Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er muligt der ikke sker noget ved at tabe til Brøndby på søndag. Men taber vi efterfølgende til AGF, tror jeget Kent Nielsen ryger på porten.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Det er muligt der ikke sker noget ved at tabe til Brøndby på søndag. Men taber vi efterfølgende til AGF, tror jeget Kent Nielsen ryger på porten.
      Kan dårligt se at KN som NT personligt har håndplukket og udstyret med en kongekontrakt bliver fyret. JH kan man bedre undskylde med at han udførte det job han var sat til med at tilpasse organisationen men at man nu ønsker at udvikle truppen og det har ikke gået helt som ønsket og man derfor nu vil prøve noget andet og i god tid før vintervinduet.
      Forhåbentligt er de ude og se hvad der er af muligheder så vi ikke står uden en ved roret igen ... KN skal ikke lege manager, TC er her ikke mere og jeg tror ikke lige at det er OBN's spidskompetence ...
      Er det så fair ??? Det er der vist ikke noget der hedder i fodbold ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Den perfekte kombi, der vil kunne genrejse OB, det er David Nielsen som træner og Ove P som sportsdirektør, sæt igang!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Jeg tror der sker en fyring efter på søndag, og det har jeg hele tiden sagt. Hvem det bliver... Det vil jeg ikke spå om.
          Zorninger

          Comment


            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Den perfekte kombi, der vil kunne genrejse OB, det er David Nielsen som træner og Ove P som sportsdirektør, sæt igang!
            Jeg er enig i at det ville være interessant at få Ove P. til OB som sportsdirektør, men jeg synes så vi skal beholde Kent Nielsen som træner og se hvad deres samarbejde kan udvikle sig til.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Jeg er enig i at det ville være interessant at få Ove P. til OB som sportsdirektør, men jeg synes så vi skal beholde Kent Nielsen som træner og se hvad deres samarbejde kan udvikle sig til.
              Enig i at ove kunne være spændende. Men de er vel ikke enige om spillestil de 2 herrer.

              Comment


                Kent Nielsens bedrift i OB :

                43 kampe . 15 vundet - 8 uafgjort - 20 tabt . Point snit : 1,23 . Målscore : 59 - 64

                Til sammenligning Ove P . Snit på 1,43 . 24 kampe : 10 - 4 - 10 ..
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Ej nu må i stoppe med Ove P og Kent Nielsen. Vi er så gudsjammerligt blodfattige, hvad nye trænere angår. Det er de samme - temmeligt dårlige - trænere der cirkulerer i én uuendelighed her i Danmark.. Se på BIF. Endelig nogen der gør noget.

                  Lad os få en træner fra udlandet - gerne Tyskland.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                    Ej nu må i stoppe med Ove P og Kent Nielsen. Vi er så gudsjammerligt blodfattige, hvad nye trænere angår. Det er de samme - temmeligt dårlige - trænere der cirkulerer i én uuendelighed her i Danmark.. Se på BIF. Endelig nogen der gør noget.

                    Lad os få en træner fra udlandet - gerne Tyskland.
                    Så også gerne en træner fra England eller Tyskland

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                      Ej nu må i stoppe med Ove P og Kent Nielsen. Vi er så gudsjammerligt blodfattige, hvad nye trænere angår. Det er de samme - temmeligt dårlige - trænere der cirkulerer i én uuendelighed her i Danmark.. Se på BIF. Endelig nogen der gør noget.

                      Lad os få en træner fra udlandet - gerne Tyskland.
                      Misforstå mig ikke , jeg er ikke tilhænger af at få Ove P tilbage . Brugte kun Ove for at udstille hvor skidt Kent gør det , især set i lyset af at Ove ingen indflydelse havde på den trup han fik overdraget .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Enig i at ove kunne være spændende. Men de er vel ikke enige om spillestil de 2 herrer.
                        Jeg tror ikke de er så forskellige i deres syn på fodbold som mange vil gøre det til. Man skal også huske på der er kæmpe forskel på den opgave og det perspektiv de har fået i de trænerjobs de har haft.
                        Her er en fin artikel om Kent :
                        http://politiken.dk/sport/fodbold/su...blive-moderne/

                        og her er et lille citat fra samme artikel:
                        "Og det er næppe forkert at påstå, at han og vennen Ove Pedersen, cheftræner i FC Vestsjælland, ser mere til hinanden i weekenderne end til deres koner og familier. De to kører land og rige rundt og mødes til gode, lange fodboldsnakke, som Kent Nielsen nyder."

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                          Ej nu må i stoppe med Ove P og Kent Nielsen. Vi er så gudsjammerligt blodfattige, hvad nye trænere angår. Det er de samme - temmeligt dårlige - trænere der cirkulerer i én uuendelighed her i Danmark.. Se på BIF. Endelig nogen der gør noget.

                          Lad os få en træner fra udlandet - gerne Tyskland.
                          Vi skriger efter at finde ind til kernen og grundværdierne. Der er flere ting der skal falde på plads. Økonomisk skal vi have udvidet sponsor arrangementet. Vores budget skal fordobles gerne faktor fire. Og så skal den sportslige ledelse skiftes ud. På trænerbænken er der i min optik én og kun én der kender klubbens dna og samtidig har kvaliteterne.
                          Generalen skal tilbage og sportschefen. Ja han skal i hvert fald ikke hedde Jesper Hansen.

                          Michael Hemmingsen af Odense

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                            Vi skriger efter at finde ind til kernen og grundværdierne. Der er flere ting der skal falde på plads. Økonomisk skal vi have udvidet sponsor arrangementet. Vores budget skal fordobles gerne faktor fire. Og så skal den sportslige ledelse skiftes ud. På trænerbænken er der i min optik én og kun én der kender klubbens dna og samtidig har kvaliteterne.
                            Generalen skal tilbage og sportschefen. Ja han skal i hvert fald ikke hedde Jesper Hansen.

                            Michael Hemmingsen af Odense
                            hvilken rolle skulle MH have? Ser ham hverken som sportschef eller cheftræner?

                            Men så ham meget gerne tilbage i en eller anden rolle

                            Comment


                              Cheftræner det har han været før i OB. Og sdj samt Randers ik?
                              Hvad er grunden til du ikke kan se vores tidl anfører gennem 8 år som som træner? Lederevnerne har han. Og trænererfaring. Endda en pokal titel med os.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                                Cheftræner det har han været før i OB. Og sdj samt Randers ik?
                                Hvad er grunden til du ikke kan se vores tidl anfører gennem 8 år som som træner? Lederevnerne har han. Og trænererfaring. Endda en pokal titel med os.
                                Hvad laver Generalen iøvrigt for tiden ?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X