Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg kan altså ikke komme hurtigt nok til træning hvis min latterlige serie 3 klub får ny træner, og jeg tror da at proffer har samme nysgerrige tilgang uanset om han så ønsker at blive solgt eller ej. Han bliver nok skånet og få de fridage han skal have, men det ville da være mærkeligt hvis ikke han var så spændt på at komme ned og hilse på det nye trænerpar, at han måtte hurtigst muligt ned og hilse

    Comment


      Martin Davidsen ‏@mpbdavidsen 54 minfor 54 minutter siden Nå, lidt nyt om Rasmus Falk. Offensivspilleren får ferie fra OB i dag og nogle dage frem. Jeg har ikke oplysninger om hvor længe.

      -

      Han skal selvfølgelig have lidt fri, det bliver vel meget tænkeligt frem til træningslejren i Sverige på Onsdag i næste uge... så må vi så se om fodboldstøvlerne finder tilbage til Ådalen denne sommer igen...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Der er en fin dialog med Falk:
        http://www.bold.dk/nyt/ob-boss-har-e...ialog-med-falk

        Comment


          Det lyder og lugter som et salg. Mand, hvor jeg håber det hverken er BIF eller FCK, men det er måske desværre det mest sandsynlige.

          Comment


            Jeg ved ikke hvor pålideligt det er, men tilbage i slutningen af maj måned berettede brøndbytransfer på Twitter om, at BIF meget gerne vil have Falk, og at Falk ønsker at skifte væk fra OB, gerne til en større dansk klub. Måske har det været oppe og vende herinde tidligere, I don't know!
            Lykken er at se Brøndby fejle.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
              Jeg ved ikke hvor pålideligt det er, men tilbage i slutningen af maj måned berettede brøndbytransfer på Twitter om, at BIF meget gerne vil have Falk, og at Falk ønsker at skifte væk fra OB, gerne til en større dansk klub. Måske har det været oppe og vende herinde tidligere, I don't know!
              Det har det. Rygterne vil vide, at der var dialog, men at vores pris var for høj for BIF. De får ham ikke for mindre end Kadrii, og han kostede ni mil. De har lige brugt fem-seks mil på Pukki og tre på Rønnow, så de er kun lige i nul i et transfervindue, hvor de har budgetteret med overskud. Svært at se dem bruge ti millioner på en offensivspiller uden mange mål i støvlerne fra en anden dansk klub.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Det har det. Rygterne vil vide, at der var dialog, men at vores pris var for høj for BIF. De får ham ikke for mindre end Kadrii, og han kostede ni mil. De har lige brugt fem-seks mil på Pukki og tre på Rønnow, så de er kun lige i nul i et transfervindue, hvor de har budgetteret med overskud. Svært at se dem bruge ti millioner på en offensivspiller uden mange mål i støvlerne fra en anden dansk klub.
                Super, tak for svar. Og mon ikke BIF hellere vil hente en mere eksotisk spiller? Som szymanowski, nunez og rashani
                Lykken er at se Brøndby fejle.

                Comment


                  falk rydder til holland

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                    falk rydder til holland
                    har du info??

                    eller kvalificeret gæt?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      har du info??

                      eller kvalificeret gæt?
                      Lad os kalde det et rent gæt :(

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                        Lad os kalde det et rent gæt :(
                        Men bedre end hvis han ryger til en anden klub i DK...

                        Comment


                          Uffe Bech ryger for 12-14 mill. Mon dog så ikke at Falk's pris er 10-13 mill?

                          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...e-bech/5635680

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Uffe Bech ryger for 12-14 mill. Mon dog så ikke at Falk's pris er 10-13 mill?

                            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...e-bech/5635680
                            det nok ikke helt galt.....men kommer jo nok også an på hvor og til hvem han bliver solgt.

                            - og hvor lang tid havde uffe B tilbage af sin kontrakt - det vil også spille ind

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Uffe Bech ryger for 12-14 mill. Mon dog så ikke at Falk's pris er 10-13 mill?

                              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...e-bech/5635680
                              Jeg tænker hans pris ligger på 10-12 mio. Kr. til en udenlandsk klub, alt efter hvor godt købmandsskab JH kan stå for.
                              Salg til en anden dansk klub tror jeg at prisen ligger på 15. Mio. kr., lavt sat.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                det nok ikke helt galt.....men kommer jo nok også an på hvor og til hvem han bliver solgt.

                                - og hvor lang tid havde uffe B tilbage af sin kontrakt - det vil også spille ind
                                Samme som Falk 1 år

                                Comment

                                Working...
                                X