Oprindeligt indsendt af Vasi
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægSikke en gang sludder! Det her er et fremragende signal til Falk og vores egen AK, vær ærlig overfor klub og fans, i stedet for at spil et ynkeligt skuespil og ta' dem der elsker dig i røven.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af de Claw Se indlægLad os være enige om at det er det tredie værste valg han kunne gøre.
Vil hade at se ham i deres trøje men jeg havde sku været/var blevet syg hvis han var skiftet til FCM eller de Pisgule. Han har været blandt de afgørende kræfter som har reddet klubbens r.. fra at rykke ned, så at lægge ham for had på den måde er ikke fair overfor hamForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Klokken er blevet mange, så jeg vil ønske god aften til alle jer vidunderlige OB fans derude. Det har hjulpet gevaldigt på mit humør at læse med herinde i løbet af dagen omend jeg stadig er i kulkælderen - det var rent ud sagt en skod dag og den havde været tung at gå rundt med alene. Falk er ikke mere af min tid værd, for mit vedkommende er han glemt og med ham alt det gode han har gjort for OB. Jeg kommer ikke til at klappe af ham igen, heller ikke ved en eventuel scoring foran stiften mod FCK hvis han, Gud forbyde det, stadig er i klubben når sæsonen ruller igen. Jeg forbeholder mig retten til at have det sådan ud at skulle skamme mig eller have dårlig samvittighed, ligesom jeg har det fint med alle jer der fortsat ser positivt på falk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlægKan du i ovenstående ikke præcisere hvor jeg bruger grimme ord? Hvis du er ligeglad med Falsk skifte og mener det er helt fjong - så beder jeg dig endnu engang om at overveje dit tilhørsforhold.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Selvfølgelig bliver vi citeret af nogle medier - det samme skete jo dengang med Emil Larsen og BIF, hvor jeg i øvrigt var en af dem. Jeg mener ikke at reaktionerne her på forum skal tolkes som, at vi er en elendig gruppe fans; synes derimod, at der vises hvad fodbold handler om - følelser. De eneste der ikke kan se, at vores reaktioner er naturlige, er jo FCKs fans, som selvfølgelig hoverer og synes vi overreagerer, for de er jo vante til at kunne støvsuge suppen for profiler. Jeg synes ikke artiklerne er noget vi skal føle os ramt af, tværtimod. Rasmus Falk Jensen kan bare læse dem, imens han tørrer røv i vores trøje.
sidebemærkning: jeg forstår ikke hvorfor medierne skriver brugernavne efter de har citeret forum. "Nå ja, den blev forresten skrevet af x som lige skal hænges ud her". Jaja, vi viser også brugernavne herinde, men det virker lidt overflødigt at Tipsbladet og Ekstrabladet lige skal bruge dem også. Men skidt! Vi viser følelser, fordi vi elsker vores striber og Rasmus Jensen er JudasLykken er at se Brøndby fejle.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægHey det er jo bare følelser Nej jeg synes at det er skidt at vi igen skal udstille os, som helhed, på den måde
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægNej så simpelt er det ikke. Men billedet er afskyeligt. Det kan vi nok godt blive enige om.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlægSelvfølgelig bliver vi citeret af nogle medier - det samme skete jo dengang med Emil Larsen og BIF, hvor jeg i øvrigt var en af dem. Jeg mener ikke at reaktionerne her på forum skal tolkes som, at vi er en elendig gruppe fans; synes derimod, at der vises hvad fodbold handler om - følelser. De eneste der ikke kan se, at vores reaktioner er naturlige, er jo FCKs fans, som selvfølgelig hoverer og synes vi overreagerer, for de er jo vante til at kunne støvsuge suppen for profiler. Jeg synes ikke artiklerne er noget vi skal føle os ramt af, tværtimod. Rasmus Falk Jensen kan bare læse dem, imens han tørrer røv i vores trøje.
sidebemærkning: jeg forstår ikke hvorfor medierne skriver brugernavne efter de har citeret forum. "Nå ja, den blev forresten skrevet af x som lige skal hænges ud her". Jaja, vi viser også brugernavne herinde, men det virker lidt overflødigt at Tipsbladet og Ekstrabladet lige skal bruge dem også. Men skidt! Vi viser følelser, fordi vi elsker vores striber og Rasmus Jensen er Judas
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet synes jeg også gør ret ondt... Det er sgu en flad fornemmelse at stå og sige farvel til et så stort talent uden at få en eneste øre for ham...
Så skulle han have været sendt afsted i sommers, men der afviste han selv et par klubber (hvilket jeg tager som at OB accepterede bud) og så er det svært... Jeg ved sgu ikke hvem jeg skal klandre, eller om nogen overhovedet bør klandres(ikke ment som at du gør det) men frustrerende er det bare...Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
Comment