Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det er udbredt holdning i Nordjylland af kuhn var hovedårsagen til det mesterskab.
    Det er i så fald den værste omgang ævl jeg længe har hørt. Naturligvis har Kuhn været garant for at skabe et fænomenalt sammenhold i den AaB-trup, men alle valg omkring spillere, formation og taktiske dispositioner har været Kents afdeling, så det lugter mere af sure rønnebær fra Aalborg, end noget som helst andet. De fleste AaB-fans har vel også et nostalgisk forhold til Kuhn, da de anser ham som en deres egne (uagtet at han er bornholmer), og det er vel noget vi selv kan genkende.

Der er ingen tvivl om at Kents mesterskab i Aalborg var kulminationen på en helvedes masse faktorer der faldt i hak, men ikke at give cheftræneren kredit for et mesterskab er i bedste fald ignorant.

Comment

Det er udbredt holdning i Nordjylland af kuhn var hovedårsagen til det mesterskab.
      'Rønnebærrene er sure' sagde AaB-fansene. Generelt var de ikke spor tilfredse da han ikke forlængede husker jeg. Jeg tænker i hvert fald lidt 'bullshit'.

Som andre siger var der naturligvis mange faktorer, der spillede ind i den succes de havde. Allan Kuhn og Poul Erik Andreasen (og andre ungdomstrænere for den sags skyld) havde naturligvis en stor del af ansvaret. Synes det virker søgt at forsøge at fratage cheftræneren kredit for det.

Det er en lidt klassisk reaktion. Når OB f.eks. mister spillere vi gerne vil beholde (senest Falk), er der hurtigt også mange, der slår over i argumentation som "SÅ god er han heller ikke", "Vi er bedre tjent uden ham" osv. Mig selv inkl.
      Last edited by Agbre; 25-08-2016, 11:47.

Comment

Ja, eller så er vi bare generelt for dårlige, Kent... Jeg ved sgu ikke hvor gunstigt det er at skal score 3 kasser mod Lyngby og 4 mod nr. chok, for at vinde...

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/kent-n-udnytter-ikke-gunstige-positioner/
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Ja, eller så er vi bare generelt for dårlige, Kent... Jeg ved sgu ikke hvor gunstigt det er at skal score 3 kasser mod Lyngby og 4 mod nr. chok, for at vinde...

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/kent-n-udnytter-ikke-gunstige-positioner/
          Jeg bliver lidt bekymret når han udtaler sig sådan. Vi skal vinde på omstillinger. På hjemmebane mod en oprykker. De stiller sig jo bare ned i feltet og venter. Så det bliver nok ikke nemt at ramme dem med en omstilling.

Comment

Jeg bliver lidt bekymret når han udtaler sig sådan. Vi skal vinde på omstillinger. På hjemmebane mod en oprykker. De stiller sig jo bare ned i feltet og venter. Så det bliver nok ikke nemt at ramme dem med en omstilling.
            Ja, lad os håbe at Kent talte allerede om kampen i Parken... ;-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

samme her....omstillinger er skam en fin ting at kunne præstere - men lige netop mod en oprykker, der er på udebane - de er (må man formode) som udgangspunkt fint tilfredse med et enkelt point.....og vil så stå og være afventende.

Og helt ærligt - skal vi ikke kunne skabe kampene noget mere? Mod top holdene som nok skal skabe kampe - de kampe hvor vi naturligt er underdogs - fint, lad os forsøge at forsvare den hjem og håbe på et par giftige kontraer ala sidste efterår.
              Men har altså lidt højere forventinger til OB, mod de mindre hold - der skal vi sgu da kunne noget mere.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                samme her....omstillinger er skam en fin ting at kunne præstere - men lige netop mod en oprykker, der er på udebane - de er (må man formode) som udgangspunkt fint tilfredse med et enkelt point.....og vil så stå og være afventende.

