Oprindeligt indsendt af JeppeBendix
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægMellem disse 2 indlæg skriver jeg hvor at jeg skrev som jeg gjorde. Men hvis der er nogle der i denne tråd, i dag, er blevet skudt i skoene angående at være en "anderledes fan" så er det vidst undertegnet og Vasi mener jeg også har fået den. Jeg håber at du også vil kommenterer de opslag. Kan du ikke finde dem, så skal jeg gerne hjælpe.
Men for en god ordens skyld vil jeg gerne gentage at jeg skrev fan-wannabe fordi han skrev ludersøn (eller lign). Synes du fan-wannabe er værre?
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægJa det kom desværre senere og det er et frygteligt billede at se på. Men har du læst teksten?
talk. Is cheap Rasmus Falk.....Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægJa det mener jeg. Mener du ikke at Zohore kan trække vores trøje på sig i foråret. Han har spillet både for FCK og Brøndby. Men igen jeg synes at billedet med Falk i den trøje er frygteligt at se på. Det ønsker jeg ikke at se alt for mange gange. Men det synes jeg ikke ændre på at både OB, Han og os bør få en ordenlig afsked sammen. Skal vi nødvendigvis stå og råbe hans navn taktfast i sidste kamp - Nej. Men vi bør kalde ham hen til stiften og om ikke at andet klappe af den meget mere end godkendte indsats han har gjort for klubben og for os. I med og modgang er kommet ned til os og han har også udtalt forståelse for de frustrationer vi fans har haft i disse dårlige sæsoner. Jeg hader det skifte, men jeg vil hade endnu mere, hvis vi trækker vores bedste spiller ned i sølet som afslutning på hans ophold i klubben. Falk har aldrig været et svin over for klubben eller os fans. Han har taget et valg som vi alle er kede af. Det optimale vil været et salg nu, men bliver så fortjener både klubben, Falk og ikke mindst os fans at der sluttes af med respekt.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægDet er ikke så meget et spørgsmål om hvad der er værre, men om hvorvidt vi skal ud i debatter om hvordan man er en rigtig fan... og det mener jeg ikke kan betale sig, da alle har ret til at være det på deres måde.
Mvh
MaxHHForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægkender du udtrykket et billed siger mere end tusinde ord....
talk. Is cheap Rasmus Falk.....Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægzohore stod såvidt jeg ved ikke storsmilende med/i sin kommende klubs trøje mens han stadig havde 6 mdr. På kontrakt hos sin såkaldte hjerteklub......Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægDu ved også godt med eller uden det billede, så havde reaktionerne her på forum formodentlig været de samme. Det billede er noget lort, men et billede ændre jo ikke på om han har skrevet med dem eller ej.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægJo. Det gør jeg også når nogle få OB fans opfører sig dumt og kommer i TV eller på netaviserne. Men jeg kan godt tænke lidt længere end det (Siger ikke at du ikke kan). Dit ordsprog er rigtigt, men billeder fortæller ikke alt, og er ikke nødvendigvis den fulde sandhed.
havde det kommende skifte blot været annonceret og et neutralt billede uden jerseyen havde jeg været ked af det og skuffet....nu udviser han totalt mangel på respekt for min klub hvilket gør mig vredDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægMen det havde måske ændret på om der var nogen mulighed for at kunne afslutte sæsonen i stribet... Måske.
Mvh
MaxHHDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Sådan der gør man den slags... Ikke noget højtideligt - et håndtryk, et smil, et knips med kameraet, og et tweet(fra egen konto og egne fingre)... Så er helt enig med hvad der lyder som alle jer andre...
Det ligner ikke noget at vi skal have sådan en nyhed fra en agent på instagram, pakket ind i FcK trøje, og allerede med nyt kælenavn i stedet for Falken(som jeg ikke gider nævne her)... Selv FcK var indstillet på at vente med det fyrværkeri...
Ps. Beklager billedet blev NOGET stort...
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægTak fordi at du i det mindste skrev venlig hilsen. Prøv lige at høre Chris. Hvis nogle kalder Falk for luder eller ønsker ham en karriere ødelæggende skade eller lignende, synes du så at mine er så meget slemmere?
Du skulle jo "vide bedre".
Så jeg har svært ved at se pointen med at du gjorde det. Men det kan du måske forklare mig?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJeg vil mene, at én der bruger så meget tid på at moralisere overfor andre fans og især være efter de mere primitive sider af fankulturen, er rent faktisk slemmere end de primitive, hvis denne kaster sig ud i den samme rendyrkede primitivitet.
Du skulle jo "vide bedre".
Så jeg har svært ved at se pointen med at du gjorde det. Men det kan du måske forklare mig?
MvH ChrisOBForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
Comment