Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Faldt lige over den her, så forstår jeg bedre at vi er så kedelige:

    Fint at den interne kamp endte 0-0. Hvis den havde endt 4-3, havde nogen i hvert fald slækket på deres opgaverne. Det er min indstilling til den slags kampe, sagde Kent Nielsen.

    Godt at kunne spille til 0, men når man har lamme angribere, så ville det da være rart hvis de bare engang i mellem viser skarphed.
    Nu skal vi jo også tænke på at vores angribere er gode til at spille bolden langs jorden ikke at score mål.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Faldt lige over den her, så forstår jeg bedre at vi er så kedelige:

      Fint at den interne kamp endte 0-0. Hvis den havde endt 4-3, havde nogen i hvert fald slækket på deres opgaverne. Det er min indstilling til den slags kampe, sagde Kent Nielsen.

      Godt at kunne spille til 0, men når man har lamme angribere, så ville det da være rart hvis de bare engang i mellem viser skarphed.
      Godt vi ikke har Messi ansat så, han havde med garanti ødelagt det hele.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Godt vi ikke har Messi ansat så, han havde med garanti ødelagt det hele.
        😲
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Vi har haft en længere snak med Kent Nielsen om lidt af hvert:

          http://obstruktion.dk/kent-nielsen-p...topstillingen/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Vi har haft en længere snak med Kent Nielsen om lidt af hvert:

            http://obstruktion.dk/kent-nielsen-p...topstillingen/
            I går sgu til den i disse dage med interviews.. Dejligt.

            Selvom der ikke er det store nye under solen syntes jeg det var godt med lidt fra træneren

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              I går sgu til den i disse dage med interviews.. Dejligt.

              Selvom der ikke er det store nye under solen syntes jeg det var godt med lidt fra træneren
              Der skulle meget gerne være flere på vej :-) Der er i hvert fald noget i støbeskeen, som vi selv glæder os meget til :-)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Der skulle meget gerne være flere på vej :-) Der er i hvert fald noget i støbeskeen, som vi selv glæder os meget til :-)
                Keep them coming :)

                Comment


                  Da Kent blev ansat efter flotte resultater i Aab stillede bla jeg spørgsmål ved hvor meget hans assistenttræner havde haft af betydning. Jeg synes klart det har vist sig, at Allan Kuhn var en vigtig del af Kent's succes. Det kneb gevaldigt før ham og efter ham.

                  Nu ser AGF ud til at have gjort det samme. David Nielsen blev ofte rost for meget klog taktik. Det har nu vist sig at skyldes assistenttræneren. Og Thomas N. gør det jo endnu bedre uden David, ser det ud til.
                  Kan lide at se dem og har lagt mærke til at Oliver Lund faktisk er stabilt god der. Tja....
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Da Kent blev ansat efter flotte resultater i Aab stillede bla jeg spørgsmål ved hvor meget hans assistenttræner havde haft af betydning. Jeg synes klart det har vist sig, at Allan Kuhn var en vigtig del af Kent's succes. Det kneb gevaldigt før ham og efter ham.

                    Nu ser AGF ud til at have gjort det samme. David Nielsen blev ofte rost for meget klog taktik. Det har nu vist sig at skyldes assistenttræneren. Og Thomas N. gør det jo endnu bedre uden David, ser det ud til.
                    Kan lide at se dem og har lagt mærke til at Oliver Lund faktisk er stabilt god der. Tja....
                    Thomas N. er/bliver en supertræner (gætter jeg på). Nu tror jeg ikke Jesper kan tænke længere end Kent, men....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Da Kent blev ansat efter flotte resultater i Aab stillede bla jeg spørgsmål ved hvor meget hans assistenttræner havde haft af betydning. Jeg synes klart det har vist sig, at Allan Kuhn var en vigtig del af Kent's succes. Det kneb gevaldigt før ham og efter ham.

                      Nu ser AGF ud til at have gjort det samme. David Nielsen blev ofte rost for meget klog taktik. Det har nu vist sig at skyldes assistenttræneren. Og Thomas N. gør det jo endnu bedre uden David, ser det ud til.
                      Kan lide at se dem og har lagt mærke til at Oliver Lund faktisk er stabilt god der. Tja....
                      Jeg kan rigtig godt lide Lund, men mange Lyngby kampe har han altså nogle store fejl som han er heldig ikke bliver straffet også i dag mod FCM. Og så rykkede Thomas altså i 2. Div med AB så lad os nu lige se hvordan det går inden han bliver udnævnt til det helt vilde (som Jonas Dal før ham).

                      Comment


                        jonas dal's skæbne er mærkelig. Men du har da ret.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          jonas dal's skæbne er mærkelig. Men du har da ret.
                          Ham havde jeg allerede glemt. Hvad mon han laver nu.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Ham havde jeg allerede glemt. Hvad mon han laver nu.
                            Kjellerup IF..

                            Comment


                              Vi har haft en god snak med Kent Nielsen i dag. Han vil ikke afvise, at der kan ske flere køb eller salg i transfervinduet.

                              http://obstruktion.dk/kent-nielsen-t...t-ikke-lukket/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                                Vi har haft en god snak med Kent Nielsen i dag. Han vil ikke afvise, at der kan ske flere køb eller salg i transfervinduet.

                                http://obstruktion.dk/kent-nielsen-t...t-ikke-lukket/
                                tak for et godt interview. Syntes i er fine til at stille gode spørgsmål generelt selvom det ikke altid er gode svar der kommer tilbage :)
                                Der er satme ikke meget nyt under solen med ham Kent Nielsen

                                Comment

                                Working...
                                X