Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
    Hvad er vigtigst for dig? At falk får en god afslutning eller vi spiller nye spillere ind på holdet? I en sæson hvor nedrykning og europæisk placering begge er utopi, kan jeg uanset argumentet ikke se ideen i at investerer spilleminutter i Falk. Jeg synes du sætter Falk over klubben i dit scenarie.
    Vi skal gerne have en placering så god som muligt. Det har noget med indtægter at gøre. Jeg mener ikke at Falk nødvendigvis skal have fuld spilletid. Det vil være det bedste at få prøvet andre af, så det håber jeg så sandelig at KN gør. OBs fremtid er meget vigtigere, men derfor mener jeg stadig at Falk skal behandles ordenligt og at vi alle skal tage god afsked med hinanden. Naivt og fodbold-romantisk jo det er det sgu og det sker sikkert ikke, men det er det jeg håber og ønsker, og det er det jeg synes jeg argumenterer for.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      Mellem disse 2 indlæg skriver jeg hvor at jeg skrev som jeg gjorde. Men hvis der er nogle der i denne tråd, i dag, er blevet skudt i skoene angående at være en "anderledes fan" så er det vidst undertegnet og Vasi mener jeg også har fået den. Jeg håber at du også vil kommenterer de opslag. Kan du ikke finde dem, så skal jeg gerne hjælpe.

      Men for en god ordens skyld vil jeg gerne gentage at jeg skrev fan-wannabe fordi han skrev ludersøn (eller lign). Synes du fan-wannabe er værre?
      Det er ikke så meget et spørgsmål om hvad der er værre, men om hvorvidt vi skal ud i debatter om hvordan man er en rigtig fan... og det mener jeg ikke kan betale sig, da alle har ret til at være det på deres måde.

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Ja det kom desværre senere og det er et frygteligt billede at se på. Men har du læst teksten?
        kender du udtrykket et billed siger mere end tusinde ord....

        talk. Is cheap Rasmus Falk.....
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Ja det mener jeg. Mener du ikke at Zohore kan trække vores trøje på sig i foråret. Han har spillet både for FCK og Brøndby. Men igen jeg synes at billedet med Falk i den trøje er frygteligt at se på. Det ønsker jeg ikke at se alt for mange gange. Men det synes jeg ikke ændre på at både OB, Han og os bør få en ordenlig afsked sammen. Skal vi nødvendigvis stå og råbe hans navn taktfast i sidste kamp - Nej. Men vi bør kalde ham hen til stiften og om ikke at andet klappe af den meget mere end godkendte indsats han har gjort for klubben og for os. I med og modgang er kommet ned til os og han har også udtalt forståelse for de frustrationer vi fans har haft i disse dårlige sæsoner. Jeg hader det skifte, men jeg vil hade endnu mere, hvis vi trækker vores bedste spiller ned i sølet som afslutning på hans ophold i klubben. Falk har aldrig været et svin over for klubben eller os fans. Han har taget et valg som vi alle er kede af. Det optimale vil været et salg nu, men bliver så fortjener både klubben, Falk og ikke mindst os fans at der sluttes af med respekt.
          zohore stod såvidt jeg ved ikke storsmilende med/i sin kommende klubs trøje mens han stadig havde 6 mdr. På kontrakt hos sin såkaldte hjerteklub......
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Det er ikke så meget et spørgsmål om hvad der er værre, men om hvorvidt vi skal ud i debatter om hvordan man er en rigtig fan... og det mener jeg ikke kan betale sig, da alle har ret til at være det på deres måde.

            Mvh

            MaxHH
            Vi har taget noget af snakken bagom, så ingen grund til at skrive mere om det her.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Att: Max!

              Det var da så lidt... hvis de spørger, så er det "bare" svar knappen der mangler...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                kender du udtrykket et billed siger mere end tusinde ord....

                talk. Is cheap Rasmus Falk.....
                Jo. Det gør jeg også når nogle få OB fans opfører sig dumt og kommer i TV eller på netaviserne. Men jeg kan godt tænke lidt længere end det (Siger ikke at du ikke kan). Dit ordsprog er rigtigt, men billeder fortæller ikke alt, og er ikke nødvendigvis den fulde sandhed.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                  zohore stod såvidt jeg ved ikke storsmilende med/i sin kommende klubs trøje mens han stadig havde 6 mdr. På kontrakt hos sin såkaldte hjerteklub......
                  Du ved også godt med eller uden det billede, så havde reaktionerne her på forum formodentlig været de samme. Det billede er noget lort, men et billede ændre jo ikke på om han har skrevet med dem eller ej.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Att: Max!

