Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    det var fedt at sige ikke? Fan-wannabe
    Skal vi nu ikke holde hele "Du er kun rigtig fan hvis du gør som mig"-retorikken ude af det? Der ér ikke en formel for hvornår man er "ægte fan", eller en drejebog for hvad en ægte fan gør, siger og føler. Du har én måde at reagere på, andre har en anden, andre endnu en tredie... Og, så længe man overholder loven, og forummets retningslinier, er der, og skal der være, plads til dem alle. Du er velkommen til at modargumentere, men du kan ikke definere hvordan andre skal tænke og føle, for at være fans, på samme måde som de heller ikke skal definere hvordan du skal føle, for at være fan...

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      Kald mig bare naiv, men jeg har det svært med den shitstorm, der i dagens løb er rejst mod Rasmus Falk. Uden ham i truppen havde vi nok haft en nedrykning i de seneste 4 år. En fantastisk spiller med en altid god indstilling og et stort hjerte for klubben. Jeg tror virkelig, han mener det ærligt, at han gerne vil slutte godt af i OB i foråret. Han har måske oven i købet selv forlangt det i sine kontraktforhandlinger. Med de beløb der nu nævnes er det vel helt åbenlyst, at Jesper H. og OB ikke har haft en chance for at beholde ham.
      Jeg har længe vidst fra en kilde meget tæt på Rasmus, at han er tryghedsnarkoman, og at han derfor formentligt ville vælge mellem FCM, BIF eller FCK frem for udlandet. Personligt er jeg ikke overrasket over at det blev FCK, hvor RF jo har en meget god ven i Baskim K. Jeg synes også at RF med 11 år i OB har aftjent sin værnepligt.
      Når det så er sagt, så begår RF og hans agent så i dag en utilgivelig dumhed med et foto i FCK trøjen, der senere følges op af et tilsvarende foto og en pressemeddelelse fra FCK. Det sårer virkeligt min OB-stolthed. Jeg har haft helt ondt i hjertet siden det foto kom frem, og jeg vil helst tro, at denne dumhed skyldes en hjernedød agent, som bare spiller smart.
      Med blødende hjerte er jeg nødt til at tilslutte mig koret der siger, at Rasmus ikke skal spille for min klub i foråret.
      Ked af det skulle slutte sådan.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Og du er meget bedre? Og nej jeg gider ikke endnu et skænderi med dig. Det er du ikke værd.

        MvH ChrisOB
        Åh herre gud da
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
          Jeg kan simpelthen ikke få dine posts til at passe, medmindre du kan sætte flueben i mindst en af disse bokse:

          [ ] Er familiært beslægtet med Rasmus Falk

          [ ] Er ven med Rasmus Falk

          [ ] Hedder Jaqueline Ann Sofie

          Kan du det?
          Er det dig der er inde i Amalie? Men jeg kan ikke sætte kryds i nogle af de felter
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            var falk taget udenlands havde der intet været - han var blevet ønsket held og lykke, personligt havde jeg med glæde fuldt med i hvor han end var havnet for at se hvordan en af vore gjorde det i det store udland. Og han ville endda kunne slutte godt af i OB som han påstår han er interesseret i.
            Lige nogle af de sidste få ord gør at jeg ikke bare kan trykke på enig knappen, men ellers er vi enige i resten.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Er det dig der er inde i Amalie? Men jeg kan ikke sætte kryds i nogle af de felter
              Hold nu op med at lege forumpoliti
              Lykken er at se Brøndby fejle.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Ja sådan er det i fodbold, det er passion og lidenskab, det der skaber interesse og gang i lægterne om søndagen, det der gør, at fodbold er verdens største sport, og ikke et ligegyldigt anonymt foretagende som håndbold. De der søgte argumenter, dig og andre finder på, holder ingen steder, tværtimod. Desler tænker, at det er kraftedeme fedt at være en del at et miljø, hvor der er så meget nerve, energi, følelser og passion, og det er sgu nok derfor, han valgte fodbolden i sin tid.
                Kend din sport, din historie, kulturen, og lad vær med at ødelægge den, med dine ligegyldige og lalleglade holdninger.
                Nå ja dine argumenter er selvfølgelig meget mere valide end mine. Det havde jeg lige glemt. Gider du ikke lige at lære mig lidt om fodbold, historien, kulturen så jeg kan gøre som du gerne vil have. På forhånd tak.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                  Har du tænkt over at han ved hvad et halvt år på bænken vil betyde for hans udvikling og dermed chance som starter i FCK?

