Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Rasmus har været en uvurderlig spiller for os, og det er en meget bitter pille at sluge. Han har i den grad været vores ansigt ud af til, og har været manden bag mange af vores alt for få sejre i hans periode i klubben. Jeg tror også at det vil være bedst med et skifte, men det er pga af fans der vil være imod ham. Han vil gerne slutte ordenligt af, det har han sagt, også til FCKs hjemmeside (som jeg væmmes over at have besøgt) og de accepterer hans ønske om og har ikke det famøse billede på deres hjemmeside. Jeg tror vitterlig at Falk gerne vil slutte godt af hos os. Det vil være godt for os, for klubben og for Falk. Hvorfor skal vi trækker vores måske største talent nogensinde, i hvert fald på senior niveau, ned i sølet? Det har han simpelhen ikke fortjent. Rasmus skylder ikke OB og os noget. Han har gjort det fantastisk. Vi fans har en gylden mulighed for vise at vi har værdsat hans indsats og det bør vi takke ham for i stedet for alt det andet fis. Jeg håber at når han vender tilbage, som modstander, at vi kan tage stille imod ham, med accepterende klap, som vi med HHA mod Esbjerg kort inden vinterpausen. Lad os nu gøre det rigtige i stedet for at være primitive og fjerne enhver chance for at han evt slutter karrieren af i OB.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
      For lige at citere dig: Narrøv.
      Sødt
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Rasmus har været en uvurderlig spiller for os, og det er en meget bitter pille at sluge. Han har i den grad været vores ansigt ud af til, og har været manden bag mange af vores alt for få sejre i hans periode i klubben. Jeg tror også at det vil være bedst med et skifte, men det er pga af fans der vil være imod ham. Han vil gerne slutte ordenligt af, det har han sagt, også til FCKs hjemmeside (som jeg væmmes over at have besøgt) og de accepterer hans ønske om og har ikke det famøse billede på deres hjemmeside. Jeg tror vitterlig at Falk gerne vil slutte godt af hos os. Det vil være godt for os, for klubben og for Falk. Hvorfor skal vi trækker vores måske største talent nogensinde, i hvert fald på senior niveau, ned i sølet? Det har han simpelhen ikke fortjent. Rasmus skylder ikke OB og os noget. Han har gjort det fantastisk. Vi fans har en gylden mulighed for vise at vi har værdsat hans indsats og det bør vi takke ham for i stedet for alt det andet fis. Jeg håber at når han vender tilbage, som modstander, at vi kan tage stille imod ham, med accepterende klap, som vi med HHA mod Esbjerg kort inden vinterpausen. Lad os nu gøre det rigtige i stedet for at være primitive og fjerne enhver chance for at han evt slutter karrieren af i OB.
        Uvurderlig som i forskellen på en 9. plads og en 10. plads?

        Og lad da lige være med at sammenligne Falk og HHA en anden gang. Falk fortjener ikke at blive nævnt i samme sætning som en stor OB-spiller som HHA. Det er kvalmende at se på.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
          Nu har OB altså været ude siden august og garanteret strukket sig meget langt for at holde på ham.. Og i min verden er det netop Falks problem og afgørelse, at han skriver under med FCK. Han havde alle chancer for at få en kontrakt i udlandet eller forlænge med OB.
          Når man ventet til 3-4 mdr før Falk må tale frit med andre klubber så er man bare for sent ude . Når man over flere år har kunnet byde på middelmådighed og forkerte beslutninger med enkelte pletskud så jager man sine største profiler væk . Ledelsen ,sports direktørere har fejlet i en grad at Falk har mistet tålmodigheden efter 4-5 års misserabel ledelse .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Burde OB ikke snart komme med en udmelding?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Klinge11 Se indlæg
              Jeg håber han slutter sin karriere på træningsbanen til næste træning. Men der er vi jo så forskellige.
              Dejligt med alle de udmeldinger som denne omkring Falk. Så ved Desler JJT og Greve hvad der er i vente når de måske en dag skal skifte klub.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                Der går ikke mere end et par måneder, før Cornelius har været på hende ;) For en sjælden gangs skyld vil jeg hylde utroskab.

                Ved du noget vi andre ikke ved? ;)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Når man ventet til 3-4 mdr før Falk må tale frit med andre klubber så er man bare for sent ude . Når man over flere år har kunnet byde på middelmådighed og forkerte beslutninger med enkelte pletskud så jager man sine største profiler væk . Ledelsen ,sports direktørere har fejlet i en grad at Falk har mistet tålmodigheden efter 4-5 års misserabel ledelse .
                  spot on....
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Uvurderlig som i forskellen på en 9. plads og en 10. plads?

