Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Der er mange ting, jeg personligt har lyst til at skrive, men jeg gider ikke blive kaldt "narrøv", "bøsserøv" og des lige af en såkaldt "anti-primitiv" person, så jeg nøjes med en klar opfordring til folk om at tænke sig om. Uanset hvilken mening, man kører med.

    OB forever.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
      Jeg fatter simpelthen ikke jer "Fint nok! Tak for alt! Held og lykke i PSE! Kom snart igen!"-typer!

      Jeg har også stor respekt for det, Falk har udrettet i OB, men hvis man på den - eller nogen som helst anden - baggrund mener, at det berettiger til at skifte til konkurrent, så reducerer man fodbold til et ikke emotionelt spil med 11 homogene brikker og en bold.

      Jeg havde forstået, men været træt af, hvis Makrini skiftede til FCK. Han har som sådan ikke noget forhold til OB. Det ville være ærgerligt, men forståeligt. Jeg troede oprigtigt, at Falk var mere end det. En efterhånden sjælden klubmand, som havde respekt for OB og os fans. Skifter man til en konkurrent, så er man i min bog intet andet end en egoistisk klubluder, der spiller for egen interesse.

      Derfor takker jeg Falk for hans bidrag til min elskede klub, ønsker ham den værst tænkelige karriere i FCK og er fuldstændig ligeglad med hans videre færd, hvis han tager til udlandet.

      Han skal IKKE tilbage til OB, og han skal IKKE have ét minut på banen i foråret!
      Dét her! Præcis det her. Jeg kunne ikke formulere det bedre selv.

      "Han rykker op i fødekæden", "han har givet alt for OB". Jeg er da ligeglad. Han lader sin kontrakt løb ud, og skifter til en direkte konkurrent, samtidigt med at ham og hans klamme agent har spillet det mest fedtede spin-spil længe set.

      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af DanielK Se indlæg
        Jeg medgiver, at klubbens ageren de sidste mange år, ikke ligefrem er det, der har overbevist Falk om, at hans næste kontrakt skulle være i OB.
        Men er du klub-mand, hvilket Rasmus flere gange har givet udtryk for at være, vælger du ikke, i en situation, hvor du har alle kort på hånden, og mulighed for et udlandsophold, at skifte til en anden superligaklub.

        Jeg bilder mig selv ind, at Desler, Greve og de andre unge gutter trods alt er kloge nok til, at vide, hvorfor vi er på nakken af Rasmus. For mit eget vedkommende handler det ikke om, at han har ambitioner. Det handler om, hvor han mener de ambitioner skal udleves.
        Reelt set er der ikke nogen der ved hvad der har været af "kort på hånden". Det eneste som vi ved med sikkerhed er at Falk har valgt at vægte sikkerheden i det kendte og større mulighed for et hjemmeligt mesterskab, højere end en udenlandskarrie.

        Hvis manden bare ikke lide tanken om at spille i udlandet og har ambitioner om at spille om mesterskaber+europæisk bold - så er der ikke skide meget andet at gøre.

        Comment


          Der var en gang man elskede falk. Nu er han hadet. Og de sår han har skabt. Kan aldrig heles

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
            Håber at Jesper Hansen har nosser nok til at give Falk et halvt år på klubbens reserve hold.

            Og nej! Er ligeglad med at de vil sende 1/2- 1 mill. i OBs retning. Det handler for OB at sende et signal om at vi ikke finder os i at blive trådt på!

            Han har ikke noget at gøre på OB holdet mere! Han skal ikke sætte sine fødder mere omrking OB holdet! Han er væk!
            Illoyale medarbejder bør ikke engang have lov, at vise sig på arbejdspladsen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
              Jeg tænkte præcis det samme! Det er sg* ikke smart at lægge et sådan foto ud. Er det mon hans agent, der ikke er den skarpeste kniv i skuffen??
              Han agent er en kegle, ja.

              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
              Tror du helt ærligt at forsvarsindkøb i sommers havde gjort den store forskel?
              Vi er ligaens 3. bedst scorende, men 3. dårligst med mål går ind, havde vi ligget 3. bedste der så havde vi nok ligger i top 4 nu, så ja det tror jeg, er skuffet over at en (på dette forum) meget klog og vis (ingen ironi der, for du virker faktisk sådan) ikke mener det.
              Men der er vi jo så lidt forskellige.

