tie stille, siger Zorniger til Brøndby Indefra.
                              Okay, så træneren må gerne angribe unavngivne spillere i pressen, men spillerne skal bare tie stille ... tillad mig at betragte det som ikke skide smart kommunikation.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Okay, så træneren må gerne angribe unavngivne spillere i pressen, men spillerne skal bare tie stille ... tillad mig at betragte det som ikke skide smart kommunikation.
                                Jeg synes nu ikke han "angriber" nogen spillere.

Omformuleret siger han jo "blot": Det er tid til at steppe up - mindre snak, mere handling. Det er nu, vi skal vise, hvad støbning vi er gjort af.

Er det helt forkert at melde sådan noget ud?
                                Jeg synes det ikke.
                                Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Working...
                                X