                    Og lad da lige være med at sammenligne Falk og HHA en anden gang. Falk fortjener ikke at blive nævnt i samme sætning som en stor OB-spiller som HHA. Det er kvalmende at se på.
                    Nej det du skriver er kvalmende. Det er ok at være skuffet, men ikke at være fuld af lort.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Det eneste rigtige vil være at lade ham rådne op på tribunen i foråret. For det første kan vi alligevel ikke nå europæisk og nedrykningen er væk. Derfor kan vi lige så godt vænne os til at skulle spille uden at være afhængige af Falk. Derudover kan det næppe være særlig godt for moralen på holdet, hvis man har en spiller, der bliver buhet ud af egne fans. Med andre ord har jeg meget svært ved at se argumenterne for at lade Falk spille.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Rasmus har været en uvurderlig spiller for os, og det er en meget bitter pille at sluge. Han har i den grad været vores ansigt ud af til, og har været manden bag mange af vores alt for få sejre i hans periode i klubben. Jeg tror også at det vil være bedst med et skifte, men det er pga af fans der vil være imod ham. Han vil gerne slutte ordenligt af, det har han sagt, også til FCKs hjemmeside (som jeg væmmes over at have besøgt) og de accepterer hans ønske om og har ikke det famøse billede på deres hjemmeside. Jeg tror vitterlig at Falk gerne vil slutte godt af hos os. Det vil være godt for os, for klubben og for Falk. Hvorfor skal vi trækker vores måske største talent nogensinde, i hvert fald på senior niveau, ned i sølet? Det har han simpelhen ikke fortjent. Rasmus skylder ikke OB og os noget. Han har gjort det fantastisk. Vi fans har en gylden mulighed for vise at vi har værdsat hans indsats og det bør vi takke ham for i stedet for alt det andet fis. Jeg håber at når han vender tilbage, som modstander, at vi kan tage stille imod ham, med accepterende klap, som vi med HHA mod Esbjerg kort inden vinterpausen. Lad os nu gøre det rigtige i stedet for at være primitive og fjerne enhver chance for at han evt slutter karrieren af i OB.

                        Ret enig .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Rasmus har været en uvurderlig spiller for os, og det er en meget bitter pille at sluge. Han har i den grad været vores ansigt ud af til, og har været manden bag mange af vores alt for få sejre i hans periode i klubben. Jeg tror også at det vil være bedst med et skifte, men det er pga af fans der vil være imod ham. Han vil gerne slutte ordenligt af, det har han sagt, også til FCKs hjemmeside (som jeg væmmes over at have besøgt) og de accepterer hans ønske om og har ikke det famøse billede på deres hjemmeside. Jeg tror vitterlig at Falk gerne vil slutte godt af hos os. Det vil være godt for os, for klubben og for Falk. Hvorfor skal vi trækker vores måske største talent nogensinde, i hvert fald på senior niveau, ned i sølet? Det har han simpelhen ikke fortjent. Rasmus skylder ikke OB og os noget. Han har gjort det fantastisk. Vi fans har en gylden mulighed for vise at vi har værdsat hans indsats og det bør vi takke ham for i stedet for alt det andet fis. Jeg håber at når han vender tilbage, som modstander, at vi kan tage stille imod ham, med accepterende klap, som vi med HHA mod Esbjerg kort inden vinterpausen. Lad os nu gøre det rigtige i stedet for at være primitive og fjerne enhver chance for at han evt slutter karrieren af i OB.
                          Jeg er egentlig fuldstændig enig. Hader også det her skifte og Falk kan ikke være overrasket eller skuffet over hvordan der er blevet taget imod det. Han kender vel gamet? Jeg vil dog heller ikke sidde og buhe af Falk på stadion, men han vil heller ikke være noget særligt i mine øjne mere. Scorer han mål eller laver han assist, så glæder jeg mig over dem. Ikke fordi det er ham der laver dem, men fordi det kommer OB til gavn. Det er klubben jeg holder med, hvilket jeg også gør når Falks karriere engang er ovre og mange år derefter. Jeg tror egentlig også at Falk trods alt føler så meget for OB at han faktisk vil gøre hvad han kan for at hjælpe klubben. Er det ikke tilfældet, så gennemskuer Kent det forhåbentlig og smider ham på bænken. Når det så er sagt, så få bare gennemført skiftet med det samme. Falk sluttede fremragende af på hjemmebane og det fungerer som et fint punktum i min erindring af Falk som OB spiller. Alle parter har bedst af at skiftet gennemføres nu. Falk (og de andre OB spillere) slipper for en masse negativitet på stadion og vi kan få indstillet OB holdet til post-Falk æraen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Sødt
                            Det ved jeg nu ikke, men ihvertfald ligeså tumpet som dig

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                              Jeg er egentlig fuldstændig enig. Hader også det her skifte og Falk kan ikke være overrasket eller skuffet over hvordan der er blevet taget imod det. Han kender vel gamet? Jeg vil dog heller ikke sidde og buhe af Falk på stadion, men han vil heller ikke være noget særligt i mine øjne mere. Scorer han mål eller laver han assist, så glæder jeg mig over dem. Ikke fordi det er ham der laver dem, men fordi det kommer OB til gavn. Det er klubben jeg holder med, hvilket jeg også gør når Falks karriere engang er ovre og mange år derefter. Jeg tror egentlig også at Falk trods alt føler så meget for OB at han faktisk vil gøre hvad han kan for at hjælpe klubben. Er det ikke tilfældet, så gennemskuer Kent det forhåbentlig og smider ham på bænken. Når det så er sagt, så få bare gennemført skiftet med det samme. Falk sluttede fremragende af på hjemmebane og det fungerer som et fint punktum i min erindring af Falk som OB spiller. Alle parter har bedst af at skiftet gennemføres nu. Falk (og de andre OB spillere) slipper for en masse negativitet på stadion og vi kan få indstillet OB holdet til post-Falk æraen.

                              Comment


                                Han skal jo væk med det samme. Jeg kan ikke tage på stadion og se Rasmus Falk spille for OB efter dét hér. Jeg er rystet, mine børn er rystet. Rasmus Falk er gået fra at være elsket på Fyn til at være én ligegyldig plastic-dreng. Ud nu!

                                Comment

                                Working...
                                X