              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Hvorfor skal vores bedste spiller igennem flere sæsonener sidde og rådne op på bænken. Rasmus går pænt meget op i at ville slutte godt af i striwerne. Det kan da ikke være dårligt! Rasmus har gjort så meget godt for klubben og vi fans via hans indsats på banen. Han smækker ikke med døren og vi bør heller ikke gøre det. Det er en trist dag og det gør sgu ondt på os alle, men han skulle jo videre og skulle det være i DK, og det skulle det så, såer FCK om ikke andet et valg man vel trods alt godt kan se hvorfor.
              Han skal ud og afgøre kampe for os, og så må vi håbe at Haddi er skadet til sommer, og der kommer en forsvarer mere ind, så tror jeg pludselig på at vi kan få point imod alle.

              Derudover skriver du det mange mener om 6-7 år når Falk løber rundt på store baner for en UDENLANDSK klub, så vil alle sgu gerne have ham igen, ligesom alle gerne vil have Borring ind igen.

              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
              Det er så vanvittigt meget spin med i den historie her. Falk læggede selv det her mulige skifte ved at sige at han håbede at være velkommen uanset hvilket skifte han foretog. Han vidste at vi ville sidde og sige fuck, nu er det FCM eller BIF. Tidligere idag, fyrer han så den med Brøndby af, at vi har et anstrengt forhold til dem. Wauuu fedt tænker vi, så bliver det ikke dem, hvor er han bare OBŽer og nu er det udlandet. Så tror han måske vi bedre kan æde den kæmpe store lort han har serveret for os.

              Føj for satan hvor er det uambitiøst af manden. Det er jo Absalonsen om igen, bare ti tusind gange værre. Vi mister vores bedste spiller. Vores mest omtalte spiller. En vi indtil idag troede var ægte OBŽer. Vores landsholdspiller, vores største salgsobjekt indtil for nylig. Der er blevet taget en kæmpe luns af OBŽs rygrad. Endnu et hak i selvforståelsen.
              Nu får FCK alt som de vil. Jørgensen i foråret, en af ligaens bedste spillere som afløser til sommer. Plus de kommer til at score kassen om et par år når Falk bliver solgt videre. Så kan de til den tid købe Desler, Greve eller en anden af de andre spillere det gør allermest ondt at miste.

              Det værste er jo at selvfølgelig bliver han god for dem. Han er vanvittig for os, og tænk hvad der sker på et hold med kun gode spillere. Han bliver desværre en kæmpe succes i Jørgensens rolle. Det er første gang nogensinde at jeg håber FCM eller BIF bliver mestre. AaB må meget gerne blive det. Og helst med den utopiske drøm at FCK ender uden for Uefa pladserne.
              Jeg tænker det samme.

              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Moderer dig lige en gang. Du ophøjer en spiller, hvis bedste placering med OB som stamspiller, er en 8. plads, ift. en spiller der var med til en pokaltitel, tre 2. pladser, er vores mest scorende i europæisk sammenhæng, med mål i CL-kval og EL-gruppespil bl.a. og generelt en nøglespiller i den mest succesfulde periode i klubben i nyere tid.

              Det er PINLIGT at sammenligne dem!!!
              Damn du gør Falk ringe. Ud fra det du skriver er han ikke engang god nok til at spille for OB, så du burde ikke rigtigt skrive om ham overhovedet, da han er så dårlig i dine øjne..

              Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
              Jeg fatter simpelthen ikke jer "Fint nok! Tak for alt! Held og lykke i PSE! Kom snart igen!"-typer!

              Jeg har også stor respekt for det, Falk har udrettet i OB, men hvis man på den - eller nogen som helst anden - baggrund mener, at det berettiger til at skifte til konkurrent, så reducerer man fodbold til et ikke emotionelt spil med 11 homogene brikker og en bold.

              Jeg havde forstået, men været træt af, hvis Makrini skiftede til FCK. Han har som sådan ikke noget forhold til OB. Det ville være ærgerligt, men forståeligt. Jeg troede oprigtigt, at Falk var mere end det. En efterhånden sjælden klubmand, som havde respekt for OB og os fans. Skifter man til en konkurrent, så er man i min bog intet andet end en egoistisk klubluder, der spiller for egen interesse.

