Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Skulle vi nu ikke lige afvente en officiel bekræftelse før vi maler fanden på væggen? Og så bare lade helt være med at håbe på fysisk skade for nogen som helst.
    Tjo, skal da nok trække det i mig igen hvis det er en and. Bliver det til virkelighed så håber jeg det hele fuldt ud. :-)

    Comment


      Ja, rolig nu. Meget kan nå at ske, men jeg er ikke i tvivl om at Falk har snakket med både FCK, Brøndby og FCM. Vi må se..

      Jeg er nu for alt i verden mest ked af at han ikke fortsætter i OB.. Om han er i FCK, Celtic, PSV.. Whatever.. Det kan sgu være ligegyldigt. En anden klub, er en anden klub.

      Comment


        Vil afvente officiel bekræftelse, før jeg kalder ham alt muligt ubehageligt, men til nøj hvor vil mit had til ham være massivt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
          Vil afvente officiel bekræftelse, før jeg kalder ham alt muligt ubehageligt, men til nøj hvor vil mit had til ham være massivt.
          Hvorfor?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Hvorfor?
            Formoder det er fordi at FCK er en direkte modstander som vi kommer til at møde mange gange og i princippet kæmper om det samme som. Det kan man ikke sige om f.eks. Celtic...
            Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
            Kristian Morre

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
              Formoder det er fordi at FCK er en direkte modstander som vi kommer til at møde mange gange og i princippet kæmper om det samme som. Det kan man ikke sige om f.eks. Celtic...
              Og fordi det er en "hjemmedyrket" OB-knægt, som udover at være vores største profil, er den absolut mest afholdte spiller i truppen for langt de fleste tilskuere - mig selv inklusiv.

              Comment


                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...er-fck/5917121

                Comment


                  Den skulle være god nok. Kan allerede blive offentliggjort i dag ifølge eb.

                  Det tilgiver jeg ham aldrig.

                  Comment


                    For helvede, alt uden for Danmarks grænser var til at acceptere.

                    Comment


                      Jeg kan godt følge jer, men helt ærligt, så forstår jeg udmærket godt at Falk tager videre.. Hvis det bliver en anden dansk klub, too fucking bad. Jeg vil da også hade at se ham i en FCK trøje, men hvordan man kan hade ham.. Det forstår jeg ikke helt. Han vil videre i hans forholdsvis korte karriere, og der er desværre for lange udsigter til en topplacering for OB.

                      Er han ikke blevet her alle fire sæsoner, hvor vi har spillet som røv og nøgler, og ligget til nedrykning hvert år?? Er det glemt.... Det er fandeme hvad jeg kalder tålmodighed fra en knægt med det talent han besidder, og det er svært at måle på, men uden ham i de forhenværende fire sæsoner, så tror jeg bestemt at vi var rykket ned.

                      Tak til Rasmus. God vind fremover, håber han finder hvad han eftersøger, og så håber jeg på et genyn en dag... Med OB trøjen over hovedet selvfølgelig. 😊

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Jeg kan godt følge jer, men helt ærligt, så forstår jeg udmærket godt at Falk tager videre.. Hvis det bliver en anden dansk klub, too fucking bad. Jeg vil da også hade at se ham i en FCK trøje, men hvordan man kan hade ham.. Det forstår jeg ikke helt. Han vil videre i hans forholdsvis korte karriere, og der er desværre for lange udsigter til en topplacering for OB.

                        Er han ikke blevet her alle fire sæsoner, hvor vi har spillet som røv og nøgler, og ligget til nedrykning hvert år?? Er det glemt.... Det er fandeme hvad jeg kalder tålmodighed fra en knægt med det talent han besidder, og det er svært at måle på, men uden ham i de forhenværende fire sæsoner, så tror jeg bestemt at vi var rykket ned.

