Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Nej det du skriver er kvalmende. Det er ok at være skuffet, men ikke at være fuld af lort.
    Moderer dig lige en gang. Du ophøjer en spiller, hvis bedste placering med OB som stamspiller, er en 8. plads, ift. en spiller der var med til en pokaltitel, tre 2. pladser, er vores mest scorende i europæisk sammenhæng, med mål i CL-kval og EL-gruppespil bl.a. og generelt en nøglespiller i den mest succesfulde periode i klubben i nyere tid.

    Det er PINLIGT at sammenligne dem!!!

    Comment


      Jeg kommer til at hade at se Falk i en FCK trøje - men det er pga FCK og ikke Falk..

      Hold nu op med at skræmme klubbens yngre spillere med den opførsel - at OB ligger som bund/midter hold er fandme ikke Falks skyld, tværtimod!! Jeg fatter ikke at folk vælger at rette deres had mod Falk i denne situation, det er ikke kun fjollet med direkte skadeligt for klubben i det lange løb.

      Comment


        Nej hvor er jeg skuffet, det er direkte utilgiveligt. 😔

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Dejligt med alle de udmeldinger som denne omkring Falk. Så ved Desler JJT og Greve hvad der er i vente når de måske en dag skal skifte klub.
          Hvis de vælger at lade deres kontrakt løbe ud, snakke om udfordringer og derefter skifte til en anden klub i Superligaen og så lige få taget et billede med den nye trøje et halvt år før udløb... Ja... Ellers ikke rigtig :)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Rasmus har været en uvurderlig spiller for os, og det er en meget bitter pille at sluge. Han har i den grad været vores ansigt ud af til, og har været manden bag mange af vores alt for få sejre i hans periode i klubben. Jeg tror også at det vil være bedst med et skifte, men det er pga af fans der vil være imod ham. Han vil gerne slutte ordenligt af, det har han sagt, også til FCKs hjemmeside (som jeg væmmes over at have besøgt) og de accepterer hans ønske om og har ikke det famøse billede på deres hjemmeside. Jeg tror vitterlig at Falk gerne vil slutte godt af hos os. Det vil være godt for os, for klubben og for Falk. Hvorfor skal vi trækker vores måske største talent nogensinde, i hvert fald på senior niveau, ned i sølet? Det har han simpelhen ikke fortjent. Rasmus skylder ikke OB og os noget. Han har gjort det fantastisk. Vi fans har en gylden mulighed for vise at vi har værdsat hans indsats og det bør vi takke ham for i stedet for alt det andet fis. Jeg håber at når han vender tilbage, som modstander, at vi kan tage stille imod ham, med accepterende klap, som vi med HHA mod Esbjerg kort inden vinterpausen. Lad os nu gøre det rigtige i stedet for at være primitive og fjerne enhver chance for at han evt slutter karrieren af i OB.
            Det har de så fået nu. Denne gang med trøjen på. Hvilket selvfølgelig gør det meget bedre (ironi anvendt)
            http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/01/20...-sommeren-2016
            Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
            Kristian Morre

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
              Det har de så fået nu. Denne gang med trøjen på. Hvilket selvfølgelig gør det meget bedre (ironi anvendt)
              http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/01/20...-sommeren-2016
              Klamt

              Comment


                Det er så skuffende, og jeg har siddet på tønden lige siden det ulækre billed af ham i Fck's utiltalende trøje. Jeg får satme svært ved at acceptere hans tilstedeværelse når han allerede har vist sig i den. Nu står man jo helt slukøret. Vores største talent i årtier smutter til en rival kvit og frit. En spiller vi skulle have scoret boksen på. Hold kæft det er en sort dag!!

                Comment


                  Er du seriøs? - hvordan mener du det er skadeligt for klubben i det lange løb?

                  Falk ligger præcis som han har redt.

                  Var han skiftet til en udenlandsk klub - om det så var Malmø - ville han have min fulde respekt og ønske om alt godt i fremtiden. Modsat nu.

                  Comment


                    Dét hér er et billede af en forvirret dreng.

                    Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                    Uanset hvor meget sympati jeg har for ham som spiller og person, så kan man altså ikke spille videre i en klub, når man er blevet fotograferet med sådan en trøje!

                    Kilde, Mads Beck Lund, Twitter

                    Comment


                      Jeg fatter simpelthen ikke jer "Fint nok! Tak for alt! Held og lykke i PSE! Kom snart igen!"-typer!

                      Jeg har også stor respekt for det, Falk har udrettet i OB, men hvis man på den - eller nogen som helst anden - baggrund mener, at det berettiger til at skifte til konkurrent, så reducerer man fodbold til et ikke emotionelt spil med 11 homogene brikker og en bold.

                      Jeg havde forstået, men været træt af, hvis Makrini skiftede til FCK. Han har som sådan ikke noget forhold til OB. Det ville være ærgerligt, men forståeligt. Jeg troede oprigtigt, at Falk var mere end det. En efterhånden sjælden klubmand, som havde respekt for OB og os fans. Skifter man til en konkurrent, så er man i min bog intet andet end en egoistisk klubluder, der spiller for egen interesse.

                      Derfor takker jeg Falk for hans bidrag til min elskede klub, ønsker ham den værst tænkelige karriere i FCK og er fuldstændig ligeglad med hans videre færd, hvis han tager til udlandet.

                      Han skal IKKE tilbage til OB, og han skal IKKE have ét minut på banen i foråret!

                      Comment


                        OB = FCK's Talent Klub ????
                        Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                        Kristian Morre

                        Comment


                          fedt - vi laver ungdomsarbejdet og FCK scorer transferen når kyllingen flyver til udlandet. Jeg har den sygeste kvalme lige nu. Rasmus var engang en Falk nu er han en kylling.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                            Dét hér er et billede af en forvirret dreng.
                            Eller af en dreng, der gik efter pengene...
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              Han har vel reelt givet køb på en fin udenlandsk karriere for at få et mesterskab på bæltet ..
                              Skuffet men som forventet .. Alle hans store overvejelser dækker vist mest en der ikke tør slippe det kendte ...
                              Kan ikke se at han ikke ville kunne opnå det samme i Skotland som i FCK ...
                              Han er pænt naiv hvis han ikke tror at fansne ikke er skuffet men har vel troet for meget om sig selv ..
                              Ikke at han ikke kan komme til udlandet men to sæsoner i FCK gør ham ikke til en fast starter i en større klub i udlandet .. Det kunne han måske have arbejdet sig til hvis han tog ud nu ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                Eller af en dreng, der gik efter pengene...
                                Eller bare behagede sin mage.

                                Comment

                                Working...
                                X