                    Det var da så lidt... hvis de spørger, så er det "bare" svar knappen der mangler...
                    Tak, det hjælper...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Du ved også godt med eller uden det billede, så havde reaktionerne her på forum formodentlig været de samme. Det billede er noget lort, men et billede ændre jo ikke på om han har skrevet med dem eller ej.
                      Men det havde måske ændret på om der var nogen mulighed for at kunne afslutte sæsonen i stribet... Måske.

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Jo. Det gør jeg også når nogle få OB fans opfører sig dumt og kommer i TV eller på netaviserne. Men jeg kan godt tænke lidt længere end det (Siger ikke at du ikke kan). Dit ordsprog er rigtigt, men billeder fortæller ikke alt, og er ikke nødvendigvis den fulde sandhed.
                        Kan sagtens være billedet ikke fortæller den fulde sandhed men seriøst.....kan du sige 100% ærligt at hans ord om at slutte godt i OB, ikke klinger lidt hult i dine øre når han lader sig afbillede i FCK Jersey når han i realiteten stadig er forpligtet af en stribet kontrakt! For mig er det der hvor filmen knækker...
                        havde det kommende skifte blot været annonceret og et neutralt billede uden jerseyen havde jeg været ked af det og skuffet....nu udviser han totalt mangel på respekt for min klub hvilket gør mig vred
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Men det havde måske ændret på om der var nogen mulighed for at kunne afslutte sæsonen i stribet... Måske.

                          Mvh

                          MaxHH
                          excatemundo!!!
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Sådan der gør man den slags... Ikke noget højtideligt - et håndtryk, et smil, et knips med kameraet, og et tweet(fra egen konto og egne fingre)... Så er helt enig med hvad der lyder som alle jer andre...
                            Det ligner ikke noget at vi skal have sådan en nyhed fra en agent på instagram, pakket ind i FcK trøje, og allerede med nyt kælenavn i stedet for Falken(som jeg ikke gider nævne her)... Selv FcK var indstillet på at vente med det fyrværkeri...


                            Ps. Beklager billedet blev NOGET stort...

                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Tak fordi at du i det mindste skrev venlig hilsen. Prøv lige at høre Chris. Hvis nogle kalder Falk for luder eller ønsker ham en karriere ødelæggende skade eller lignende, synes du så at mine er så meget slemmere?
                              Jeg vil mene, at én der bruger så meget tid på at moralisere overfor andre fans og især være efter de mere primitive sider af fankulturen, er rent faktisk slemmere end de primitive, hvis denne kaster sig ud i den samme rendyrkede primitivitet.

                              Du skulle jo "vide bedre".

                              Så jeg har svært ved at se pointen med at du gjorde det. Men det kan du måske forklare mig?

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Jeg vil mene, at én der bruger så meget tid på at moralisere overfor andre fans og især være efter de mere primitive sider af fankulturen, er rent faktisk slemmere end de primitive, hvis denne kaster sig ud i den samme rendyrkede primitivitet.

                                Du skulle jo "vide bedre".

                                Så jeg har svært ved at se pointen med at du gjorde det. Men det kan du måske forklare mig?

                                MvH ChrisOB
                                Jeg synes ikke at jeg moraliserer, jeg giver igen af samme skuffe. Jeg har redegjort for hvorfor jeg kaldte 3 brugere mindre pæne ting. Resten af debatten har i andre ikke noget at komme efter, da jeg bliver svaret i samme vendinger som jeg svare andre, inklusiv dit eget bidrag. Jeg har ikke skrevet hvad andre bør mene. Jeg har skrevet hvad jeg mener. Det er der vel ikke noget galt i, da vi alle har lov til at have en mening og ytre os. Jeg gik hårdt til den igår, det skal jeg da blankt erkende, men jeg havde noget at byde ind med, det er bare ikke med samme holdning som flertallet. Det måtte jeg jo også høre lidt for, som flere gange før.
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X