Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kan du ikke slette det billede igen? Fy for helvede...

    Comment


      Det er vel ikke bare et spørgsmål om, at OB skal sælge nu. Det kræver jo også, at F*CK vil købe her og nu. Mon de har brug for ham nu?
      Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af statetrooper Se indlæg
        jeg er enig. Som tilskuer vil jeg bare sige til ob, at jeg ikke sætter mine ben på stadion i foråret, hvis han indgår i startopstillingen eller så meget som sidder på bænken. Det ville give lidt af en effekt, hvis alle andre gjorde det samme.

        Sælg.
        enig! Væk med den fucking luder!!!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
          Han er bange for at miste sin kæreste.
          Så er han sgu endnu mere nosseløs, end jeg troede. En sand beta.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
            enig! Væk med den fucking luder!!!

            Eller lad ham RÅDNE op på 2.holdet hele foråret!!!

            Videre OB!! Videre...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
              Det er vel ikke bare et spørgsmål om, at OB skal sælge nu. Det kræver jo også, at F*CK vil købe her og nu. Mon de har brug for ham nu?
              Det er da fløjtende ligemeget om de vil købe.

              Så kan de da bare rive kontrakten i så mange stykker den ikke kan samles igen og sige til ham at han ikke skal sætte sine ben på jorden i ådalen mere.

              MEN det er nu stadigvæk LEDELSEN i OB jeg er SKUFFET over.

              Har svært ved at give FALK skylden for at JH mente vores forsvar i sommers var godt nok.
              HAN BURDE TAGE SIT TØJ OG SKRIDE TIL LORTE JYLLAND.

              JEG KUNNE GØRE JH'S ARBEJDE BEDRE.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                Føj jeg brækker mig over dig din lille klubluder.
                + 1
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  Er det mig eller er det rimelig unormalt at få taget et billede af sig selv med en konkurrents trøje, når skiftet først er om ½ år???
                  Altså vi så vel ikke sådan et billede med hverken Haddi eller Kenneth Emil... Eller er det bare mig? Eksempler modtages gerne.
                  Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                  Kristian Morre

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                    Føj jeg brækker mig over dig din lille klubluder.
                    Du er en bøsserøv
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Klinge11 Se indlæg
                      Nu kan jeg så sige det uden fare for, at skulle trække det tilbage.

                      Judas..
                      Flot!
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Så er han sgu endnu mere nosseløs, end jeg troede. En sand beta.
                        Hun trækker ham rundt i manegen med remmen fra en af sine dyre designertasker. Nu kan hun komme over og leve det fede zhoppeliv sammen med resten af Danmarks får, mens hun får sin dyre livsstil finansieret af Falkens plastikpenge mod at give ham lidt fez og lidt kuz fra tid til anden.

                        De er et kønt par, som fortjener hinanden, FCK og København. Af plastik er du kommet, til plastik skal du blive.
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                          Er det mig eller er det rimelig unormalt at få taget et billede af sig selv med en konkurrents trøje, når skiftet først er om ½ år???
                          Altså vi så vel ikke sådan et billede med hverken Haddi eller Kenneth Emil... Eller er det bare mig? Eksempler modtages gerne.
                          Jeg tænkte præcis det samme! Det er sg* ikke smart at lægge et sådan foto ud. Er det mon hans agent, der ikke er den skarpeste kniv i skuffen??
                          Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Det er da fløjtende ligemeget om de vil købe.

                            Så kan de da bare rive kontrakten i så mange stykker den ikke kan samles igen og sige til ham at han ikke skal sætte sine ben på jorden i ådalen mere.

                            MEN det er nu stadigvæk LEDELSEN i OB jeg er SKUFFET over.

                            Har svært ved at give FALK skylden for at JH mente vores forsvar i sommers var godt nok.
                            HAN BURDE TAGE SIT TØJ OG SKRIDE TIL LORTE JYLLAND.

                            JEG KUNNE GØRE JH'S ARBEJDE BEDRE.
                            Tror du helt ærligt at forsvarsindkøb i sommers havde gjort den store forskel?

                            Comment


                              Brækker mig så meget lige nu. Har mistet ALT respekt for den dreng!! Håber han får lov og rådne op på 2 holdet de næste 6 måneder!!! JUDAS!!!!!!!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                                Jeg tænkte præcis det samme! Det er sg* ikke smart at lægge et sådan foto ud. Er det mon hans agent, der ikke er den skarpeste kniv i skuffen??
                                Han er lige så skarp som et legetøjsninjasværd fra Fætter BR. Hvordan kunne Falk dog vælge en så lallende amatør som agent?
                                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                                Comment

                                Working...
                                X