              Derfor takker jeg Falk for hans bidrag til min elskede klub, ønsker ham den værst tænkelige karriere i FCK og er fuldstændig ligeglad med hans videre færd, hvis han tager til udlandet.

              Han skal IKKE tilbage til OB, og han skal IKKE have ét minut på banen i foråret!
              Selvfølgelig skal han tilbage, og det mener du også om 6-7 år, så stop nu bare dig selv med det samme.

              I skal ikke skrive noget i fortryder om en hånd fuld år.
              Og I havde sgu alle skiftet når jeres klub ikke er god nok til top 6 fordi ledelsen har fucket i det.
              falk spiller i FCK om et halvt år, og vil gerne prøve at vinde guld, det kan jeg sgu godt unde ham, og så skal han videre og tjene kassen, blive bedre og så komme hjem og vinde guld med OB om 7-8 år.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                Du misforstår mig, Dessler og Greve skal ikke være bekymret så længe de ikke pisser på folk... Så der er kæmpe forskel på et potentielt salg og så den her situation..
                Er der? Den smædekampagne der er gang i lige nu - det tjener da ikke meget andet i deres øjne end at være en skræmmekampagne rettet mod deres fremtid. "Vælg det vi forventer eller du bliver lagt for had"

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                  Reelt set er der ikke nogen der ved hvad der har været af "kort på hånden". Det eneste som vi ved med sikkerhed er at Falk har valgt at vægte sikkerheden i det kendte og større mulighed for et hjemmeligt mesterskab, højere end en udenlandskarrie.

                  Hvis manden bare ikke lide tanken om at spille i udlandet og har ambitioner om at spille om mesterskaber+europæisk bold - så er der ikke skide meget andet at gøre.
                  Er meget farvet af skuffelsen over hans ageren i situationen.

                  Fint, hvis ambitionerne ikke rækker til mere. Men skiftet kunne, specielt alle de pæne ting Falk har udtalt de seneste dage, vær gjort meget mere respektfuldt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af DanielK Se indlæg
                    Er meget farvet af skuffelsen over hans ageren i situationen.

                    Fint, hvis ambitionerne ikke rækker til mere. Men skiftet kunne, specielt alle de pæne ting Falk har udtalt de seneste dage, vær gjort meget mere respektfuldt.
                    Det er jeg 100% enig i!
                    Specielt hans agent er en klaphat af den største slags - men Falk er stadig kun 23, der sker så fucking meget om hovedet på ham lige nu, at han bliver revet med af en grisk agent er jeg kun ked af på hans vegne.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                      Han agent er en kegle, ja.



                      Vi er ligaens 3. bedst scorende, men 3. dårligst med mål går ind, havde vi ligget 3. bedste der så havde vi nok ligger i top 4 nu, så ja det tror jeg, er skuffet over at en (på dette forum) meget klog og vis (ingen ironi der, for du virker faktisk sådan) ikke mener det.
                      Men der er vi jo så lidt forskellige.



                      Han skal ud og afgøre kampe for os, og så må vi håbe at Haddi er skadet til sommer, og der kommer en forsvarer mere ind, så tror jeg pludselig på at vi kan få point imod alle.

                      Derudover skriver du det mange mener om 6-7 år når Falk løber rundt på store baner for en UDENLANDSK klub, så vil alle sgu gerne have ham igen, ligesom alle gerne vil have Borring ind igen.



                      Jeg tænker det samme.



                      Damn du gør Falk ringe. Ud fra det du skriver er han ikke engang god nok til at spille for OB, så du burde ikke rigtigt skrive om ham overhovedet, da han er så dårlig i dine øjne..



                      Selvfølgelig skal han tilbage, og det mener du også om 6-7 år, så stop nu bare dig selv med det samme.