                  Han vil da blowjobbe Kent Nielsen og sutte røv på klubben for at spille i OB det halvår - men for egen vinding.

                  Han skal have et halvt år på grusbanerne iført seletøj - uden nogen form for boldtræning. Vi skal aflevere den hest i dårligst mulige forfatning.
                  Jamen det skal han da. Det giver jo god mening og jeg er sikker på at du nok kan vise Falk hvordan man babber gren. Spørgsmålet er så om KN vil lade dig vise ham det.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                    Oblisk jeg har stor respekt for dig og din kærlighed til Falk - brug den på OB istedet - du får mere tilbage der.
                    Jeg elsker OB endnu mere, at der så er rigtig mange der ikke lige kan have at jeg taler om at give Falk en god slutning i klubben har jeg intet problem med.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                      Nej vi må hellere stikke piben ind, være ligeglade med klubben, men glade på Falks vegne....det er sådan rigtige fans med kærlighed til klubben agerer...,
                      Jeg har kun en gang i denne tråd brugt ord om hvilken fan man er, og det er gjort som ren provokation i forhold til at hvis man kalder Falk ludersøn eller lign, så kan man også holde til at få lidt igen. Ikke at jeg ikke forstår at vi alle har følelser og reagere forskelligt, men jeg har også lov at reagere hvis jeg mener at man krydser de grænser jeg har.

                      Jeg har ikke bedt dig eller nogen anden stikke piben ind, være ligeglad eller lign og jeg har slet betvivlet andres kærlighed til klubben.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Ok, jeg omformulerer. For mig blev alt hvad han har gjort for klubben nulstillet, da han valgte at udsende et billede iklædt en anden trøje, mens han er på kontrakt i OB. At du har det anderledes, er helt fair. Vi må være enige om at være uenige...

                        Mvh

                        MaxHH
                        og det er fint med mig.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Ja du udviser jo storhed som du altid gør på dette forum.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Skal vi nu ikke holde hele "Du er kun rigtig fan hvis du gør som mig"-retorikken ude af det? Der ér ikke en formel for hvornår man er "ægte fan", eller en drejebog for hvad en ægte fan gør, siger og føler. Du har én måde at reagere på, andre har en anden, andre endnu en tredie... Og, så længe man overholder loven, og forummets retningslinier, er der, og skal der være, plads til dem alle. Du er velkommen til at modargumentere, men du kan ikke definere hvordan andre skal tænke og føle, for at være fans, på samme måde som de heller ikke skal definere hvordan du skal føle, for at være fan...

                            Mvh

                            MaxHH
                            Mellem disse 2 indlæg skriver jeg hvor at jeg skrev som jeg gjorde. Men hvis der er nogle der i denne tråd, i dag, er blevet skudt i skoene angående at være en "anderledes fan" så er det vidst undertegnet og Vasi mener jeg også har fået den. Jeg håber at du også vil kommenterer de opslag. Kan du ikke finde dem, så skal jeg gerne hjælpe.

                            Men for en god ordens skyld vil jeg gerne gentage at jeg skrev fan-wannabe fordi han skrev ludersøn (eller lign). Synes du fan-wannabe er værre?
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Jeg elsker OB endnu mere, at der så er rigtig mange der ikke lige kan have at jeg taler om at give Falk en god slutning i klubben har jeg intet problem med.
                              Hvad er vigtigst for dig? At falk får en god afslutning eller vi spiller nye spillere ind på holdet? I en sæson hvor nedrykning og europæisk placering begge er utopi, kan jeg uanset argumentet ikke se ideen i at investerer spilleminutter i Falk. Jeg synes du sætter Falk over klubben i dit scenarie.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                                Hold nu op med at lege forumpoliti
                                Nå leger jeg politimand. Hvor skriver jeg at andre ikke må have deres holdninger? Jeg skriver mine, men det har jeg måske ikke ret til?
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X