Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mit fodboldfaglige kølige jeg kan godt se det fornuftige i at lade Falk starte.
    Mit andet jeg ser Falk som reserve for Edmundsson Maksimum. Ville intet problem have med at vi lavede en 'AaB-AK' på Falk.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Mit fodboldfaglige kølige jeg kan godt se det fornuftige i at lade Falk starte.
      Mit andet jeg ser Falk som reserve for Edmundsson Maksimum. Ville intet problem have med at vi lavede en 'AaB-AK' på Falk.

      MvT
      Jeg vil vinde fodboldkampe , og det vil Falk i langt højere grad end Edmundsson kunne hjælpe med imo . Min passion for OB og mit vinferinstinkt vinder over hadet til Falk .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Nu ved jeg godt jeg drømmer lidt, men efterhånden ville det da heller ikke gøre mig så meget hvis Falk er med til at sikre OB europæisk og så smutter fordi han godt vil spille i Europa..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Jeg vil vinde fodboldkampe , og det vil Falk i langt højere grad end Edmundsson kunne hjælpe med imo . Min passion for OB og mit vinferinstinkt vinder over hadet til Falk .
          Og for andre repræsenterer hadet DERES passion for OB, så det er en meget delikat balancegang, nogle gange.

          Vinderinstinkt er også at komme frem til, at en rysten af posen måske kan levere den samme grad af sejrsfrekvens, som hvis man bare havde én og opskrift, og så det dét.

          Men du har da ret i at almindelig fodboldlogik er at Falk ville kunne hjælpe os til flere sejre end alternativerne.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Nu ved jeg godt jeg drømmer lidt, men efterhånden ville det da heller ikke gøre mig så meget hvis Falk er med til at sikre OB europæisk og så smutter fordi han godt vil spille i Europa..
            Og for at føre drømmen længere ud så skal FCK ryge ud omgående i Europa mens vi kommer videre ;-)
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Og for at føre drømmen længere ud så skal FCK ryge ud omgående i Europa mens vi kommer videre ;-)
              "sweet dreams" som man siger
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                FALK er OBer. Det er ikke hans skyld at OB mislykkedes med at skabe det tophold, det ville. Uden internationale kampe bliver det for kedeligt for et talent som ham - og han skal vel også en tur til udlandet når kæresten er klar til det - senest. Og når OB fumler med tilbud, er det klart at han rykker til de skide fuckere.
                Men Falk ER god nok. Husk det. Og mon ikke han ved, at der er fans der har brug for en at hade og det så må blive ham. Men det er vel en forsvindende lille gruppe, der ikke kan og vil fatte/acceptere.

                Jeg er med på at svine ham til når han spiller for FCK på vores stadion. Men ikke en kamp før. Tværtimod.
                En dag vil det nok blive "Jeg oplevede Falk spille fodbold for OB".
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                  Og mon ikke han ved, at der er fans der har brug for en at hade og det så må blive ham. Men det er vel en forsvindende lille gruppe, der ikke kan og vil fatte/acceptere.
                  Kom, dummere...
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    FALK er OBer. Det er ikke hans skyld at OB mislykkedes med at skabe det tophold, det ville. Uden internationale kampe bliver det for kedeligt for et talent som ham - og han skal vel også en tur til udlandet når kæresten er klar til det - senest. Og når OB fumler med tilbud, er det klart at han rykker til de skide fuckere.
                    Men Falk ER god nok. Husk det. Og mon ikke han ved, at der er fans der har brug for en at hade og det så må blive ham. Men det er vel en forsvindende lille gruppe, der ikke kan og vil fatte/acceptere.

                    Jeg er med på at svine ham til når han spiller for FCK på vores stadion. Men ikke en kamp før. Tværtimod.
                    En dag vil det nok blive "Jeg oplevede Falk spille fodbold for OB".
                    næ.....det har han givet køb på. Han er blot proffesionel - og udføre sit arbejde inden han skal starte nyt.

                    Comment


                      Nu er der da heldigvis kun 3 måneder til at han er væk... og som man kan høre får piben jo også en anden lyd til den tid...

                      ... må være mærkeligt, det at bakke op om en person som man så samtidig har sat i kalenderen at der skal svines, til sommer...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Gad vide om folk herinde havde været så negative omkring falsk spil på banen hvis han havde forlænget med OB :-)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                          Gad vide om folk herinde havde været så negative omkring falsk spil på banen hvis han havde forlænget med OB :-)
                          Nok ikke - men nu går det også på om han optager pladsen for en der faktisk er her efter sommer, og om hvorvidt tiden var bedre brugt på at forberede spillet på tiden efter falk.
                          Ingen tvivl om han er den bedste spiller i truppen - men helt oppe og ringe har han altså ikke været i foråret. Men de mål han har lavet har været har høj kvalitet og som det har udviklet sig med vores pludselige mulighed for at slutte ret højt oppe.....højere end den 6-7 plads jeg havde troet inden foråret begyndte - jamen så kan det sagtens forsvares at han spiller og at man kigget på kortsigtet succes.
                          personligt mener jeg stadig man burde have et lidt længere lys på og forberede os til næste sæson. Men det kommer nok når og hvis vi igen ryger ud af topstriden som vi jo ret overraskende har hægtet os på.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Nu er der da heldigvis kun 3 måneder til at han er væk... og som man kan høre får piben jo også en anden lyd til den tid...

                            ... må være mærkeligt, det at bakke op om en person som man så samtidig har sat i kalenderen at der skal svines, til sommer...
                            Vel ikke mere mærkeligt end da vi buede Absa ud af stadion da spillede for Brøndby, for derefter at juble over ham da han kom til OB. Skoubo, Tøfting er et andre eksempler.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              personligt mener jeg stadig man burde have et lidt længere lys på og forberede os til næste sæson. Men det kommer nok når og hvis vi igen ryger ud af topstriden som vi jo ret overraskende har hægtet os på.
                              Det håber jeg, også selvom jeg stadig er pro Falk. Sådan har jeg haft det i hele det her FCK/Falk forløb. Kan vi nå noget bør han spille. Kan vi ikke skal hans spilletid være nedadgående.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Hold kæft hvor er det tåbeligt at hylde tossen idag! At vores træner tilmed gør ham til anfører, er satme hovedrystende.

                                Farvel og tak for lort! FC-luder!!

                                Comment

                                Working...
                                X