Og helt ærligt - skal vi ikke kunne skabe kampene noget mere? Mod top holdene som nok skal skabe kampe - de kampe hvor vi naturligt er underdogs - fint, lad os forsøge at forsvare den hjem og håbe på et par giftige kontraer ala sidste efterår.
                Men har altså lidt højere forventinger til OB, mod de mindre hold - der skal vi sgu da kunne noget mere.
                Fuldstændig enig. Jeg forstår simpelthen ikke sådan en udtalelse. Vi snakker om hans 2.sæson i spidsen for OB. Jeg har større forventninger til mit hold. Det er en stor dansk traditionsrig klub. Vi er ikke et oprykker hold. Det er Horsens der er det.

Comment

Hvilket Kent jo også selv siger i interviewet, så hans udsagn giver ingen mening.

Comment

Fuldstændig enig. Jeg forstår simpelthen ikke sådan en udtalelse. Vi snakker om hans 2.sæson i spidsen for OB. Jeg har større forventninger til mit hold. Det er en stor dansk traditionsrig klub. Vi er ikke et oprykker hold. Det er Horsens der er det.
                    Jeg harikke læst det interview. Kan det forstås som at ACH med sikkerhed har udgangspunkt i defensiven, med mange mand bag bolden, og at vi som sådan skal være mere afklarede i vores forsvar end vi var i Esbjerg og slå til de gange ACH giver en lille flig af mulighed for at komme bag deres 4-kæde og ned i bagrummet .. tålmodig boldomgang tror jeg det hedder på fodbolddansk, og vente på de muligheder der måske kommer.
                    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Kent har ikke længere en spiller han med sikkerhed ved kan skabe det uventede og dermed lave hul i et forsvar med alle mand. Det kunne Falk. Andre kan lidt, men ikke noget at lægge en taktik efter. Derfor giver det desværre mening at fokusere på hvad holdet skal gøre når Horsens taber bolden på vores banehalvdel. Og vi har spillerne til at slå kontra og lave mål.

Jeg håber at slippe for at se en masse indlæg fra kanterne ind foran mål, når der ikke er nogen høje, hovedstødsstærke angribere på banen. Det er klogt nok, når Mikkelsen er der.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jeg harikke læst det interview. Kan det forstås som at ACH med sikkerhed har udgangspunkt i defensiven, med mange mand bag bolden, og at vi som sådan skal være mere afklarede i vores forsvar end vi var i Esbjerg og slå til de gange ACH giver en lille flig af mulighed for at komme bag deres 4-kæde og ned i bagrummet .. tålmodig boldomgang tror jeg det hedder på fodbolddansk, og vente på de muligheder der måske kommer.
                        Men ikke at vi er så tålmodig og venter igen til dommerens slutføjt...
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

https://www.facebook.com/HobroIK/vid...7486427016470/

Gad vide om Kent/spillerne har samme stemning i kabinen ...

Comment

http://www.fyens.dk/article/3060749?...a7d40df991b03f

Ser ud til der er mulighed for at komme og stille spørgsmål til Kent Nielsen i morgen ...
                            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

Kent i Ekstrabladet:

- Lige nu tænker vi slet ikke i slutspilsbaner. Det er ikke relevant. Der er lige nu meget andet, vi skal koncentrere os om.

Endelig lidt realitetssans. Man kan ikke løse et problem, før man anderkender, at der er et. Lad os håbe, hans ærlighed smitter af på Jesper uld i mund.

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Kent i Ekstrabladet:

- Lige nu tænker vi slet ikke i slutspilsbaner. Det er ikke relevant. Der er lige nu meget andet, vi skal koncentrere os om.

Endelig lidt realitetssans. Man kan ikke løse et problem, før man anderkender, at der er et. Lad os håbe, hans ærlighed smitter af på Jesper uld i mund.
                                Det kan da ikke passe når nu tilfredsheden med truppen er så stor at det ikke var nødvendigt at handle sidst i vinduet , og det jo kun er marginaler der har tippet den gale vej så vi ikke har fået point i alle kampe ..
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

Comment

Working...
                                X