                        Tak til Rasmus. God vind fremover, håber han finder hvad han eftersøger, og så håber jeg på et genyn en dag... Med OB trøjen over hovedet selvfølgelig. 
                        Han er bange for at miste sin kæreste.
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                          Det er jo FCK du snakker om - ikke Rasmus... Deres købekraft kender vi jo. Vil hade ham fra dag 1 hvis han vælger FCK for det det er at pisse OB's fans OB op og ned af ryggen ligesom Borring gjorde! Håber i så fald at vil RÅDNE op på 2.holdet i foråretog jeg buh'er jeg af ham hver gang han får bolden hvis han kommer på banen!
                          Sjovt at vi så gerne vil have Borring tilbage, men stene Rasmus hvis han nogensinde skulle komme tilbage.

                          Det er jo pinligt så dobbeltmoralske i er.

                          Det er sgu da ikke Rasmus der har fejlet, og det kan det da aldrig være.

                          Hele ansvaret ligger på den sportslige ledelse, og det er dem der har skuffet os.

                          Jeg håber så bare aldrig nogensinde FCK vinder et mesterskab, det gjorde jeg heller ikke da UL skiftede, da var de desværre bare det bedre end alle andre hold er. Nu er de ikke skræmmende.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Jeg kan godt følge jer, men helt ærligt, så forstår jeg udmærket godt at Falk tager videre.. Hvis det bliver en anden dansk klub, too fucking bad. Jeg vil da også hade at se ham i en FCK trøje, men hvordan man kan hade ham.. Det forstår jeg ikke helt. Han vil videre i hans forholdsvis korte karriere, og der er desværre for lange udsigter til en topplacering for OB.

                            Er han ikke blevet her alle fire sæsoner, hvor vi har spillet som røv og nøgler, og ligget til nedrykning hvert år?? Er det glemt.... Det er fandeme hvad jeg kalder tålmodighed fra en knægt med det talent han besidder, og det er svært at måle på, men uden ham i de forhenværende fire sæsoner, så tror jeg bestemt at vi var rykket ned.

                            Tak til Rasmus. God vind fremover, håber han finder hvad han eftersøger, og så håber jeg på et genyn en dag... Med OB trøjen over hovedet selvfølgelig. 
                            Jeg er skam heller ikke uenig med dig. Tror vi er meget på linje. Jeg hører bestemt ikke til dem der ikke vil se ham i OB trøjen igen. Snarere tværtimod. Håber at han kommer til at spille så godt i FCK at han hurtigt ryger videre og at vi får nogle uddannelsespenge for ham. Og så at han på et senere tidspunkt vender hjem til OB efter en forhåbentlig stor karriere i udlandet, eller (selvom han ikke fortjener det) en mislykket karriere der i en forholdsvis ung alder betyder at han vil hjem til OB. Hvis det giver mening.
                            Men ja. Jeg vil virkelig heller ikke bryde mig om at se ham i FCK trøjen. MEN primært når OB og FCK spiller mod hinanden. Er faktisk begyndt at se FCK mindre som en direkte modstander fordi de er så meget bedre end os. Taget tit mig selv i at holde med FCK, når de spiller mod hold som Randers, FCN, Esbjerg, osv.
                            Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                            Kristian Morre

                            Comment


                              Uanset hvad - livet går videre - klubben lever videre.

                              Spillere kommer og går, og selvom visse brud gør - markant - mere ondt end andre, så spiller vi stadig fodbold i hver runde.
                              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                              Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Enig. Det ligner en spinmanøvre, kan jo være, at Falk har en helt anden oplevelse af forløbet, og den oplevelse, vil man gerne foregribe. Der kan ikke være tvivl om, at Falken er fløjet, og jeg frygter, han lander i Brøndby, hvilket dette pres måske i virkeligheden handler om. Det ligner lidt en ny Laursen sag.
                                Min mavefornemmelse holdte mere stik, end jeg havde frygtet. Troede ikke, FCK ville have hans type, men det blev så der istedet, og hele forløbet er en gentagelse af UL forløbet.

                                Falk mister naturligvis enhver status som barn af klubben, når han skifter til FCK. Han bliver nu bare til endnu en klubluder, og drømmen om den der loyale spiller, der stadig i moderne fodbold opfører sig lidt ligesom en fan, er endnu engang vingeskudt.

                                Comment

                                Working...
                                X