                      I skal ikke skrive noget i fortryder om en hånd fuld år.
                      Og I havde sgu alle skiftet når jeres klub ikke er god nok til top 6 fordi ledelsen har fucket i det.
                      falk spiller i FCK om et halvt år, og vil gerne prøve at vinde guld, det kan jeg sgu godt unde ham, og så skal han videre og tjene kassen, blive bedre og så komme hjem og vinde guld med OB om 7-8 år.
                      Svedigt du lige får udtalt dig på alles vegne. Jeg ønsker aldrig Rasmus tilbage. Forskellen på ham og borring findes i detaljen. Al den spin har givet falske forhåbninger og derfor endnu større skuffelse over beslutningen. Det så du ikke borring gøre.

                      Comment


                        At Falk mangler ambitioner om udlandet, har en idiot af en agent og en KBH liderlig kæreste - skal ikke være årsagen til at jeg går med i en hetz mod en spiller der har gjort så meget for klubben.

                        Det betyder til gengæld ikke at jeg jubler over skiftet, jeg hader FCK og det vil smerte mig så sindsygt at se ham i den trøje.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                          Er der? Den smædekampagne der er gang i lige nu - det tjener da ikke meget andet i deres øjne end at være en skræmmekampagne rettet mod deres fremtid. "Vælg det vi forventer eller du bliver lagt for had"
                          Jeg ved godt at mange folk herhjemme lige nu, er i selvsving over en harpiskindsmurt bold der bliver kastet rundt i en halv, imens der kører eurodance for fuld skrue ud af højtalerne, men i fodbold er der faktisk noget der hedder fankultur og følelser, og det er slet ikke noget nyt fænomen, ej noget fynsk fænomen, ej noget dansk fænomen. Når en af ens nøglespillere skifter til en hadet konkurrent, endda en spiller som fans har været med til at bære frem, grundet et geografisk tilhørsforhold, er det meget naturligt, at der kommer en trodsreaktion, når denne spiller vælger at vende sig mod den klub og de fans, som ellers har støttet ham i mange år.

                          Om man synes, at spilleren er i sin gode ret til det eller ej, kan man ikke ændre på, at det er et rimeligt normalt reaktionsmønster for en person der identificerer sig med sin fodboldklub, og føler sig trådt på i en grad.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Dét her! Præcis det her. Jeg kunne ikke formulere det bedre selv.

                            "Han rykker op i fødekæden", "han har givet alt for OB". Jeg er da ligeglad. Han lader sin kontrakt løb ud, og skifter til en direkte konkurrent, samtidigt med at ham og hans klamme agent har spillet det mest fedtede spin-spil længe set.

                            Spot-on med den følelse man sidder tilbage med.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Der er mange ting, jeg personligt har lyst til at skrive, men jeg gider ikke blive kaldt "narrøv", "bøsserøv" og des lige af en såkaldt "anti-primitiv" person, så jeg nøjes med en klar opfordring til folk om at tænke sig om. Uanset hvilken mening, man kører med.

                              OB forever.

                              MvH ChrisOB
                              Øv, jeg synes, at det er trist, hvis det er lykkedes for "moralens sande vogter" at censurere dig

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Jeg ved godt at mange folk herhjemme lige nu, er i selvsving over en harpiskindsmurt bold der bliver kastet rundt i en halv, imens der kører eurodance for fuld skrue ud af højtalerne, men i fodbold er der faktisk noget der hedder fankultur og følelser, og det er slet ikke noget nyt fænomen, ej noget fynsk fænomen, ej noget dansk fænomen. Når en af ens nøglespillere skifter til en hadet konkurrent, endda en spiller som fans har været med til at bære frem, grundet et geografisk tilhørsforhold, er det meget naturligt, at der kommer en trodsreaktion, når denne spiller vælger at vende sig mod den klub og de fans, som ellers har støttet ham i mange år.

                                Om man synes, at spilleren er i sin gode ret til det eller ej, kan man ikke ændre på, at det er et rimeligt normalt reaktionsmønster for en person der identificerer sig med sin fodboldklub, og føler sig trådt på i en grad.
                                Bum - så kan det vist ikke siges bedre. Hvis en indfødt Newcastle-spiller skifter til Sunderland, så står der altså ikke lige 20.000 sort/hvide fans og råber 'Held og lykke. Alt det bedste. Du er bare toppen. Næste gang der er derby, så hylder vi dig i det minut som svarer til dit nye rygnummer hos Sunderland.'.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X